6|| I Wish

28.5K 507 58
                                    

Salondaki koltukta ellerimi bacaklarımın arasına sıkıştırmış bir şekilde evi inceliyordum. Aa, o vazonun orda olduğunu bilmiyordum bak. Vay be burda tablo mu varmış. Genelde istikamet yatak odası olduğundan dikkat edemedim tabi. Karşı koltuktan beni inceleyen benden küçük olduğu belli olan kıza baktım. Adı neydi? Vanilya mı? Kız tek kaşını kaldırarak yerinde doğruldu ve ağzını açtı.

"Abimin nesi oluyordun?" Mutfaktan salona bağlanan kapıdan ayak sesleri gelirken yanıma oturan büyük bedene döndüm ve gülümsedim. Eğilerek yanağımdan öptü.

"Üzgünüm, gecemiz mahfoldu." Kıkırdayarak yanağını kavradım ve öptüm.

"Sorun değil." Ufaklık boğazını temizleyerek yine konuşunca bu sefer kendimi tutamayarak göz devirdim.

"Bir soru sormuştum?" Zayn ona dönerek gözlerini kıstı ve yapmacık bi gülüşle sordu.

"Ne sormuştun?" Kız kıskançlıkla bana baktı.

"Senin neyin olduğunu sordum." Zayn sırıttı ve arkasına yaslanarak beni büyük kolunun altına aldı.

"Sanane?" Kız omuz silkti

"Eve girdiğinizde bağırırken yeterince net olduğumu sanmıştım." Zayn omuz silkti.

"Ben de gayet ciddiyim. Bu seni hiç ilgilendirmez." Ben de sırıtmaya başlarken Zayn bana dönerek dudağımdan öpmüştü ve dönerek kıza sinir bir bakış atmıştı.

"Oğlum, tencereleri bulamadım. Yemek yapıcam da." Zayn kulağıma eğilip tencerelerin yerini kulağıma söyleyince ne yapmamı istediğini anlamıştım. Ayağa kalktım ve Zayn'in annesine döndüm.

"İsterseniz ben yardım edeyim." Kadın gülümseyerek bana baktı ve kafasını salladı. Zayn annesi gittikten sonra kalçama vurarak bana öpücük atınca gülerek mutfağa ilerledim.

"Canım tencereleri çıkart da bir şeyler pişirelim." Kafamı sallayarak Zayn'in söylediği dolaptan tencere indirdim ve tezgaha yaslandım.

"Yanlış anlama merakımdan soruyorum. Zayn'le sevgili misiniz?" Ne diyeceğimi bilemezken gözlerimi dövmelerimde gezdirdim. Ne diyebilirdim ki.

"Yaani, pek sayılmaz." Kafasını salladı ve güldü.

"Korunuyor musunuz?" Böyle bir soru beklemediğim için gülsem mi ağlasam mı bilemezken bön bön bakmıştım.

"Evet, evet. Tabiki." Gülmeye başlarken bir yandan şaşırmıştım da.

"Oğlumu tanıyorum sonuçta. Ama diğerleri gibi basit bir kız olmadığın da belli." Yine ne diyeceğimi bilemezken tek gözümü kısarak ona baktım.

"Teşekkür ederim?" O kahkaha atarken ben yine şaşkın bakıyordum. Tuhaftı. Benim erkek arkadaşım olmazdı, ki Zayn de değildi ama ben annelerle de tanışmazdım.

------------------

Yatak odasından içeriye girer girmez Zayn kapıyı kapatarak beni kapıya yaslamıştı. Anında dudakları boynumu bulurken onu durdurmaya çalışıyordum.

"Zayn, birisi duyacak. Dur. Ah, dursa-" dudaklarıma kapanan dolgun dudaklarıyla kelimelerim yarıda kalmıştı. Alt dudağımı sertçe ısırınca inleyerek dudaklarımı araladım ve karşılık verdim. Nefesi kesilip de bendeb benden ayrılınca hem boynumu öpüm hem de konuşmaya başladı.

"Keşke. Keşke seni evden almaya geldiğimde. Bir güzel becerseydim." Güldüm. Boynumu sertçe ısırmasıyla sesli inlememek için dudaklarımı ısırdım.

DADDY || ZM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin