...4...

28.5K 2K 93
                                    

"Hyunee ah…"

သူ႔ပါးေပၚကပ္ထားတဲ့ က်ေနာ့္ လက္တဖက္ကို ဆြဲယူကာ က်ေနာ္ျမတ္ႏိုးရတဲ့ သူ႔ႏႈတ္ခမ္းထက္ ကပ္လိုက္ျပီး တျမတ္တႏိုး ေခၚလာသူေၾကာင့္ ငံု႔ၾကည့္ေနရာကပင္ က်ေနာ္ ေမးဆတ္ထူးလိုက္ေတာ့…

"ဒီည အားတယ္‌မလား.."

က်‌ေနာ္‌့ လက္‌ဖ၀ါးကို သူ႔လက္‌၀ါး၂ခုၾကား အသားညႇပ္‌ညႇပ္‌သလိုညႇပ္‌ကာ စုညႇစ္‌ရင္‌း ‌ေမးလာတဲ့ က်‌ေနာ္‌့ ‌ေပါင္‌‌ေပၚ‌ေခါင္‌းတင္‌အိပ္‌‌ေနတဲ့ ခ်စ္‌ရသူ....

"တကယ္‌‌ေတာ့..ငါ စာက်က္‌စရာ‌ေတြ ႐ွိတယ္‌ yeol..."

က်‌ေနာ္‌့စကားဆံုး‌ေတာ့ လွဲအိပ္‌‌ေနရာက‌ေန ထထိုင္‌လိုက္‌ၿပီး ဆူပုပ္‌ပုပ္‌ မ်က္‌ႏွာထားနဲ႔ သူ‌‌ေျပာလာတဲ့ စကားက...

"Bae‌ေနာ္‌..ဒီစာ‌ေလာက္‌ပဲ လုပ္‌‌ေန..၊‌ေသရင္‌ ကိုယ္‌့‌ေနာက္‌ပါမွက်လို႔...။တကတည္‌း...။Hyunee‌ေသရင္‌ လိုက္‌‌ေသမယ္‌့ ကိုယ္‌့နားမွာသာ အခ်ိန္‌ျပည္‌့ ကပ္‌‌ေန‌ေပးပါ‌ေရာ့လား??"...တဲ့...။

သူသည္‌ က်‌ေနာ္‌ႏွင္‌့ ပတ္‌သက္‌လာလွ်င္‌ အဆံုးစြန္‌ထိ ‌ေတြးထားတတ္‌‌ေသာသူ...

"မဟုတ္‌ဘူး‌ေလ yeolကလည္‌း..၊ငါ အဲ့စာ‌ေတြ ‌ေလ့လာမွ ငါ ဆရာ၀န္‌‌ေကာင္‌းတ‌ေယာက္‌ျဖစ္‌မွာ‌ေလ.."

"မဟုတ္‌တာ baekရာ..မင္‌းကို‌ေတာ့ ကိုယ္‌ ႐ွာ‌ေကြၽးႏိုင္‌ပါတယ္‌.."

မ်က္‌ခံုးအစံုတြန္‌႔ခ်ိဳးရင္‌း ‌ေ႐ွ႕တည္‌့တည္‌့က ကန္‌‌ေရျပင္‌ကို ၾကည္‌့ကာ အလိုမက်သံနဲ႔ ‌ေျပာလာတဲ့ သူ႔စကားအသြားအလာက စိတ္‌ဆိုး‌ေနသံ‌ေတြ ‌ေရာယွက္‌လို႔...

"ငါ့ စား၀တ္‌‌ေန‌ေရးအတြက္‌ ဆရာ၀န္‌လုပ္‌ခ်င္‌‌ေနတာမွ မဟုတ္‌တာ...၊yeol..အဲ့ဒါ မင္‌းအတြက္‌..."

က်‌ေနာ္‌့ စကားကို လက္‌မခံခ်င္‌တဲ့ မ်က္‌၀န္‌း‌ေတြနဲ႔ ၾကည္‌့လာတဲ့ ခ်စ္‌ရသူရဲ႕ လက္‌တ‌ေလာ စိတ္‌ခံစားခ်က္‌ကို က်‌ေနာ္‌ သိခ်င္‌လိုက္‌တာ...။

သူ ဘာ‌ေတြ‌ျဖစ္‌‌ေနတာလဲ???

"ကိုယ္‌့အတြက္‌တဲ့လား baek..။ကိုယ္‌့အတြက္‌ဆို..ကိုယ္‌့ ‌ေဘးမွာပဲ အျမဲ‌ေန‌ေန‌ေပး‌ေလ...ကိုယ္‌နဲ႔မင္‌းရဲ႕ ‌ေတြ႕ရတဲ့ အခ်ိန္‌ဟာ မင္‌းနဲ႔မင္‌းprofessor‌ေတြ ‌ေတြ႕ရတဲ့ အခ်ိန္‌ထက္‌‌ေတာင္‌ နည္‌း‌ေန‌တာ သတိ‌ေရာထားမိရဲ႕လား??တခ်ိဳ႕ရက္‌‌ေတြဆို ညမိုးသာခ်ဳပ္‌သြားတယ္‌..မင္‌းကို ကိုယ္‌ ‌ေက်ာင္‌းလိုက္‌ပို႔‌ေပးတဲ့ အခ်ိန္‌‌ေလးပဲ မ်က္‌ႏွာခ်င္‌း‌ဆိုင္‌လိုက္‌ရတဲ့ ‌ေန႔‌ေတြလည္‌း ႐ွိတယ္‌ baekhyun..."

Puppy's Gangster(Season2 of Gangster's Puppy){Zawgyi+Unicode} [Completed]Where stories live. Discover now