...15...

21.7K 1.9K 162
                                    

Zawgyi..

"ျဖစ္​ပါ့မလား.."

"မျဖစ္​စရာလား???"

အ​ေပၚကုတ္​ကို ထပ္​၀တ္​​ေနရင္​း Yeol​ေလးက က်​ေနာ္​့အ​ေမးကို ​ေအးစက္​စက္​ျပန္​​ေျဖ​ေပးလာတယ္​...။

"Sehun ah.."

"Omm..."

က်​ေနာ္​့လက္ကို ဆုပ္​ကိုင္​ၿပီး အျပင္​ထြက္​ဖို႔ဟန္​ျပင္​​ေနရာက​ေန Sofaထက္​က သူ႔ညီ​ေတာ္​​ေမာင္​ကို လွမ္​း​ေခၚလိုက္​​ေတာ့ ႏႈတ္​ခမ္​းႏွစ္​လႊာမဖြင္​့ဟဘဲ ထူးလာ​ေသာ အငယ္​ဆံုး...

"ၾကည္​့လုပ္​ထားကြာ..​ေနာ္​.."

Yeol အ​ေျပာကို Sehunက ​ေခါင္​းတစ္​ခ်က္​ၿငိမ္​့ျပလာၿပီး ထြက္​သြားဖို႔ လက္ဟန္​ျပလာတယ္​...။

"Hyunee...​ေအးသလား??"

​ေဆး႐ုံ​အထြက္​​ေပါက္​ကို ​ေလွ်ာက္​​ေနရာက​ေန က်​ေနာ္​့ လက္​ဖ်ားကို အသာညႇစ္​ဆုပ္​ၿပီး ​ေမးလာသူကို က်​ေနာ္​ ျပံဳးျပ​ေခါင္​းခါလိုက္​ကာ...

"ဟင္​့အင္​း..အဆင္​​ေျပတယ္​ရယ္​..၊Yeolသာ အနာက အဆင္​​ေျပလား??"

စိုးရိမ္​တႀကီး​ေမးမိတဲ့ က်​ေနာ္​့အ​ေျဖကို ပခံုးတြန္​႔ျပၿပီး တုန္​႔ျပန္​လာသူဟာ ​ေနမ​ေကာင္​းရက္​နဲ႔ က်​ေနာ္​နဲ႔အတူ night outထြက္​ခ်င္​​ေသး...

"႐ွင္​းလင္​း​ေနတာပဲ.."

က်​ေနာ္​့​ေ႐ွ႕တည္​့တည္​့ရပ္​ၿပီး ၀တ္​လာတဲ့ အ​ေပၚကုတ္​ကို ဆြဲစိ​ေပး​ေနတဲ့ Yeolကို က်​ေနာ္​​ေမာ့ၾကည္​့ၿပီး ​ေျပာလိုက္​​ေတာ့ သူသည္​လည္​း က်​ေနာ္​ၾကည္​့ခဲ့တဲ့အတိုင္​း ​ေဘးပတ္​၀န္​းက်င္​ကို အကဲခတ္​ၾကည္​့လိုက္​ကာ...

"​ေဆး႐ုံပတ္​၀န္​းက်င္​ဆို​ေတာ့လည္​း..႐ွင္​းမွာ​ေပါ့ Baeရယ္​..၊ၿမိဳ႕ထဲသြားၾကည္​့ပါ့လား..ဒီခ်ိန္​ဆို စည္​တုန္​းပဲ..၊Clubတို႔ undergroundသတ္​ပြဲတို႔ဆို လူ​ေတြ Woww..က်ိတ္​က်ိတ္​တိုးပဲ.."

သူ႔အ​ေျပာကို က်​ေနာ္​ ႏွာ​ေခါင္​း႐ႈံ႕ျပၿပီး လမ္​းအ​ေ႐ွ႕ဘက္​ကို ​ေမွ်ာ္​ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ခပ္​လွမ္​းလွမ္​းက​ေန ​ေမာင္​းလာတဲ့ ကားတစ္​စီး...

Puppy's Gangster(Season2 of Gangster's Puppy){Zawgyi+Unicode} [Completed]Where stories live. Discover now