Alvast sorry voor het vele gewissel van personage.
Mik
Ik ben dronken. Heel erg dronken. En ik had Zoë beloofd om niet dronken te worden. Ugh, wat ben ik toch weer een slecht vriendje.
Plotseling komt er een meisje op me af. Volgensmij is het Julia. Een vriendin van Zoë. "Hey," zegt ze. "Hey," zeg ik terug. Ze komt vrij dicht bij me staan. "Gefeliciteerd hè," zegt ze. "Dankje." Dan begint ze me te zoenen. Ik ga er in mee. Als ik stop, zie ik Zoë staan. Ze heeft tranen in d'r ogen. Kut! Wat heb ik gedaan. Zoë komt naar ons toe. "Kutwijf dat je bent. Ik dacht dat we vriendinnen waren. Maar blijkbaar niet. Je loopt gewoon met m'n vriendje te zoenen!" schreeuwt ze tegen Julia. "En dan jij," zegt ze. En ze loopt naar me toe. "Hoe durf je! Ik dacht dat ik zo speciaal voor je was!" En dan rent ze naar boven. "Dit feest is afgelopen iedereen naar huis!" schreeuw ik nadat ik de muziek uit heb gezet.
"Wat heb ik gedaan!" schreeuw ik tegen JJ nadat alle mensen weg zijn gegaan. "Rustig, ga morgen met haar praten. En word niet boos op haar. Jij hebt het gedaan," zegt JJ.Zoë
Ik ren naar boven en gooi de deur gauw dicht. Dan barst ik in tranen uit. Hoe kan hij? En helemaal met m'n vriendin. Ugh, die bitch. Haar hoef ik nooit meer te spreken. En Mik voorlopig ook niet. Straks wil hij verder met die trut van een Julia en dan ben ik hem kwijt. Ik kan niet zonder hem.
Dan komt Sam de kamer binnen. "Hey, gaat het?" vraagt ze. "Slecht," antwoord ik. "Mik heeft iedereen naar huis gestuurd. Hij heeft er echt spijt van." "Hij kan het morgen proberen goed te maken, en als hij dan met 1 of ander slap excuus komt van: Ja, ik was dronken en zij zoende mij, dan vliegt hij de deur uit en kan hij opzoek naar een nieuwe zangeres voor Amerika," zeg ik. "Kom hier," zegt Sam. Ik loop naar haar toe en krijg een dikke knuffel. "Ga maar vast omkleden en zo. Ik ga naar beneden en ja, ik blijf hier slapen," zegt Sam. Ik knik.Mik
Niet veel later komt Sam beneden. "Hoe gaat het met Zoë?" vraag ik meteen. "Slecht, ze is er echt kapot van." "Ugh, ik ben zo boos op mezelf. Heeft ze nog wat gezegd over mij?" "Ja, dat ze je morgen wil spreken. En dat je de boom in kan als je met een slap excuus komt van: Ja, ik was dronken en zij zoende mij." Ik knik. Het is duidelijk. "Waar gaan jullie slapen? Ik blijf bij Zoë vannacht," vraagt Sam. "Ik denk hier beneden," zegt JJ. "Oke, weltrusten schatje," zegt Sam en ze geeft JJ een kus. "Weltrusten babe," zegt JJ terug. Had ik dat ook maar bij Zoë kunnen doen nu. Nu voel ik me zo alleen...
De volgende ochtend word ik wakker met koppijn. Fijn, dat kan er ook nog wel bij. Dan komt Sam naar beneden. "Goeiemorgen," zegt ze en ze loopt naar de keuken. Dan wordt JJ wakker. "Goeiemorgen," zeg ik. Hij mompelt wat terug en gaat dan rechtop zitten. De ochtend was raar, zo zonder Zoë. Zometeen ga ik naar haar toe. Ik hoop zo dat ze het me vergeeft.
Ik klop aan op haar deur. "Binnen," zegt ze. Ik doe de deur open. "Hey, ik ben het." "Hey," zegt Zoë terug. "Ik ga wel eventjes naar JJ," zegt Sam.
Ik loop naar Zoë toe. "Lieve Zoë," begin ik, "het spijt me ontzettend van gisteren. Ik had nooit met haar mogen zoenen. Ook al zoende zij mij, ik had haar weg moeten duwen. En ik was dronken, ja. Maar ik had je beloofd om dat niet te worden. Dan was dit ook nooit gebeurd. Ik wil je echt niet kwijt. Ik weet niet wat me bezielde. Ik heb er in ieder geval ontzettend veel spijt van." Inmiddels rollen er tranen over mijn, maar ook over Zoë's wangen. "Je bent alles voor me. n ik kan echt niet zonder je. Lieve Zoë, wil je me alsjeblieft vergeven?"Zoë
Wow, wat hij net allemaal heeft gezegd, is echt het beste excuus dat ik me had kunnen wensen. Ja, hij heeft de dingen gezegd waarvan ik niet wilde dat hij ze zei. Maar hij heeft ze op een goeie manier ingezet. Maar kan ik hem wel vergeven? Ik weet het niet. Hij heeft me echt pijn gedaan. Maar hij heeft er ook heel veel spijt van en je kan niet zonder hem. "Als je beloofd het niet nog een keer te doen, vergeef ik je," zeg ik uiteindelijk. "Beloofd. Is het nu weer goed?" zegt Mik. "Ja, het is weer goed," zeg ik. Mik geeft me een knuffel en daarna een lange zoen. Wat heb ik zijn lippen gemist. Ook al was het nog geen 12 uur.Gelukkig, alles is weer goed. Mik heeft er gelukkig spijt van.
Nogmaals sorry voor het vele gewissel😆
JE LEEST
Hartbeat 2
FanfictionHartbeat is een film en gaat over Zoë, haar ouders zijn net gescheiden en daarom is ze haar liefde voor muziek kwijtgeraakt. Maar als ze dan wordt aangereden door de tourbus van Mik, de pop sensatie van het moment. Als je de film nog niet gezien heb...