>1<

491 37 5
                                    


נ.מ של טאהיונג

פתחתי את הדלת של האסם הענקי הזה, בדיוק כמו שאמא אמרה לי.

פייי כמה אבק יש פה אלוהים! למה כל כך מאובק פה? לפני כמה זמן הבעלים הקודם של הבית הזה עבר מפה שכל כך מלוכלך פה?

השתעלתי והלכתי חזרה לחצר הראשית כדי לעזור לכולם להכניס את הארגזים לבית. ראיתי את אחת השכנים הולכת לכיוון כניסת הבית עם ארגז בידיה, ולהגיד את האמת, הוא נראה די כבד.

"הו, אני כל כך מצטערת אנחנו עושים לכם כל כך הרבה בעיות." שמעתי את אמא מתנצלת בפני השכנה.

"הו לא! אני בסדר." השכנה ענתה בקול מאוד נדיב ושמח וחייכה לעבר אמא, שחייכה בחזרה והודתה לה.

"תודה רבה לך!"

"הא, בסדר, בסדר.."

"באמת תודה רבה לך!" שתיהן נכנסו לבית עם הארגזים בידיהם. נאנחתי והסתכלתי על הבית, עד ששמעתי קול מאחוריי.

"קים טאהיונג! זוז הצידה." הסתובבתי לכיוון שממנו בא הקול וראיתי את אחותי הקטנה, מאל-סוק, סוחבת משהו כזה שנראה כמו עמוד על כתפה והולכת לכיווני. התכופפתי מהר לפני שהדבר הענקי והכבד הזה יפגע בי.

"הו, אז את האחות הצעירה?" אותה שכנה ממקודם יצאה מהבית, כנראה להביא עוד ארגזים, ושאלה את אחותי שבדיוק נכנסה פנימה. עמדתי לקחת כמה שקיות שכנראה מישהו הוריד מהרכב, בדיוק כשאמא רצה אליי.

"יא! טאהיונג! תניח את זה למטה! קח מנוחה." היא אמרה עם הקול הדואג שלה והסתכלה עליי בעיניים מודאגות ומתחננות, למרות שהרמתי את השקיות שהיו הרבה יותר כבדות משציפיתי שהן יהיו, והתחלתי ללכת לכיוון הכניסה לבית.

"אני בסדר." צחקתי. היא נאנחה וליטפה את גבי עם מבט מודאג, לפני שהנהנה והלכה לעזור לשכנים.

"אוי לי! אוי לי! סבתא, זה כל כך כבד!" היא רצה לכיוון שכנה אחרת, הרבה יותר מבוגרת מהקודמת, ועזרה לה עם הארגז הכבד שהיא החזיקה בשתי ידיה בכך שהיא תפסה אותו מלמטה כדי שיהיה לשכנה יותר קל.

"צריך לעזור לשכן חדש כשהוא עובר דירה!" השכנה אמרה בנדיבות עם חיוך גדול, והמשיכה ללכת, אמא עדיין תפסה בארגז לתמיכה.

"ביחד הכל נהיה קל יותר." השכנה הוסיפה ושתיהן צחקקו לפני שאמא שלי שוב הלכה לעזור לשכנים אחרים שעזרו לנו.

"יא! דונג סוק-אה! אתה תיפול! זה יישבר!" השכנה המבוגרת צעקה לנכד שלה מלפניה, שהחזיק קופסא בינונית בידיו הקטנות והתקדם גם הוא לתוך הבית כדי להניח את החפצים במקומם. "אל תרוצי דונג-מי!" היא צעקה לנכדתה השניה. המשכתי ללכת באיטיות (תאשימו את הכוח שלא נשאר לי ואת הקור שעבר גם את ארבעת השכבות שלבשתי) לכיוון הבית, כששמעתי עוד קול מאחורי.

A Werewolf Boy | TAEKOOKWhere stories live. Discover now