012

144 7 2
                                    

Rein en Vajén spelen in oktober in de late night serie de Spa op Net 5. En er is een leader bekend gemaakt!!! En rarara hoe heet Rein in de serie?
Inderdaad, Mick😂
Zoë
Ik wordt wakker in een kamer. Ik sta op. "Huh, waar ben ik?" Als ik de deur open doe, komt een vlaag van vuur mijn kant op. Snel doe ik de deur weer dicht. Ik ren naar een andere deur, maar daar is precies hetzelfde. "Help!" schreeuw ik.
"Ach, ben je bang voor een beetje vuur?" hoor ik iemand zeggen.
Ik draai me om ik zie Kate staan, samen met Nina en een jongen. Dat is waarschijnlijk haar broer. "Help!!!!" schreeuw ik nog een keer. "Niemand gaat je hier horen," zegt Kate grijnzend. Ze komt op me af lopen. "Wat ben je van plan?!" vraag ik. "Dit." Kate haalt een mes te voorschijn. Ze loopt nog dichter naar me toe. Ik geef een keiharde gil.
Als Kate het mes bijna door mij heen wil steken, wordt ik badend in het zweet wakker.
Gelukkig het was maar een nachtmerrie.

Mik
Middenin de nacht word ik wakker van een gil. Ik kijk naast me en zie Zoë rechtop in bed zitten. "Hey, had je een nachtmerrie?" vraag ik. Ze knikt en barst dan in tranen uit. "Kate," snikt ze. "Rustig maar," zeg ik en ik sla m'n armen om haar heen. "Kate zit in de gevangenis samen met Nina. En die broer binnenkort ook. Maak je geen zorgen." Ik trek haar dicht tegen me aan. "Kom, probeer nog even te slapen. Ik ben bij je. Er kan niks gebeuren." Zoë gaat dicht tegen me aanliggen en niet veel later vallen we in slaap.
De volgende dag zitten we op het politiebureau. We hebben al veel gesprekken gehad. En we zijn er achter gekomen dat het echt de broer van Kate was. Nu zitten we weer te wachten. Zometeen moet Zoë praten over wat Kate allemaal bij haar heeft gedaan. "Mik, wil je er zo bij blijven als dat mag," vraagt Zoë. "Ja hoor, als jij dat wil dan doe ik dat."
Na een tijdje moet Zoë praten.
"Hallo, ik ben Silke de Wit en ik ben een agent gespecialiseerd in psychologie," zegt de vrouw in de kamer en ze steekt een hand naar Zoë uit. We stellen ons voor en gaan zitten. "Goed, wat is er precies gebeurd die avond op het feest?" vraagt Silke. "Nou, Mik moest optreden en ik zong samen met Mik het laatste liedje. We liepen af en Mik ging naar een vriend. Toen ik wilde weglopen, werd ik ineens stevigvastgepakt," begint Zoë. Ze vertelt haar verhaal en ik sla een arm om haar heen. Ze vindt het heel moeilijk. Kate heeft haar niet alleen fysiek kapot gemaakt, maar ook mentaal.
Het is al weer 18:00 uur al we weer naar huis kunnen. "Zullen we langs de Mac?" zeg ik. Zoë knikt en we gaan naar de Mac. Als we daar eenmaal zijn worden we plotseling bestormd door fans. Ugh, daar heb ik nou dus echt geen zin in. Ik kijk naar Zoë. Ze knikt, ze weet dat ik ze niet zomaar kan afwijzen. Ik ga met iedereen op de foto. Sommige willen zelfs met Zoë op de foto. Tja, die is natuurlijk nu ook beroemd.

Zoë
Ik het is zo bizar om dit mee te maken. Op een gegeven moment komt er een meisje naar me toe. Ze lijkt me nog al een bitch. "Ik zou het maar uitmaken met Mik. Iedereen haat je. Mik houdt waarschijnlijk niet eens van je. Hij neemt met je uit medelijden," zegt ze. Ik barst in tranen uit en ik ren naar de auto. Mik ziet het en rent achter me aan. "Hey, wat is er?" vraagt hij. "Hou je echt van me of heb je alleen met mij uit medelijden?" vraag ik snikkend. "Wat!? Natuurlijk hou ik van je. Ik kan niet zonder je!" zegt hij en drukt zijn lippen op de mijne. "Maar hoe kom je daar bij?" vraagt Mik. "Nou, 1 van die meisjes zei dat ik het moest uitmaken met je en dat iedereen me haat. Ook zei ze dat jij niet van me houdt en dat je alleen maar met me hebt uit medelijden." "Laat je niks wijsmaken door die meisjes. Ze zijn gewoon jaloers," zegt Mik. Ik glimlach. "Normaal doe ik dat ook niet, maar nu kwam het gewoon zo hard aan met alles enzo," leg ik uit. Mik knikt hij trekt me dicht tegen zich aan. Ik geef hem een kus. "Awh!!!!" Oh ja, de fans staan om de auto heen. "Oké, wat doen we nu? We kunnen niet weg zo?" vraag ik. "Nou, ze hebben allemaal een foto en handtekening, dus we kunnen vragen of we nu rustig mogen eten," zegt Mik. En zo gezegd zo gedaan. 10 minuten later zitten we rustig te eten. Nou ja, rustig. Elke keer komen er nog nieuwe fans binnen, maar op zich gaat het zo wel.

Mik
We zitten met z'n tweeën in mijn appartement. "Dus, morgen is de rechtzaak tegen Kate en Nina," zeg ik. "Oh ja, laten we dan maar gaan slapen. Anders vallen we morgen tijdens de rechtzaak nog in slaap," zegt Zoë. Ik moet lachen. Ik kruip in bed samen met Zoë. Niet veel later vallen we in slaap.
Wat zouden jullie graag willen zien in mijn verhaal????

Hartbeat 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu