Twee weken later
Ik druk het boeket rode roze nog iets dichter tegen me aan, ik ben best zenuwachtig, het is Valentijnsdag dus ik wil Ella verrassen, ik haal het pasje van de kamer uit mijn zak en laat hem soepeltjes door de gleuf met de scanner glijden. De deur gaat automatisch open en ik stap naar binnen. Ella zit op mijn telefoon collor switch te spelen als ze verbaasd opkijkt.
'Fijne Valentijn babe.' Zeg ik en druk de bloemen tegen haar aan. Ze slaat automatisch haar handen eromheen en houd de rozen vast alsof het haar dierbaarste bezit is.
'Vind je ze mo-' ik kan mijn zin niet eens afmaken omdat Ella al een zoen op mijn lippen drukt.
'Ik hou van je' zegt ze als ze zich lostrekt uit de kus. 'Ik ook van jou Blondy.' En ik wrijf wild met mijn hand door Ella's haren heen.
Ze laat zich achter over op ons bed vallen en trekt mij met haar mee. Om haar niet te platten hou ik mijn armen aan weerszijde van haar hooft en kus haar op haar neus. Ik hou zo veel van die onschuldig blik in haar ogen, haar lichtblauw-grijze ogen die je opslokken als een orkaan.
Nooit gedacht dat ik ooit zó verliefd zou worden.
Haar blonde haren als een kraag om haar heen op het bed, haar lippen zo vol, haar lichaam zó aantrekkelijk.
'Ik wil je.'
Ella kijkt me met opgetrokken wenkbrauw aan. 'Wat?'
'Klote, zei ik dat hardop?' En ik bijt op m'n lip. Ella giechelt en haar wangen worden rood.
'Het is wel waar.' Zeg ik en ik kijk haar uitdagend aan. Ik weet dat ik haar in verlegenheid breng, maar dat vind ik eigenlijk wel grappig.
Ella laat haar vingers over mijn borstkas glijden en ze geeft me een kusje op mijn wang.
Ik ga van haar af.
'Ga je iets moois aan trekken, ik heb een verrassing voor je.'
Ella weet niet dat ik gereserveerd heb in een restaurant.
Ella loopt naar haar kast en pakt haar kleren, dan gaat ze de badkamer in en even later hoor ik het regelmatige geklater van de douche.
~
Ik wacht al een uur ofzo op Ella.
Meiden zijn traag!
'EL-LA!' Roep ik een laatste keer.
'Ik kom al.' Ella komt de kamer ingesprint en ik bekijk haar van top tot teen, en damn she looks good ! Ze heeft een zwart jurkje aan met open rug en een smalle nek en het staat haar geweldig.
Eventjes blijft mijn blik hangen op haar borsten maar ik trek hem al snel weg.
'Je ziet er echt heel mooi uit.' Zeg ik tegen Ella en ze moet blozen.... alweer.
We stappen ik de auto en rijden naar het restuarant.Als we uitstappen ben ik eventjes bang dat Ella weg rent, maar ik vertrouw haar...
Ik hoop alleen dat ze dat ook over mij denkt...
~
Na het restaurant gaan we terug naar de suite Ella ploft op het bed neer en ik ga naast haar zitten. Ik streel haar haren en geef haar een kusje in haar nek. Ze draait zich om, en kijkt me recht aan.
'Ik wil jou ook.'
He mensjessss,
Ik ben toch maar weer door gegaan met schrijven, ook al heb ik morgen nog een toets waar ik nog geen zak voor gedaan heb😂
Ow mensjes ik waarschuw jullie ff want het volgende hoofdstuk is 16+ maar als je het onder de 16 wilt lezen kan dat natuurlijk ook alleen dan is het eigen risico😏Xx me❤️
JE LEEST
Verliefd op mijn kidnapper...
AdventureIk loop door het steegje. Het is de snelste weg naar huis en ik ben doodop en heb het koud dus ik wil snel naar huis. Ik trek mijn trui over mijn koude handen heen, als ik plots met mijn rug tegen de muur geduwd word. 'Het spijt me echt, maar ik moe...