פרק 4

2.9K 115 11
                                    

התחלתי להסתובב בחדר ואני בלחץ מה הוא יעשה לי? מה אני עשיתי לעולם שנחטפתי? מה עם אמא? מה עם מאיה? אני מתגעגעת אליהן. נכנסתי להתקלח אבל לפני פתחתי את הארון בשביל לקחת בגדים וואו!!!!יש כאן את כל סוגי הבגדים משורטים עד שמלות מכנסיים, חולצות הלבשה תחתונה, פתחתי את הארון השני וראיתי מיליון נעליים!!!נעלי עקב נעלי אדידס נייק וואנס ונעלי בית. לקחתי פיג'מה קצרצרה בצבע ורוד.

נכנסתי למקלחת מלאה במחשבות וואו אני עייפה! התקלחתי זריז לבשתי את הפיג'מה ויצאתי מהמקלחת ישר למיטה אבל פתאום שמעתי משהו מה זה? גניחות?! ראיתי שבארונית שמולי יש אטמי אוזניים שמתי אותם ופשוט נרדמתי...

נ.ק מבט בראיין

קמתי בבוקר כשאני רואה את הזונה מאתמול ישנה עליי.

"יאללה קומי וביי"

"אפשר להתקלח קודם?"

"זריז וצאי לי מהבית"

היא הלכה להתקלח, בנתיים הלכתי לחדר של עדן, היא אחת היפות שראיתי בכל חיי... טיקטקתי כמה פעמים והיא לא פותחת.

"עדן נשבע לך אם את לא פותחת בתוך שלוש שניות אני פורץ ת'דלת המזדיינת הזאת 1 2 3"

פרצתי את הדלת וראיתי שהיא עדיין ישנה איך? עם הצעקות של קים? התקרבתי אליה וראיתי שיש לה אטמי אוזניים למה לעזאזל היא שמה אטמי אוזניים? אוף מה זה הפיג'מה הקצרה הזאת סעמק, וכולה שלי! התחלתי לנער אותה והיא התחילה להתעורר.

"עוד חמש דקות"

נתתי לה מכה בתחת והיא התעוררה לגמרי.

"מה נראה לך שאתה עושה?"

היא אמרה תוך כדי שהיא מורידה את האטמים.

"מעיר אותך ומה פתאום את שמה אטמים?"

"אולי בגלל הזונה שלך?"

צחקתי על הפרצוף שלה קנאי כזה.

"מה אתה צוחק עליי? אי אפשר לישון היא צורחת!"

"אפשר להבין אותה יום אחד את תרגישי ותביני"

היא עשתה פרצוף של לא מבינה.

"איזה חמודה התמימה הזאת, טוב רדי לאכול"

נתתי לה עוד מכה בתחת, היא עשתה פרצוף זועף ואני צחקתי עליה ויצאתי.

נ.ק מבט עדן

מה נראה לו בכלל שהוא נוגע לי בתחת?! חוצפן! אוף מתי אני יוצאת מפה! לבשתי שורט כחול וחולצת סטרפלס אדומה שהיא גם חולצת בטן. ירדתי למטה וראיתי את בראיין מצתרפת עם אישה זולה עם ציצים ותחת מזוייפים, איכסה. הם ראו שירדתי והפסיקו אבל הבלונדית עשתה לי מבט מפחיד...

"בוקר טוב"

קראתי בקול בזמן שהבלונדינית מתיישבת בכיסא.

"בוקר טוב"

בראיין קרא אחריי אבל הבלונדינית לא הוציאה הגה.

"קים"

בראיין אמר והיא גילגלה עיינים.

"בוקר"

האישה הזאת שמתסבר ששמה קים אמרה בקול צפצפני ומגעיל... בראיין יצא רגע מהחדר כי הטלפון צילצל וקים לא ביזבזה שניה ופשוט קמה אליי.

"תקשיבי לי טוב זונה קטנה, צעד אחד שלך לבראיין ואת כל כך תצטערי על זה! הבנת?"

לא עניתי אז היא תפסה לי בשיער בחוזקה.

"כן"

לחשתי מהכאבים.

"יופי עכשיו אם אני שומעת מילה אחת של בראיין על השיחה הזאת, אני לא אהסס לפנות אלייך מובן לך?!"

עשיתי לה פרצוץ עצבני ורציתי לקום להחזיר לה אבל היא תפסה לי ביד והציפורניים שלה חדרו לי לעור.

"מובן לך?!"

"כן"

"מצויין"

ירדה לי דמעה אבל מיהרתי להוריד אותה, הסתכלתי על היד שלי ופשוט כולה הייתה דם זה הייה כואב. בראיין בדיוק נכנס ואני הלכתי בשביל לצאת משם.

"עדן?"

"אני נחתכתי אני הולכת לשטוף את זה"

"מה? איך? תראי לי"

הוא התקדם אליי אבל הבלונדינית עשתה לי פרצוף עצבני.

"אני יכולה לבד"

לקחתי כמה צעדים אחורה ויצאתי מהחדר. הגעתי לאמבטיה ושטפתי את הפצע.

"אח"

ירדה לי דמעה מיהרתי למחות אותה אבל הדם לא נגמר אני לא יודעת מה לעשות. ניגבתי את הפצע אבל הדם המשיך לזרום כמו משוגע... פאק! פאק שחכתי שיש לי בעיה בקרישות הדם ואין לי מזרקים! פאק! רצתי למדרגות וראיתי את קים ובראיין מתמזמזים שם.

"היי"

העיינים הופנו אליי העולם התחיל להסתובב אבל נשארתי ערה.

"את בסדר?"

בראיין קם ממקומו.

"יש-ש לי בבעיה בקרישות הד-דם ואין לי מזרקים"

גימגמתי.

"פאק"

בראיין רץ אליי.

"נראה לי שיש לי מזרקים"

העיינים שלי נהיו כבדות ונעצמו לאט לאט ונפלתי על בראיין.

"לא לא עדן תישארי איתי!"

אבל אני כבר הייתי בלי הכרה.





מצטערת שהפסקתי פשוט יש לי עוד סיפור שהייתי צריכה לסיים!!! סליחהה!!
והלפתי את התמונה של בראיין למושלםםם!!!!

A BRIEF LOVE... חטיפהWhere stories live. Discover now