21.

4.9K 189 8
                                    

Egy négy szintes panelház előtt álltunk meg. Beérve a lépcsőházba Mrs Ann felém fordult.
-Lépcső vagy lift?
-Inkább a lift.
-Mindjárt gondoltam.-mosolygott rám.

A lakásban egy kisebb folyosó tárult elém. A falra gyönyörű,színes festmények voltak aggatva.
-Az összeset te festetted?-kérdeztem miközben szemügyre vettem a képeket.
-Igen.-válaszolta majd becsukta maga mögött az ajtót.
-Ez mind tíz év termése.-tárta szét karjait.

-Éhes vagy?-szólt ki a konyhából.
-Nemrég ettünk...szóval nem igazán.
-Jó de később biztos az leszel. Szereted a raviolit?
-Imádom.-álltam meg a konyhaajtóban.
-Akkor...segítesz elkészíteni?-lépett elém,felemelte kézfejét,majd végig simított arcomon.
-Nem igazán tudok főzni.
-Majd akkor én bevezetlek a gasztronómia rejtelmeibe.-kacsintott rám.

Hosszas sertepertélés után bizony szűknek tűnt a konyha kettőnknek.
-Kérsz egy kis bort?-villantott egy huncut mosolyt rám Mrs Ann.
-Igen.-válaszoltam anélkül hogy belegondoltam volna az alkoholfogyasztás következményeibe.
Már ígyis eléggé meleg volt,azonban 1-2 pohár bor után ez tovább fokozódott.
-Kinyitnál egy ablakot,kérlek?
-Csak nem megártott az itóka?-nevetett fel,majd eleget tett kérésemnek.
-De azért jól vagy,ugye?
-Persze..persze..-támaszkodtam a konyhapultnak.
Mrs Ann elém állt,szemével pedig fűrkészni kezdett,mitől akaratlanul elmosolyodtam.
-Most min nevetsz?-kérdezte zavartan.
Nem válaszoltam,csak közelebb léptem hozzá,majd megcsókoltam.
Testem pillanatok alatt felforrósodott,mintha a mámor tüzes nyila csapott volna belém.
Gyengéden nekitoltam a falnak,és a nyakát kezdtem el csókolgatni mire ajkát halk nyögések hagyták el.

Heves csókcsatánk közben mindkettőnkről lekerült a felső,majd ezt követte még pár ruhadarab mígnem szinte meztelenül álltunk a konyha kellős közepén.
Levegőhiány miatt csókunkból kiszakadva volt időm végigmérni Mrs Ann bombázó testét. Sokat fantáziáltam már arról milyen is lehet,de ilyen ámulatbaejtő látványra nem számítottam.
-Gyere..-suttogta fülembe,majd megfogta kezem és húzni kezdett maga után be a hálószobába.
Becsukta az ajtót,háttal nekidőlt így végig engem tudott nézni.

Végül megindult felém a szemében pedig láttam azt a szenvedélyt ami bennem is égett.

Tiltott Viszony [Befejezett]Where stories live. Discover now