16.

4.6K 193 6
                                    

Nem mertem kinyitni a bejárati ajtót,egy ideig csak az ablakon keresztül leskelődtem kifelé.
Harper tényleg a verandán ült háttal nekem,mellette egy szál rózsa pihent.
Erőt vettem magamon majd lenyomtam a kilincset,mire ő hátrafordult és rámmosolygott.
Az ő arcán is látszott hogy valami nincs rendben.
-Szia.-köszönt rám.
-Miért jöttél ide?
-Szeretném tisztázni veled a történteket.-nézett rám szomorú tekintettel,mitől egy könnycsepp csordult végig arcomon.
Harper közelebb lépett mire én hátrálni kezdtem.
-Emily...ne csináld ezt...kérlek.-szipogta.
Elsétáltam mellette majd leültem a verandára,a kezemmel mutattam neki hogy üljön le mellém.
-Mesélj el mindet,de ne feledd tudom az igazat,és ha hazudni mersz....-néztem rá szigorú tekintettel.
Harper helyetfoglalt,sóhajtott egy nagyot majd belekezdett.
-Egy színkör tagja voltam...még az előző iskolámban. Sok fellépesünk volt...aznap is arra gyakoroltam..azzal a sráccal.-nézett rám.
-Valamin összekaptunk...egy kicsit eldurvultak a dolgok,mire ő megütött,ezt persze nem hagytam annyiban...visszaütöttem. Egyre komolyabb lett a dolog,undorítóbbnál undorítóbb szavakkal dobálózott,míg elegem nem lett. Meglöktem...jó erősen,mire ő leesett a színpadról...és eltörte a gerincét.-törölgette szemeit Harper.
-Ezt eddig miért nem mondtad el?-kérdeztem tőle.
-Nem tudtam hogy kezdhetnék bele.
-Mrs Ann nekem azt mondta hogy.....a srác...meghalt.
Harper arcát tenyerébe temette.
-Igen. Pár nappal később a súlyos fejsérüléseibe. Nem zártak börtönbe arra való tekintettel hogy véletlen volt. Elég büntetés az hogy nap mint nap szembe kell néznem ezzel.
Talán jobb lesz ha elfelejtsük egymást...örökre. Téged nem szeretnélek akaratlanul bántani.-simított végig arcomon.
Homlokon puszilt,felállt majd otthagyott.
Olyan hirtelen történt minden,nem tudtam mit kellene csinálnom.

A rózsa...itthagyta a földön. Kezembe vettem,majd a távolodó Harper alakját figyeltem,végignéztem ahogy az éjszaka elnyeli.

Tiltott Viszony [Befejezett]Where stories live. Discover now