Kate
Hmmm.... die Mik is niet makkelijk te veroveren. Dan maar op een andere manier....Zoë
Ik snap nu waarom Mik meer zin had in dansles, dan in zangles. Lucia is hartstikke aardig, maar soms gewoon streng als het moet. Nina is echt de grootste, naast Kate dan, bitch die ik ken.
Maar nu neemt Mik me mee uit eten. Hij heeft me afgezet bij m'n huis en zei dat hij me om 19.00 uur op zou halen. Nadat ik het m'n ouders had vertelt, die trouwens weer bij elkaar zijn, ben ik naar boven gegaan. Nu ben ik met Sam aan het skypen terwijl ik m'n make-up aan het doen ben.
(S= Sam, Z= Zoë
S: "Die Nina is echt een bitch als ik dat zo hoor."
Z: "Is het ook. Maar wat denk je, zou ik dit jurkje, of toch deze aandoen."I know dat dit niks voor Zoë is, maar toch. Ze zijn wel heel erg mooi.
S: "Ik denk de eerste. Die staat jou heel erg mooi."
Z: "Oke, dan doe ik die aan."Mik
Het is vijf voor zeven. Ik sta voor Zoë's huis. Ik bel aan. Er wordt opengedaan door haar moeder. "Hoi Mik," zegt ze, "Zoë is boven. Ga maar kijken of ze al klaar is." Ik loop naar boven. Ik klop op de deur van haar kamer. "Binnen," hoor ik Zoë zeggen. Ik doe de deur open en loop de kamer binnen. Daar staat Zoë, midden in de kamer met de mooiste jurk aan die ik ooit gezien heb. Ze is zo mooi. "Wauw," is het enige wat ik dan ook kan uitbrengen. Zoë bloost. "Jij ziet er ook mooi uit, hoe chique is dat restaurant wel als jij in pak mij op komt halen," zegt ze lachend. "Zei ik dat we alleen gingen dineren dan?" vraag ik. "Hoezo? Wat gaan we dan nog meer doen?" "Dat zie je dan wel weer," zeg ik geheimzinnig. Ik geef haar een zoen en pak dan haar hand om haar mee te nemen naar beneden.
Beneden staan Zoë's ouders op ons te wachten. "Zo," zegt Jim, "jullie zien er chique uit." "Dankje," zegt Zoë en ze geeft haar vader en moeder een kus. "Doei! Tot morgen!" zegt ze.
We lopen het huis uit en ik pak mijn fiets. "Wil je op je eigen prachtige fiets fietsen of wil je liever bij mij acherop," vraag ik lachend. "Ik spring wel acherop. Fietsen gaat een beetje moeilijk met deze jurk," antwoord Zoë.Kate
Ik zie Zoë en Mik op de fiets stappen. Natuurlijk weet ik al wat ze gaan doen. Alleen weten zij dat nog niet......Een beetje kort... Ik weet het. Maar dit is wel een cliffhanger😉 welke jurk vinden jullie eigenlijk mooier. Ik dus de eerste. Laat ff weten plz.
JE LEEST
Hartbeat 2
FanfictionHartbeat is een film en gaat over Zoë, haar ouders zijn net gescheiden en daarom is ze haar liefde voor muziek kwijtgeraakt. Maar als ze dan wordt aangereden door de tourbus van Mik, de pop sensatie van het moment. Als je de film nog niet gezien heb...