12.

4.9K 236 4
                                    

-Valami rosszat csináltam?-néztem kérdőn Mrs.Ann-re.
-Ami azt illeti igen. Láttalak ma a folyosón....Harperrel...-nem hagytam hogy befejezze azt amit mondani akart.
-Nézze....
-Shhh...-Mrs.Ann olyan közel lépett hozzám amennyire csak lehetett,mutatóujját a számra helyezte.
-Most én beszélek...szóval csak azt szeretném mondani hogy talán nem kellene Harperrel foglalkoznod. Elég zűrös és nem szeretném ha...
-Na jó ebből elég.-már nyúltam volna a táskámért mire Mrs.Ann megragadta a karom.
-Figyelj Emily...én csak jót szeretnék neked szóval...
-Jót? Maga mégis honnan tudná hogy mi a jó nekem?-förmedtem rá.
Mrs.Ann arckifejezése egyik pillanatról a másikra megváltozott,arcára egy kis komolyság ült ki.
Hirtelen puha,meleg kezével közrefogta arcom majd megcsókolt.
Testem lángolni kezdett,hasamban ezer meg ezer pillangó szárnycsapását  éreztem. Puha ajkai egy ismeretlen érzés birodalmába repítettek.

Mióta vártam már arra hogy ilyen közel kerüljünk egymáshoz...most mégis olyan furcsán éreztem magam.

-Ne haragudj...túlságosan elragadt a hév.-szabadkozott Mrs.Ann.
-Nekem most mennem kell.-mondtam majd szinte kiszaladtam a teremből.
-Emily várj!-kérlelt Mrs. Ann

A folyosóra kiérve azon vettem észre magam hogy eszméletlenül kapkodom a levegőt. A körülöttem lévő emberek furcsa pillantásokat vetettek rám mitől zavarom még jobban úrrá lett rajtam.
Beszaladtam a legközelebbi wc-be,magamra zártam az egyik kabint. Nekidöltem a falnak majd leereszkedtem törökülésbe. Arcom tenyerembe temettem,közben pedig próbáltam nyugtatni magam.
-Te jó ég!-suttogtam.

Hey embik!
Először is szeretném megköszönni a sok-sok megtekintést és a vote-okat,meg persze a kedves kommenteket,üzeneteket.❤

Nem véletlenül lett ilyen rövidke ez a rész,remélem ti is érzitek azt hogy most fog csak igazán beindulni a történet.
Azt hiszem most több dolgot nem említenék meg ezzel kapcsolatban,ha tetszett akkor támogass egy vote-tal:)

Tiltott Viszony [Befejezett]Where stories live. Discover now