אז עברו להם שבועיים של כאבים אין סופיים ועכשיו אני מרגישה הרבה יותר טוב, קים עזבה לבית שלה במני שהיא לא תספר שהיא ראתה אותי בכלל... אבל לפניכן אני והיא רבנו בגלל בראיין היא לא הבינה איך התאהבתי בחוטף שלי ולי היא לא נתנה להסביר אבל היא גם מרגישה הרבה יותר טוב.
"בוקר טוב יפה"
שמעתי את קולו הצרוד נכנס בדלת.
"בוקר טוב"
אמרתי והוא התקרב לנשק אותי אבל התרחקתי.
"לא ציחצחתי שיניים"
אני ובראיין אמרנו ביחד כי הוא חיקה אותי.
"את אף פעם לא תביני שזה רק מחרמן אותי יותר אה?"
צחקתי והוא נישק אותי אחרי כמה שניות התנתקתי ממנו והתקדמתי לדלת.
"אני רעבה"
בראיין צחק את צחוקו המושלם ומשך אותי אליו.
"גם זה לא מעניין אותי"
הוא אמר והצמיד אותי עליו ונישק אותי נשיקה ארוכה ותוך כדי מרים אותי כך שהרגליים שלי מסביבו.
"תראי מה את עושה לי?"
אני התפוצצתי מצחוק וירדתי ממנו.
"אני רעבה"
אמרתי והלכתי וראיתי שהוא מסתכל לי עלי התחת אז זרקתי את הגומיה שלי על הרצפה וירדתי באיטיות.
"עדן אני אהרוג אותך"
צחקתי והוא רדף אחרי עד שהגענו למטבח, התיישבנו כאילו לא קרה כלום ואכלנו. אחרי האוכל הוא המשיך לרדוף אחרי. נכנסתי לחדר שלו והתחבאתי מתחת לשמיכה הדלת נפתחה ונסגרה, הוא יצא... בשניה השמיכה עפה ממני ובראיין עלה מעליי.
"את באמת חשבת שתצליחי לברוח ממני?"
"כן?"
אני סוג של שאלתי ואמרתי ביחד והוא צחק. בראיין התקרב אליי וריסק את שפתיו על שלי, לשוננו התמזגו והרגשתי בעננים, התנתקנו מנושפים צמאים לעוד.
"אני אוהב אותך"
הסמקתי.
"יפה לך אדום"
לקחת את ידיי ושמתי אותם על פרצופי.
"תפסיקי! בחיים תסתירי את היופי הזה מהעולם"
הוא הוריד את ידיי וחייך.
"את האישה שלי ואני אוהב אותך"
"אני אוהבת אותך"
"באמת?"
"באמת באמת"
אמרתי בקול חמוד והוא נישק אותי.
"בראיין תעשה את זה"
"את בטוחה? אני לא רוצה להכא..."
קטעתי אותו בנשיקה ארוכה.
"אני אוהבת אותך"
בוקר למחרת:
קמתי וראיתי את הדבר שחיכיתי לו כל הלילה... ציירתי את הקוביות שלו בעדינות והוא בטעות התעורר..
"בוקר טוב אישה שלי"
"בוקר טוב גבר שלי"
אף פעם לא הרגשתי ככה, מוגנת ואהובה ומלאה במשהו שהיה חסר בי כל הזמן הזה...
"תודה"
אמרתי לו בחיוך.
"על מה?"
"על שלימדת אותי לאהוב..."
הוא חייך את החיוך הממיס שלו ונישק אותי, נשיקה מלאה באהבה...
סליחה סליחה סליחה סליחה סליחה פשוט כל החזרה הזאת ללימודים שיגעה אותי קצת...
YOU ARE READING
A BRIEF LOVE... חטיפה
Teen Fiction"לך תזדיין" שישחרר כבר! "איתך..." ~~~~~~~~~~~~~ תכירו את עדן ילדה יפה ותמימה מידי, יש לה עיניים כחולות בהירות ושיער עם תלתלים מושלמים, כל הבנים נופלים לרגליה בשניות הראשונות שרואים אותה יש לזה יתרונות אבל גם חסרונות... ובנוסף תכירו את בראיין ילד מ...