A hét további részében megint csak nem jártunk suliba Harperrel. Rengeteg időt töltöttünk együtt.
A csók után nem beszélgettünk arról hogy most mi is van köztünk,de mindketten éreztük hogy ez több mint barátság. Azonban nem mondtam volna hogy szerelmes vagyok belé szimplán csak jól éreztem magam Harper társaságában.-Így jó lesz?-nyújtotta felém Harper az elkészült hamisított igazolást.
-Hát egy valami biztos...nem először csinálsz ilyet,ugye?-néztem rá felhúzott szemöldökkel.
-Nem szerettem a régi iskolámat. Előfordult hogy egyszer kétszer nem mentem be.
-Na és a mi sulinkat szereted?-kérdeztem tőle.
-Nem a sulit...hanem egy odajáró embert.-mondanom sem kell hogy rám gondolt.
Lehajtottam a fejem,mert éreztem hogy eléggé elpirultam,arcom szinte lángolt. Harper közelebb lépett hozzám kezével felemelte arcom,majd szájon csókolt.Aznap este kértem hogy aludjon velem,így hétfőn együtt mehettünk suliba.
Egész úton kézenfogva mentünk,így beérve a suli ajtaján eszünkbe sem jutott elengedni egymást.
Harper elkísért a teremhez ahol volt az első órám.
-Később még találkozunk.-mondta,homlokon puszilt,megölelt majd elindult ő is órára.
Hosszasan bámultam még utána amikor megpillantottam Mrs.Ann-t aki valószínűleg végignézett mindent.
Furcsa pillantást vetett rám majd a felé közeledő Harperre is,majd megfordult és elindult a másik irányba.
Valahogy éreztem hogy innentől már nem lesz olyan jó kapcsolat köztem és Mrs.Ann között...sajnos nem tévedtem.
Második óránk vele volt. Egész idő alatt egyszer sem nézett rám,nem ellenőrizte munkám,úgy mint eddig tette.
Nem telt el úgy óra hogy ne csipkelődött volna velem,vagy mosolygott volna rám minden harmadik percben.
Most ez megváltozott...tudtam hogy beszélnem kellene vele. Távolléte óta mi történhetett?
Gondolkodásomat az osztály nyüzsgése zavarta meg. Kicsengettek,mindenki szinte rohant kifele a teremből.
Gyorsan bedobáltam könyveim táskám mélyébe.
Hangos ajtócsapódásra kaptam fel fejem.
Mrs.Ann becsukta az ajtót majd haragos pillantással méregetve engem megindult felém.
-Azt hiszem beszélnünk kellene.-mondta monoton hangon mitől ijedtség járta át egész testem.
YOU ARE READING
Tiltott Viszony [Befejezett]
RomanceMi történik akkor ha a diák beleszeret az egyik tanárába? Történetemet olvasva megtudhatod mi kerekedik ki Emily és Mrs.Ann találkozásából. 18+os részeket tartalmazhat. *lány-lány páros*