'Opstaan!' Hoor ik mijn moeder vanuit de gang roepen. Ik kreun: 'ik haat ochtend!' 'Ik ook schatje.' Zegt Mike, die naast me licht. Hij is al een tijdje mijn vriendje en slaapt wel vaker bij mij als hij geen zin heeft om naar huis te gaan s'avonds. Dan krijg ik een goedemorgen-kusje van hem. En staan we op. Ik slaap altijd in mijn onder goed en Mike eigenlijk ook wel. 'Ziet er lekker uit schattje.' Zegt hij dan. 'Jij ook magic Mike van me.' Zeg ik grappend terug. Dan komt hij achter me staan en legt zij armen op mijn heupen,'je bent zo lekker babe, weet je we kunnen ook eventjes terug naar bed als je wilt.' Zegt hij dan. 'Mike je weet toch dat ik nog maagd ben?' Fluister ik in zijn oor als hij zijn hoofd op mijn schouders legt. 'I know baby, maar maakt het wat uit? Ik kan je alles leren.' En hij begint me kusjes in mijn nek te geven. 'Ik weet het niet hoor...' zeg ik een beetje giechelend omdat ik rillingen krijg van de kusjes in mijn nek. 'Ellie kom op, ooit moet de eerst keer zijn.' Zegt hij dan. 'Ooit is niet nu sorry.' Zeg ik terug en Mike laat me los. 'Ik ga maar eens naar huis!' zegt hij dan. 'Bye sjattje!' Hij heeft zijn kleren al aan en staat bij de deur. Ik stuur hem een luchtkus als afscheid en kijk dan naar mezelf in de spiegel. Mij lange licht blonde haren staan een beetje recht op dus ik kam ze en doe ze daarna in twee dikke ingevlochten starten, als ik weer in de spiegel kijk zie ik dat ik wallen onder mijn ogen heb. Ik doe een beetje mascara op om dit te verbergen. Dan loop ik naar mijn inloop kast en die een zwarte trui aan van Nike. Ik doe ook een broek met gaten aan, en daaronder mijn nieuwe witte Nike air gympen aan. Ik loop mijn kamer uit naar de ontbijtzaal.( ja ik hebben badkamer en inloopkast op mijn kamer, en ja ik zei ontbijtzaal. Ik heb een beetje rijke ouders...) ik ga aan een tafel zitten en al snel komt onze kok. 'Mag ik wat spek en ei?' Vraag ik. 'Tuurlijk schoonheid.' Zegt hij dan en loopt de keuken in.
Na mijn ontbijt ga ik naar Cindy, de jongste bediende die we hebben, ze is 20 en ze is best aardig. 'Hey, meid!!' Roep ik als ik Cindy zie. 'Heyyyy! OMG je hebt echt geweldig leuke schoenen aan!' Roept Cindy opgewonden terug. 'Hé meid kun je me even naar het centrum brengen?' Vraag ik, want ik ben pas 17 en kan dus nog niet rijden. 'Ja meid, heb je een date?':antwoordde Cindy. 'Nee, ik ga gewoon shoppen, mijn ouders zijn weer eens niet thuis dus ik ga mezelf eens even verwennen. Zal ik iets voor je meenemen?' Zeg ik. 'Neem me maar een Starbucks mee.' Zegt Cindy. Ik neem wel vaker dingetjes voor Cindy mee. 'Okey, Lets go.' Zegt Cindy dan.
Even later zit ik bij de Starbucks met Cindy. Er was thuis toch niks te doen als niemand thuis is dus ik heb Cindy a day off gegeven. 'Hey' zegt Cindy plots. 'Is dat niet je vriendje?' Als ik haar blik volg zie ik idd Mike.... kussend.... met mijn oudere zus. Van schrik laat ik mijn koffie uit mijn handen vallen. Waarom krijgt mijn oudere zus Maddy altijd alles! 'Kut' roep ik.
JE LEEST
Verliefd op mijn kidnapper...
AdventureIk loop door het steegje. Het is de snelste weg naar huis en ik ben doodop en heb het koud dus ik wil snel naar huis. Ik trek mijn trui over mijn koude handen heen, als ik plots met mijn rug tegen de muur geduwd word. 'Het spijt me echt, maar ik moe...