Ik opende mijn ogen en deinsde direct terug toen ik merkte dat ik met Troy aan het zoenen was... 'Umm... ummm sorry, het was niet mijn bedoel-ling...' stotterde ik. Het voelde slecht om weg te trekken, de kus met Troy had mijn lichaam laten sidderen van de warme rillingen. Ik vind hem leuk. Ik weet het nu zeker ik kijk in zijn ogen en zie dat hij het ook jammer vond dat ik losliet. 'Je hoeft het niet uit te leggen Ellie.' Reageerde Troy. En ik moest blozen. Ik vind het heerlijk als hij me Ellie noemt. 'Troy... ik denk dat ik je leuk vind.' Zeg ik zo zacht dat ik hoop dat hij me niet hoorde. Troy glimlacht en trekt me in een knuffel. 'Ik jou ook.' Fluisterde hij en zijn warme adem liet me huiveren. Ik hief mijn hoofd zodat ik in zijn ogen kan kijken. Ik werd bijna overspoeld in een bruine storm, met een beetje groen ertussen. Als de grond van een bos waar blaadjes op gevallen waren. Zijn gekrulde bruine haren glansden en ik moest me inhouden om mijn vingers er niet in te stoppen. Zijn wenkbrauwen waren zo vol dat je zou denken dat ze je mee zouden sleuren in een stroom van donkerbruin water. Hij keek me aandachtig aan. Ik voelde mijn wangen rood worden dus ik wendde mijn blik af. 'Niet doen prinses ik val op verlegen meisjes, heb ik je dat nooit verteld?' Ik schud mijn hoofd. En kijk weer naar de grond. Troy legt een vinger op onder mijn kin waardoor ik hem wel aan moet kijken. Hij brengt zijn gezicht dichterbij waardoor onze lippen nog maar enkele centimeters van elkaar verwijderd zijn. Ik kijk naar zijn onderlip, Troy zag dat ik keek en schud tot mijn verbazing zijn hoofd: 'Dit kan niet, hoe graag ik het ook wil. Ik ben je kidnapper, eigenlijk hoor je bang voor me te zijn.' Ik glimlach terugdenkend aan alle dingen die we tot nu toe heb beleefd. Van de touwen om mijn benen tot de stoel die ik tegen de deur gooide. En mijn been... Nu ik eraan denk voelt het een stuk beter aan en ik sta er nu zelfs recht op. Ik geef Troy niet eens antwoord maar plant mijn lippen op de zijne, na een tijdje voel ik dat Troy me naar achter duwt. Ik loop me om uiteindelijk de campermuur tegen mijn rug te voelen. Hij zet zijn armen aan weerszijde van mijn hoofd en ik onderbreek ons even om in zijn ogen te kijken. Ze staan weer vol hoop en ook al zei hij dat we niet samen konden zijn, weet ik dat hij dit gevoel dat ik heb ook heb. Een warm gevoel, vol met vreugde, hoop, en verlangen. We vervolgen onze kus, die de vlinders in mijn buik wild laten worden. Na een tijdje voel ik Troys tong op mijn onderlip tikken. Ik weet wat hij wil maar ik ga hem plagen en doe niet open. Ik kijk Troy met een geniepige blik aan. Ik voel hem glimlachen op mijn lippen. Dan trekt hij terug. 'Als je niet open doet zal ik je moeten dwingen, want ik ben ten slotte je kidnapper.' Zegt hij op nep-gemene toon. Hij plant zijn lippen weer op de mijne en nog voor ik het weet knijpt Troy in mijn kont. Van schrik open ik mijn mond een stukje en Troy grijpt zijn kans. Na een tijdje laten we elkaar los en zegt hij: 'Ik zei het toch.'
Ik grinnik en loop langs hem heen, nouja ik strompel/loop naar de bank. Met een plof ga ik erop zitten. Troy komt naast me zitten en pakt de afstandsbediening, 'Hey echt niet!' Zeg ik terug, en pak de afstandsbediening af. Waarna Troy hem weer terug afpakt. Na een tijde heb ik hem weer en houd ik het apparaatje boven mijn hoofd. 'Als je hem niet geeft moet ik hem afpakken!' Zegt Troy en hij kijkt me nep-serieus aan. Koppig hou ik de afstandsbediening nog hoger boven mijn hoofd en zwaai er plagerig mee. In een flits heeft Troy me op mijn rug op de bank gelegd en zit nu op me, zijn knieën naast mijn heupen en zijn voeten op mijn benen. Gek genoeg doet het geen pijn. Al gauw heeft hij de afstandsbediening bemachtigt en houd hem nu klierig voor mijn gezicht. Hij lacht en leunt nu voorover waardoor hij nu praktisch op me ligt. Ik vind het een beetje ongemakkelijk en krijg een rood hoofd. 'Wat wil jij dan kijken Ellie?' En hij gaat van me af. Ik weet geen woord uit te brengen en hij moet lachen.
We kijken daarna samen naar "Under the done" en ik val langzaam in slaap.
JE LEEST
Verliefd op mijn kidnapper...
PertualanganIk loop door het steegje. Het is de snelste weg naar huis en ik ben doodop en heb het koud dus ik wil snel naar huis. Ik trek mijn trui over mijn koude handen heen, als ik plots met mijn rug tegen de muur geduwd word. 'Het spijt me echt, maar ik moe...