BAB 22

122 13 7
                                    

" Weh kau nak bawak aku gi jalan-jalan mana ni " Kata Aishah Hani sambil membetulkan bajunya. " Nak beli baju untuk kau la, enth apa-apa baju yng kau pakai sebelum ni " Sindir Erin Shazrin.

Erin Shazrin membelek-belek baju di kedai itu. Manakala, Aishah Hani berpusing-pusing ke dalam kedai itu. Mata dia seakan-akan terpaku melihat baju-baju yang dijual oleh kedai itu. " Hani " Jerit Erin Shazrin. Aishah Hani yang sedang mencuci mata terdengar namanya dipanggil. Dia segera bergerak ke Erin Shazrin.

" Asal? " Tanya Aishah Hani. Erin Shazrin menghulurkan beberapa helai dress yang sangat menjolok mata apabila dipakai. " Aku nak kau masuk dalam fitting room ,then pakai dress yang bagi ni. Nak tengok muat tak! " Arah Erin Shazrin. Aishah Hani hanya mengikut arahan tanpa membantah, dengan relanya hati dia buat.

Setiap dress dicuba oleh Aishah Hani. Hanya satu patah perkataan je yang keluar dari mulut Erin Shazrin , Nice! Selepas berpuas hati, mereka berdua berjalan ke kaunter untuk melakukan sesi pembayaran. Erin Shazrin membayar semua pakaian Aishah Hani . Aishah Hani tersenyum gembira.

__

Erin Shazrin memarkirkan keretanya di tempat letak kereta. Lalu , mereka berdua keluar dari perut kereta itu. Aishah Hani hanya mengikut sahaja langkah Erin Shazrin. Tempat yang dituju oleh mereka ialah Night Club.

" Lama tak jumpa u, i rindu body u la " Rengek lelaki yang agak kacak itu sambil bercium mulut dengan Erin Shazrin. " Alaaa i busy sikit, nanti kita buat lagi ekk " Lelaki hanya mengangguk, lalu dia mendekatkan dirinya dengan Aishah Hani. Lelaki itu terus memeluk Aishah Hani, segera Aishah Hani menepiskan dari pelukan itu. " Auchh, garangnye " Kata lelaki itu sambil tersenyum sinis. " Baby, ni orang baru kita ke? " Tanya lelaki itu kepada Erin. " Eh No lah, ni bff baru i. U jangan cuba-cuba nak curang belakang i " Ucap tegasnya. " Alaa baru i nak touch body dia " Balas lelaki itu dengan manja. " Amboii , kalau u rasa nak mati try laa " Ugut Erin sambil meneguk minuman keras. Lelaki itu cuba lagi mendekatkan dirinya dengan Aishah Hani. Sementara Erin Shazrin masih dalam keadaan mabuk yang tidak sedar diri.

" apa nama u? " Ucap lelaki itu sambil memegang dagunya Aishah Hani. " Hani " hanya sepatah itu yang keluar dari mulutnya. " Nice macam tuan punya body " Kata lelaki itu sambil memandang body Aishah Hani yang agak mantop itu. Lalu lelaki itu menghulurkan sekeping kad. " Qhaizri Shah? " Ucapnya tergagap. " Yes, u nak apa baby? " Ucap Qhaizri yang ingin memeluk Aishah Hani. Qhaizri agak terkejut apabila pelukannya dibalas dari Aishah Hani. " I want u " Ucap manja sambil mengeyitkan mata ke arah Qhaizri. " Auwmm tergoda i, nak je terkam u " Usik Qhaizri sambil memandang dua buah gunung Aishah Hani yang kelihatan. " Takpe la , i balik dulu tau. Tlong i angkat erin bawa masuk kereta jap " Lalu meleraikan pelukannya.

***********************************

Macam boring je bab kali ni? 😩
Btw gedik kan Aishah Hani tu.. 😂

[H] MENGHITUNG DOSAWhere stories live. Discover now