10|| This Is Our First Dinner

23.5K 261 310
                                    

        Bu bölüme bol bol Zayn gif koyup size feels aşılamaya karar verdim. Yazarken ben daha çok feels geçirdim ama oh. Oy ve yorum verirseniz sevinirim tşk.

        Eve gelmiş Zayn'in getirdiği
poşetleri açıyordum. Bana akşama hazır olmamı söylemişti. Heyecanlanmıştım ve hazırlanmak için ekstra bir efor sarf ediyordum. Sonunda hazır olduğuma kanaat getirirken kızlar heyecanla etrafta koşuşturuyordu. Rujumu son kez kontrol edip ayna karsısından kalktım. Güzel olmuştum.


        "Ay, Mady. Cidden çok güzel oldun. Abim seni görünce kesin aşık Olucak." Odada kahkahalarımız yükselirken heyecanımı bastırmaya çalışıyordum. Hayatım gitgide daha iyiye gidiyordu ve bozulmaması için dua ediyordum.Çok sevdiğim iki arkadaşım burdaydı. Annem diyebileceğim Trisha vardı . Ve tabii Zayn. Umarım eski aklımdan ve düşüncelerimden uzaklaşabilirdim. Telefonuma mesaj gelince telefonu elime alıp kimden geldiğine baktım. Zayn olduğunu görünce Kalbim hızlı hızlı atmaya başlamıştı.

Babacık 💕 :
Aşağıdayım.
Hazırsan gel hadi.

       Gülümseyerek telefonu kapattım ve kızların heyecanlı bakışları altında çantamı alıp kapıya ilerledim. Kızları öpüp derin bir nefes aldım ve kapıyı açıp dışarıya çıktım. Asansörle aşağıya inip apartman kapısından çıktım ve arabaya yasnlanmış beni bekleyen bir adet Zayn ile karşılaştım. Giydiği takım üzerine tam oturmuştu ve elinde bir demet gül vardı. Güller beni şaşırtırken ona doğru yavaşça ilerledim. Kafasını kaldırıp bana bakınca ağzı aralamıştı. Gözleri bana odaklanırken utangaç bir gülümsemeyle ona doğru ilerledim. Yanına tamamıyla vardığımda gülleri gülümseyerek bana uzattı.

 Yanına tamamıyla vardığımda gülleri gülümseyerek bana uzattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


        "Büyüleyici görünüyorsun. Gidelim mi?" Kafamı salladım ve kapısını açtığı arabaya bindim. Arabanın etrafında dolanıp sürücü koltuğuna geçtikten sonra bana döndü.

        "Seni böyle güzelken bir yere götürmek istemiyorum. Bana kal istiyorum." Eli yanağımdayken gülümsedim. Yavaşça bana yaklaşırken gözlerim dudaklarına kaydı. Dudakları dudaklarımla buluşurken yavaşça öpmüştü. Bu sefer acelesi yoktu. Sanki cinsellik değil de sevgi içeriyordu. Dudakları yavaşça benden ayrılırken gülümsedi ve direksyona döndü. Sağ elini bacağıma koyarak yola odaklandı. Takım elbise içerisinde o kadar çekici görünüyordu ki şu an üzerine atlamak istiyordum. Ama bugün bizim günümüzdü. Yemeğimizi yiyip sohbet edecektik ve güzel vakit geçirecektik. Araba büyük bir restorantın önünde dururken kafamı Zayn'e çevirdim. Dudağımı öpüp arabadan indi ve benim tarafıma gelip kapımı açtı. Elimi kavrayıp arabadan inmeme yardım etti ve parmaklarını parmaklarıma geçirdi. Kalbim hızla atmaya başlarken Zayn tepkimi ölçer gibi suratıma bakıyordu. Gülümsedim ve ben de onun elini sıkıca kavradım. Gülümseyip yürümeye başladı ve anahtarı valeye verdi. Restoranttan içeriye girerken yanımıza gelen görevli ceketimi alınca Zayn elimi sıktı.

DADDY || ZM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin