SINOPSIS

228 38 0
                                    

Nama aku Aishah Hani . Aku berumur 17 tahun . Aku dilahirkan dari keluarga yang miskin dan yang teramat-amat miskin . Aku benci kerana dilahirkan oleh keluarga yang menjijikan itu . Aku ni layak jadi anak dato tan sri je , bukan anak penjual kuih muih . Sejujurnya , aku sangat benci dengan kemiskinan yang dihadapi oleh keluargaku . Aku bertekad untuk ke bandar , untuk memulakan hidup baru dengan aman tanpa gangguan mereka . Well , muka aku ni cantik acah acah korea memang tak lajak jadi anak penjual kuih laa . Muka aku ni sesuai jadi artis or instafamous je . Selepas beberapa tahun aku tinggal di bandar , hidupku sungguh senang lenang kerana menjadi anak angkat dato tan sri . Semenjak disana , semua berubah tentang diriku dari segi pakaian , adab dan lain lain . Perubahan ku sangat mengecewakan hati keluarga miskinku . Baju ketat ? skirt atas lutut ? pakai baju nampak lurah ? minum arak ? tido dgan lelaki bkn muhrim? alaaa biasa la tu , trend zaman sekarang . Ko takbuat semua tu? Nampak sangt ko tu lembab tntang dunia. kalau ko pakai tudung labuh , baju besar tu , ko dah ketinggalan zaman laa tu . kesian aku tngok , sebab ko terpaksa berpanas dengan berpakaian sebegitu . Cuba contohi aku , pakai mcam aku . confirm tak panas ! Lagi satu confirm laki mau .

*******************************************

[H] MENGHITUNG DOSAWhere stories live. Discover now