פרק 8

2.2K 92 21
                                    

שמתי את עדן במיטה שלה וירדתי למרתף.

"נו דבר כבר!"

שמעתי את הקול של דין העוזר שלי, אני אוהב אותו הוא יודע להשיג מה שמבקשים ממנו, איתי ראה שירדתי והסתכל עליי.

"הוא אמר לך משהו"

סימנתי לדין והוא החטיף לו בוקס.

"איך לעזאזל הצלחת להיכנס למסיבה ולחטוף אותה?"

הוא התחיל לצחוק ודין הביא לו עוד בוקס.

"מי אמר שהייתי צריך להיכנס?"

הסתכלתי עליו מבולבל, למה הוא מתכוון?

*********************************
נ.ב עדן

קמתי לאותו החדר הלבן רעבה מידי אז ירדתי למטה והכנתי לעצמי כריות בחלב וראיתי משהו בטלויזיה אז שהדלת נפתחה בטריקה וכמובן שאני צרחתי ומהבהלה הכריות נפלו לי הסתכלתי על הדלת וראיתי את הדמות שלך בראיין עצבנית.

"למה?"

הוא התהפך למאוכזב וכבר ידעתי על מה מדובר.

"למה ניסית לברוח ממני?"

באמת?

"אתה אשכרה שואל את זה?! אתה חטפת אותי מישהו ניסה לאנוס אותי וטבעתי בבריכה! וזה קרה רק אתמול אתה צריך יותר מזה?!"

צרחתי עליו בכל נפשי והתחלתי לבכות.

"מאז שהגעתי לבית הזה רק דברים גרועים קוראים לי! אני מתגעגעת לאחותי לאמא שלי לפאקינג משפחה שלי! אני מצטערת אבל הם תמיד יהיו בלב שלי יותר מאחרים!"

יריתי עליו את המילים האלה כמו חצים בלב וחלק מהם פגעו גם בי באיזה שהוא שלב.

"אני יודע ואף פעם לא חשבתי אחרת וכיבדתי את זה! עד עכשיו!"

המנקה רצה לאיפה שישבתי וניקתה את הכריות בזמן ובראיין תפס לי ביד והאלה אותי למעלה למן דלת שחורה. נכנסנו לשם הדבר היחיד שהיה שם זה חבלים ומיטה.

"אני ממש מצטער"

הוא לחש לי באוזן כשהוא התחיל להיצמד אליי.

"מה אתה עושה?"

שאלתי שלא הבנתי כלום.

"את הולכת לקבל עונש חמודה עכשיו תורידי את החולצה ותשכבי"

הורדתי את החולצה וראיתי חגורה ביד שלו.

"לא לא לא"

התקדמתי לאחור אבל הוא אחז בי והפיל למיטה.

"תפסיקי להתנגד"

הוא טפח לי על התחת וכיוון את הצליפה אל הגב שלי, קמתי במהירות וברחתי לדלת אבל הוא תפס אותי עוד פעם הרבה יותר חזק והצמיד אותי לקיר כתוצאה מכך יצאה לי אנחת כאב.

"את הולכת לשכב על המיטה כמו ילדה טובה ברור?!"

ראיתי את הרצון שלו לא להשתגע מהאנחה שלי גם אני רוצה להילחם אבל הנהנתי בפחד.

"תספרי"

בום! הצלפה ראשונה .

"אח-חד"

אמרתי תוך כדי דמעות, זה כל כך שרף!

*****************************

"עש-שרים"

הגב שלי כבר לא הרגיש לי גב, הוא שורף כל כך!

"אני מקווה שלמדת את הלקח שלך!"

הוא יצא מהחדר והשאיר אותי שם בלי כלום רק עם גב חלול ולב שבור. הוא חזר אחרי כמה דקות.

"קחי זה משחה נגד כאבים"

שמעתי את קולו האדיש של בראיין מעליי אבל לא עניתי.

"הארוחה עכשיו רדי לאכול"

"לא ר-רעבה"

"לא שאלתי אם את רעבה, את הולכת לאכול עכשיו!"

הוא צעק את המשפט וגרם לי להסתכל עליו בהלם ולבכות.

"נו עדן לא התכוונתי אני מצט..."

"תניח לי"

ראיתי בעייניו ניצוץ של חרטה.

"נו אני מצטער"

הוא הושיט את ידו לגב שלי ומהר הסתובבתי טעות! זה שרף אז עברתי בחזרה לבטן.

"פאקק"

לחשתי לעצמי וראיתי את בראיין משועשע.

"מצחיק אותך?"

"מאוד"

עשיתי לו אצבע שלישית והוא הפסיק לחייך.

"אני צריך ללכת היום לאנשהו"

הסתכלתי עליו במבט עוד יותר מאוכזב מזה אתה פאגינג זין!!!

"ביי"

אמרתי באדישות והסתכלתי על האמבטיה.

"ביי"

הוא יצא מהחדר ואני ניסיתי להגיע לאמבטיה, פאק זה עומד לשרוף! הורדתי את הבגדים ונכנסתי.

"אחחחח"

לחשתי לעצמי ונכנסתי עם כל הגוף לאמבטיה זה היה כל כך צורב זה הרגיש כאילו מישהו אוכל לי את הגב. יצאתי כשראיתי שהאמבטיה מתמלאת דם.

"פאקק איך אני עוצרת את זה!!!"

וואי שכחתי!! מזרק מזרק איפה המזדיין הזה שם מזרק?! קרחתי סביבי מגבת למרות שזה שרף ורצתי לחדר שלו.

"בראיין?"

הוא הלך ואני מדממת פה רצתי לעוזרות.

"בראין הלך?"

"לא הוא בחדר עבודה, מה קרה?"

בטי, אחת העוזרות ענתה לי בפחד כי המגבת שלי התמלאה דם רצתי לשם והייתי בשוק, הוא היה שם כשבחורה יושבת לו על הרגליים והם מתנשקים.

"סליחה פשוט א-אני חייבת מ-מזרק"

אמרתי שהסתכלתי על הפרצוף העצבני של בראיין.

"למה?"

הסתובבתי ובשניה הפרצוף שלו הפך לדואג אבל בשניה איבדתי שיווי משקל ונפלתי על הרצפה כשהעיינים שלי נהפכו לכבדות ואני לא בטוחה שזה בגלל הדם שזרם בלי סוף...





סליחהההההההההההההההה
אני יודעת שלא העלתי מלא זמן פרק פשוט לא היו לי רעיונות אני אפצה אתכן!!!!

A BRIEF LOVE... חטיפהWhere stories live. Discover now