...6...

21.9K 2K 129
                                    

"အင္​..Byun Baekhyun??"

အထူးအဆန္​းအသံနဲ႔ ​က်​ေနာ္​့နာမည္​ကို ​ေခၚလာတာ​ေၾကာင္​့ ​ေျမျပင္​ကို ငံု႔ၾကည္​့​ေနရာက​ေန ျပန္​​ေမာ့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့...လက္​တဖက္​က ​ေဘာင္​းဘီအိတ္​ထဲ ႏိႈက္​ထားၿပီး က်န္​တဖက္​က​ေန ​ေသာ့ကြင္​း​ေလးထဲ လက္​ညိဳးလွ်ိဳသြင္​းကာ ​ေဝ့ဝဲ​ေဆာ့​ေနတဲ့ Soo​ေလးခ်စ္​ရသူ Kim Jong In...

Aww...သူတို႔​ေတာင္​ ​ေလ့လာ​ေရးခရီးက ျပန္​လာခဲ့ၿပီပဲ..

လူကို မ်က္​​ေမွာင္​ၾကဳတ္​ၾကည္​့​ေနတဲ့ Jong Inကို မပီမသအျပံဳး​ေလးနဲ႔ျပံဳးျပလိုက္​မိ​ေတာ့...

"ဘာလာလုပ္​တာလဲ??Yeol hyung တိုက္​မွာ မ႐ွိဘူး."

ငါသိၿပီးသား အ​ေျဖတစ္​ခုပါ...

"အင္​း..သိတယ္​.."

က်​ေနာ္​့အ​ေျဖဆံုး​ေတာ့ jong inက "သိရက္​နဲ႔."..ဆိုၿပီး မ​ေက်မနပ္​သံနဲ႔ ခပ္​တိုးတိုး​ေရရြတ္​လာ​ေလရဲ႕...

"ခင္​​ဗ်ား ဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ??"

သက္​ျပင္​းခ်ၿပီး ​ေခါင္​းငိုက္​စိုက္​က်​ေနတဲ့ က်​ေနာ္​့ပံုစံ​ေၾကာင္​့ သူက စိတ္​မ႐ွည္​တဲ့ အသံနဲ႔​ေမးလာျပန္​​ေရာ...

"အထဲဝင္​ထိုင္​မွာဆိုလည္​း ထိုင္​​ေန..၊ျခံ​ေ႐ွ႕မွာ​ေတာ့ ခုလိုႀကီး ငုတ္​တုတ္​ႀကီးထိုင္​​ေနတာ ျမင္​​မ​ေကာင္​းဘူး..​ေရာ့..​ေသာ့..ဝင္​​ေနခ်ည္​..က်​ေနာ္​ အျပင္​သြားမလို႔..."

သူ႔အ​ေမးကို ျပန္​မ​ေျဖ​ေတာ့ jong inက သူ႔လက္​ထဲက အိမ္​​ေသာ့​ေလးကို က်​ေနာ္​့​ေပါင္​​ေပၚပစ္​တင္​​ေပးရင္​း သူမတူစြာ စကား႐ွည္​ႀကီးကို ႐ွင္​းျပလာတယ္​...

"Kyungဆီသြားမလို႔လား??"

​ေသာ့​ေလးကို က်စ္​က်စ္​ပါ​ေအာင္​ ဆုပ္​လိုက္​ၿပီး က်​ေနာ္​ ​ေမာ့ၾကည္​့ကာ ​ေမးလိုက္​​ေတာ့...

"အင္​း...၊ခင္​​ဗ်ား သူငယ္​ခ်င္​းႀကီးက သူ႔ကို ကားနဲ႔လာမ​ေခၚပါနဲ႔..လမ္​း​ေလွွ်ာက္​ပဲ လာ​ေခၚပါတဲ့​ေလ...၊အဲ့​ေၾကာင္​့မို႔ ကား​ေတာင္​ထားခဲ့ရတယ္​..ခင္ဗ်ားေ​လးသူငယ္ခ်င္း ​ရစ္ခ်က္က​ေ​​တာ့..ဒီ​ေန႔အျပင္သြားတာ ကားနဲ႔မသြားခ်င္ပါဘူးတဲ့​ေ​​လ...huk..huk.."

Puppy's Gangster(Season2 of Gangster's Puppy){Zawgyi+Unicode} [Completed]Where stories live. Discover now