Mik
Ik word wakker van de deurbel. Ik draai me om en zie dat Zoë nog ligt te slapen. Ik kijk hoe laat het is. Al 12:00. Dat mag ook wel, gisteren was het heel druk en is het laat geworden. Ik schrik op uit m'n gedachten doordat ik weer de bel hoor. Voorzichtig stap ik uit bed om uit het raam te kijken. Beneden staat Amy. Wat moet zij nou weer hier. Ik doe gauw een shirt en jogginsbroek aan en loop naar beneden. "Hey Mik! Ik wilde je feliciteren met de 2 miljoen vieuws en de gouden plaat in een record tempo," zegt Amy als ik open doe. "Hoi Amy, dankjewel. Zoë ligt nog te slapen, dus misschien moet je een andere keer terugkomen?" zeg ik. "Ik kwam hier eigenlijk voor jou," zegt ze en ze gaat met haar haar spelen. Ze probeert sexy te zijn, wat haar niet echt lukt. "Amy, ik hoef niks van je. Ik heb Zoë, oke?" zeg ik bot. "Sorry hoor," zegt Amy bitchy. En ze loopt weg. Wat een raar meisje. Ugh. Ik loop terug naar boven. Ik zie dat Zoë inmiddels wakker is. "Goodmorning babe," zeg ik. "Goodmorning," zegt ze terug. "Wie was dat beneden?" "Amy," antwoord ik. "Wat moest ze?" vraagt Zoë. "Ze wilde me feliciteren met alles. En volgensmij wilde ze wat met me ofzo. Maar ik heb gezegd dat ik niks met haar wilde, want ik heb jou al. En jij bent sowieso een miljoen keer beter. Toen ik dat zei liep Amy boos weg." "Ugh, ze is zo'n bitch," zegt Zoë. "Gelukkig heb ik jou al," zeg ik nog een keer en ik geef haar een kus. "Gelukkig wel," zegt ze terug. En we beginnen te zoenen.
Vandaag hebben we lekker een rust dagje. Morgen gaat Zoë met Sam shoppen, aangezien we morgenavond een feestje geven voor alles. Dus dat betekent dat morgen vrij druk wordt en vandaag de enige dag is deze hele week dat we rust hebben. "Wat gaan we eens doen?" zegt Zoë. "Wat dacht je van Netflix en chillen," zeg ik. "Goed plan."Zoë
Vandaag ga ik met Sam shoppen. Ik heb een outfit voor vanavond nodig en Sam ook. Ook hebben we allebei gewoon nog wat dingen nodig. "Waar gaan we eerst eens naar toe?" vraagt Sam. "Uhmm. Wat dacht je van Forever 21?" antwoord ik. "Goed idee." Niet veel later sta ik in de Forever 21 een jurk te passen. Hij is zo mooi! "En, hoe staat ie? Laat zien!" zegt Sam ongeduldig. Ik schuif het gordijn open en Sam haar mond valt open.Ik vond de achterkant al zoo mooi! Wat vinden jullie? Hij is trouwens echt van Forever 21.
"Hij staat je zo mooi!" zegt Sam. "Mik mag wel uitkijken vanavond." Ik lach. Deze word het.
Heel wat winkels later zitten we in de starbucks. We hebben nog steeds geen mooie jurk kunnen vinden. "Misschien kunnen we zo nog even bij H&M kijken als laatste hoop," zegt Sam. "En anders mag je wel wat van mij lenen," zeg ik en ik geef haar een knipoog.
Niet veel later staat Sam in de H&M de zoveelste jurk te passen. Ze komt weer het pashokje uit. "Nee, dat is hem niet." Niet veel later komt ze weer het pashokje uit. "Wauw, die is echt mooi!" Sam straalt helemaal.En wat vinden jullie hiervan???
"Dit wordt hem, sowieso," zegt Sam. Ik knik. "Zeker weten! Ga gauw omkleden, we moeten ons ook nog klaarmaken straks."Mik
Waar blijven ze nou?" vraagt JJ. Inmiddels zijn JJ en ik net klaar met de voorbereidingen voor het feestje. De meiden zijn laat. En aangezien ze nog zo'n 2 uur nodig hebben om zich klaar te maken, moeten ze opschieten. "We zijn er weer!" hoor ik Zoë plotseling roepen. "Hey!" zeg ik en ik geef haar een kus. JJ doet hetzelfde bij Sam. Daarna rennen ze naar boven om zich klaar te maken.
Zo'n 2 uur later zijn de meiden eindelijk klaar. JJ en ik waren allang klaar. Het enige wat wij hoeven te doen is te douchen, ons haar en onze outfit aan te doen. Sam en Zoë komen de kamer binnen lopen. M'n mond valt open. "Wauw," is het enige wat ik man zeggen. Zoë is zoo mooi! Ik zie dat JJ precies hetzelfde heeft met Sam. Die ziet er ook niet verkeerd uit hoor. Maar Zoë is zeker 100 keer beter. "En?" vraagt Zoë. "Wat vind je ervan?" "Je ziet er prachtig uit. Draai eens een rondje?" zeg ik en ik geef haar een kus. Zoë draait een rondje. "Wauw." "Jij ziet er ook niet verkeerd uit," zegt Zoë dan. "Zekers, glitterhoofd!" zegt Sam lachend.
We zijn allemaal klaar, dus het feestje kan beginnen!Zoë
Het feestje is al in volle gang. Al mijn vriendinnen en alle vrienden van Mik zijn er. Het is echt heel erg gezellig.
Ik geef al die vrienden gwn random namen😂
"Oke, wie doet er mee met truth or dare?" vraagt Joyce. Al snel zitten er 10 mensen om een tafel waaronder ik en Mik. "Truth or dare aan Mik," zegt Joyce. "Dare." "Oke... Pak wat te drinken en gooi dat over je zelf heen. En het mag geen water ofzo zijn." Mik loopt naar de tafel waar al het drinken op staat en pakt een biertje en gooit het over zichzelf heen. "Zoë? Kom eens hier?" zegt hij en hij wil me een knuffel geven. "Neeeeeee!" gil ik. Gelukkig, hij doet het niet. Anders was m'n jurk verpest. "Truth or dare aan Zoë," zegt Mik. "Truth." "Wanneer was je eerste zoen?" vraagt Mik. "Die was met jou zo'n 2 maanden geleden op dat dak." "Oke, misschien een beetje laat vind je niet?" vraagt een vriend van Mik. "Daarvoor was ik er gewoon niet zo mee bezig. En het is maar wat je laat noemt," verdedig ik mezelf.
Na nog een paar truth or dare's gaan de meesten weer "verder feesten". Ik mag dan niet drinken, maar Mik wel. En dat merk je behoorlijk. Hij is echt dronken. En hij had nog beloofd om dat niet te worden. Niet dat ik er van uitging dat hij de belofte ook echt na zou komen, maar toch.
Na ongeveer een uur ga ik naar het toilet. Als ik terugkom staat er groepje om iets heen, ze lopen allemaal te joelen. Als ik ga kijken, zie ik iets wat ik nooit hoopte te zien.
Julia, een hele goede vriendin van me, staat te zoenen. Met Mik...Wow, Wat!!
Hoe kan Mik Zoë dit aan doen?
Wat moet ze nu doen?
Het met Mik uitmaken, of het hem vergeven?
En waarom doet Mik dit?
Lekker lang hoofdstukje, met een cliffhanger😁😁
JE LEEST
Hartbeat 2
FanfictionHartbeat is een film en gaat over Zoë, haar ouders zijn net gescheiden en daarom is ze haar liefde voor muziek kwijtgeraakt. Maar als ze dan wordt aangereden door de tourbus van Mik, de pop sensatie van het moment. Als je de film nog niet gezien heb...