13.Troy

102 8 2
                                    

Mijn handen zweten, we zijn er bijna en ik ben echt benieuwd of het gewerkt heeft... zo niet kan dit nog eens akelig aflopen... we rijden over de brug en ik parkeer de camper ergens achter een paar bomen. Ik stap uit en doe de deur op slot. Ik loop naar het bosje waar als het goed is een doos met geld onder zou moeten liggen. Ik buk me en zie tot mijn opluchting een bruine doos staan. Een opgelucht gevoel overspoeld mijn lichaam en ik moet me inhouden om geen vreugde sprongetje te maken. Ik loop voldaan terug naar de camper, bedenkend hoe gelukkig mijn ouders zullen zijn met het geld. En hoe blij Ella zal zijn dat ze mag gaan, ik moet wel eerst met haar afspreken dat ze geen woord over mij mag zeggen. Blij open ik de deur van de camper en Ella kijkt me benieuwd aan, maar ook een beetje wanhopig. Alsof ze verwacht dat er geen geld is. Ik sluit de deur en zet de doos op tafel. Ella kijkt verast. 'OMFG! Dus ik ben straks weer vrij?!' Vraagt ze opgewonden. Ik lach naar haar maar geef geen antwoord, ik had er zelf nog niet over nagedacht wat ik met haar zou moeten doen...

Ik open de doos.

En,

Mijn,

Hele,

Wereld,

Stort,

In!

Leeg, de doos is leeg. Ik vloek hardop en sla tegen de doos. De doos vals op de grond en er dwarrelt een briefje uit. Als het op de grond licht lees ik de tekst:
kiss my ass!
Met vriendelijke groet: familie van der Boom.
Ik raap het papiertje op en scheur het in zoveel stukjes als ik maar kan. En dan krijg ik een idee.

Ik snel naar mijn telefoon en scrol zo snel als ik kan door mijn contacten. Nick daar staat hij! Ik druk op het "bel-icoontje" en wacht tot Nick opneemt. Ella kijkt me verward aan, maar ik negeer haar. Als de telefoon over gaat begin ik snel met vertellen.

Binnen een kwartier word er aangeklopt, en Ella kijkt verschrikt op van de bank. Ze heeft geen woord gezegd sins de doos. Ik haal de deur van het slot en Nick komt naar binnen. Ella kijkt alsof er zo juist een roze draak in tutu de camper is binnen komen wandelen. Ik geef Nick een brohug en hij loopt dan naar Ella toe. Ze kijkt nog steeds alsof er een roze draak is zo verwonderd. Nick steekt zijn hand uit en dan zakt Ella ineen. Als een ballon die leeg liep...

Srry klein hoofdstuk....
XXX me❤️

Verliefd op mijn kidnapper... Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu