...16...

22.5K 1.9K 204
                                    

Zawgyi..

"ခံစမ္​း!!နာလည္​း လိမ္​့ပိန္​႔ၿပီးသားခံ!!​ေသ...​ေသ..!!"

ျပတင္​းမွန္​တံခါးနား မတ္​တပ္​ရပ္​လက္​ပိုက္​ၿပီး ​ေဆး႐ုံကုတင္​ထက္​က ဆူပုပ္​ပုပ္​မ်က္​ႏွာထားနဲ႔ ​ခ်စ္​သူကို က်​ေနာ္​ ဆူပူ​ေနမိတယ္​...။

တကယ္​တည္​း..ရန္​မျဖစ္​ပါနဲ႔​ေတာ့လို႔..​ေတာင္​းဆိုထားတာ​ေတာင္​ ​ေရာက္​ရာအရပ္​ သတ္​လိုက္​ရမွ..

"ကိုယ္​့အျပစ္​နဲ႔ကိုယ္​ခံ..ငါ့ကို ​ေဆးလိမ္​း​ေပးဖို႔ လာမ​ေျပာနဲ႔..မလိမ္​း​ေပးႏိုင္​ဘူး!!"

အ​ေျပာႏွင္​့အလုပ္​ညီစြာပင္​ က်​ေနာ္​ Yeolကို ​ေဆးမလိမ္​း​ေပးပါ...၊​ေဆး႐ုံက nurseႏွစ္​​ေယာက္​ကို ​ေခၚၿပီး သူနဲ႔sehunကို ​ေဆးထည္​့ခိုင္​းထားရင္​း.က်​ေနာ္​က​ေတာ့ န​ေဘးက​ေန ဆူ​ေအာင္​့​ေနမိတာ ၁၅မိနစ္​နီးနီး႐ွိ​ေရာ​ေပါ့....

"Chanyeolဟာ​ေလ..တကတည္​း..၊ၿပီး​ေတာ့ Sehun!"

​ေဒါသတႀကီး ​ေခၚလိုက္​တဲ့ က်​ေနာ္​့​ေခၚသံ​က nurseမ ​ေဆးလိမ္​း​ေပး​ေနတာ မ်က္​လံုးမိွတ္​ခံ​ေနတဲ့ အငယ္​​ေကာင္​ကို ဆတ္​ကနဲလန္​႔သြား​ေစတဲ့အထိ စြမ္​း​ေဆာင္​ႏိုင္​ခဲ့တယ္​...။

Fighterတ​ေယာက္​ကို​ေတာင္​ လန္​႔​ေအာင္​လုပ္​ႏိုင္​တဲ့ ကိုယ္​့ကိုကိုယ္​ နည္​းနည္​း​ေတာ့ ဂုဏ္​တက္​မိပါရဲ႕...

ျပံဳးခ်င္​​ေနမိတဲ့ ႏႈတ္​ခမ္​းကို အျမန္​ျပန္​ထိန္​းလိုက္​ၿပီး လူကို ၿဂိဳဟ္​ကစ္​ၾကည္​့​ေနတဲ့ Sehunကို ၾကည္​့ရင္​း...

"Chanyeolကိုတားဖို႔​ေခၚပါတယ္​ဆိုမွ..ဘာလို႔ ၀င္​ျဖစ္​​ေနရတာလဲ??!၀င္​မဆြဲဘဲနဲ႔..တကတည္​း!"

Park Chanတ​ေယာက္​လံုး ​ေဘးမွာ႐ွိ​ေနတာပဲဟာ..Oh Sehunကိုလည္​း မ​ေၾကာက္​ဘူး..Wu Yifanဆိုလည္​း မလန္​႔ဘူး....။

ခ်စ္​ရသူကို အားကိုးၿပီး Sehunကို ​မ​ေၾကာက္​မလန္​႔​ေငါက္​ငမ္​း​လိုက္​မိ​ေတာ့....

"Byun Baekhyun​ေနာ္​..လူကို လာလာမာန္​​ေနတာ ၂ခါ႐ွိၿပီ!Yeol Hyungအားကိုးနဲ႔ လာမိုက္​​ေနတာလား??"

Nurseမ​ေလးရဲ႕ ​ေဆးထည္​့​ေနတဲ့ လက္​ကိုပုတ္​ခ်လိုက္​ၿပီး လူကိုစားမတတ္​၀ါးမတတ္​ပံုစံနဲ႔ ျပန္​​ေငါက္​လာတာ​ကို မျမင္​ခ်င္​ဟန္​​ေဆာင္​ကာ ကုတင္​​ေပၚငုတ္​တုပ္​ထိုင္​ၿပီး ​ေဆးအထည္​့ခံ​ေနတဲ့ Yeol​ေလးဆီ လွမ္​းၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ အၾကင္​သူက ဂုဏ္​မာန္​​ေနတဲ့ မ်က္​ႏွာထားနဲ႔...

Puppy's Gangster(Season2 of Gangster's Puppy){Zawgyi+Unicode} [Completed]Where stories live. Discover now