19. Troy

129 13 7
                                    

We zijn al een paar dagen onderweg en we komen al aardig dicht in de buurt van Parijs. We zitten al in Italië dus het kan nooit lang meer duren. Ik haal een hand door mijn haar en trek een wenkbrauw op als ik achter me gestommel hoor.

'TROY! IK HEB HONGER!' Hoor ik Ella vanachter in de camper roepen. Ik grinnik en zet de auto aan de zijkant van de weg. Ik open de deur die de bestuurderscabine van de woonkamer scheidt. Ella ligt verveeld op de bank, ze heeft een van mijn truien aan en een jeansbroek. 'You still got my favorite hoodie and you need to give it back.' Zing ik plagend. Ze kijkt op en daarbij wuift haar lichtblonde haar een seconde door de lucht. Ik grinnik bij het zien ervan. 'He babe.' Zeg ik

'He, noem me geen babe.' Grinnikt ze.
'And I was like baby, baby, baby oh
Like baby, baby, baby no
Like baby, baby, baby oh
I thought you'd always be mine' zing ik, wetend dat ze helemaal weg is van die Bieber-guy. 'Mag Justin je dan wel zijn baby noemen?' Vraag ik, en ik gooi onschuldig mijn handen de lucht in als ze me een boze blik schenkt. 'Niet met Bieber spotten, ik snap het al.' Zeg ik geamuseerd.

'Wat heb jij met zingen vandaag?' Vraagt ze met een opgetrokken wenkbrauw. 'Over een paar uur zijn we er.' En ik haal weer een hand door mijn haar.

Haar ogen worden groot. 'ECHT WAAR? OH MY FUCKING GOD!!! EINDELIJK WEG UIT DIE STINK CAMPER!' Ze springt op van de bank en rent een rondje door de kamer. 'Ik dacht dat jij pijn aan je been had?' En ik trek mijn wenkbrauwen beiden verbaast op.

'Ik ook.. nu niet meer... JIPPIE!' Zegt ze springend op de bank. Ik grinnik. Dan stopt ze plots en staart me een moment aan. Ze krijgt zo'n ondeugende twinkeling in haar ogen en springt dan op mijn rug. 'Hup paardje hup!' Roept ze en ze port met haar benen in mijn zij. 'Heb jij iets gesnoven ofzo? Gister lag je nog de hele dag op de bank!' Zeg ik en ik kijk haar boos aan waardoor we beide in lachen uitbarsten. Ik zet haar neer en ze geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ze moet daarover wel op haar tenen gaan staan. 'Maar ik heb wel nog steeds honger..' zegt ze dan en ik voel mijn eigen maag ook zeuren.

Ik stap weer achter het stuur en rij naar de Mc Donalds, ik bestel een BigMc en Ella wil kipnuggets. Ook pakken we allebei nog een Oeromilkshake. Ik ga wel door de Mc drive. Er is een kans dat ze herkend word of dat Ella ontsnapt, ze moet me totaal vertrouwen. En ze moet blind zijn van de liefde, ik weet dat het gemeen is maar anders kan ze nooit meer naar buiten... En eigenlijk vind ik haar ook echt leuk.

Twee vliegen in een klap dus.

Ik geef Ella haar eten en ze schrokt het naar binnen. Als een wolf die een onschuldig lammetje naar binnen werkt. Ik trek een wenkbrauw op en zodra ze ziet dat ik kijk gaat ze weer heel langzaam eten en doet alsof er niks is gebeurd. Ik lach heel hard, en Ella krijgt een rood hoofd. 'Je eet alsof je in dagen niks gehad hebt!' Zeg ik als ik bijkom. Maar dan zie ik dat er overal op haar gezicht ketchup zit dus ik moet weer lachen. 'Zo grappig was het nu ook weer niet.' Zegt ze boos, maar toch met een rood hoofd. Als ik klaar ben met lachen zeg ik. 'Babe, er zit een beetje ketchup op je gezicht.' Haar hoofd word nog roder, wat er echt heel schattig uitziet. Ik pak een servetje en veeg de ketchup weg. Als ik per ongeluk met mijn duim haar wang raak krijg ik een warm gevoel. Ze glimlacht voorzichtig en kijkt dan naar haar schoenen. Ze krult een pluk haar om haar vingen en neemt een slok van haar milkshake. Ik volg haar voorbeeld en sla mijn lippen om het zwarte rietje. Ella kijkt aandachtig naar de zwart-witte vloeistof in haar beker, zodat ik haar ongegeneerd aan kan staren.

Ze is echt knap...

En schattig...

En -..... WOW ik ga toch geen softie worden he?

'Niet zo staren.' In gedachten merkte ik niet dat Ella mij opgemerkt had. 'Sorry babe.'

'Dat "gebabe" gaat toch geen gewoonte worden he?' Zegt ze en ik zie haar met haar ogen rollen.

'Sorry babe.'

Srry echt een vet saai hs....
Ik zal beter mijn best gaan doen
XXX me❤️

Verliefd op mijn kidnapper... Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu