14.

4.8K 199 14
                                    

Pár perc elteltével zavart és dühös állapotban hagytam el Mrs.Ann irodáját.
Egy valami járt a fejemben,az hogy óriásit csalódtam Harperben.
Éreztem hogy könnyeim előtörni készülnek,beszaladtam a mosdóba,lerogytam a földre,majd hangos sírásban törtem ki.
Egyszerűen nem tudtam hinni Mrs.Ann-ek,de a papírok elég bizonyítékul szolgáltak.
-Merre vagy?-írt Harper.
-Gyere a földszinti mosdóba.-válaszoltam.
Kérdőre kellett vonnom,az ő szájából akartam hallani.

Harper lassú léptekkel közelített felém,mikor meglátta hogy valami nincs rendben.
-Mi történt?-guggolt le hozzám.
-Azt én is szeretném tudni.
-Tessék? Ezt nem értem.
-Hát én sem.
-Emily mi a baj? Miért beszélsz össze-vissza?
-Én elmondtam magamról mindent. Te miért nem voltál képes erre?-néztem rá.
-Mivel tömte tele a fejed az a hibbant matek tanár?
-Ne beszélj így róla!-förmedtem Harperre.
-Emily...mi van köztetek?
-Ne tereld a szót! Elmondta hogy mit tettél azzal a sráccal.-ordítottam Harperrel,mert fájt hogy nem volt őszinte velem.
-Figyelj Emily..-próbálta megfogni a kezem,de nem hagytam neki.-Véletlen volt...érted?-áztatták könnyek arcát.
Láttam a szemében hogy igazat mond,de már nem érdekelt.
Felálltam és megindultam kifelé.
-Emily várj!-kérlelt Harper.
Mikor kiértem a mosdóból megálltam,majd méllyen a szemébe néztem.
-Soha többet nem akarlak látni.-indultam volna meg mire Harper magához rántott és erősen szorított. Sehogysem tudtam kibontakozni erős karjai szorításából.
-Kérlek,hadd magyarázzam meg. Mindent elmondok.-itt már ő is annyira sírt mint amennyire én.
Egy erős lökéssel sikerült eltolni magamtól.
-Hagyj békén! Lett volna elég időd elmondani mindent.-ordítottam rá.
-Valami baj van?-szólt közbe Mrs.Ann.
Hirtelen odaléptem hozzá,majd megöleltem,a tanárnő pedig viszonozta az ölelést.
-Nyugodj meg!-kezdte simogatni a hátam,mitől kicsit jobban éreztem magam.
-Ön itt a legnagyobb baj.-válaszolta Harper hanyagul Mrs.Ann-ek,majd otthagyott minket.

A következő részben minden kiderűl majd,de addig is ennyivel kell beérnetek😏
Felmerűlhet bennetek a kérdés mostanában miért van ilyen sűrven új rész.
Ennek az az oka hogy elkezdtem írni egy új sztorit viszont addig nem fogom publikálni itt Wattpadon amíg ezt be nem fejezem. Persze nem tervezem hogy ezt csak úgy összecsapom és rögtön nyúlok az új sztorihoz...csak már olyan kíváncsi vagyok hogy mit fogtok ahhoz a történethez szólni.
Remélem egy páran velem maradtok majd annak a sztorinak a "kivesézésénél" is

Tiltott Viszony [Befejezett]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon