11|| It's gonna be a great day.

21.1K 307 115
                                    

Sellaaam. Yorum yaparsanız sevinirim. İyi okumalar bebeklerimm. <3 <3

Evde kızlar tarafında soru yağmuruna tutulmadan önce koşarak bayoya kaçmış ve önce duş alıp üzerimi giyinmiştim. Kafamdaki havluyla salona geçerken yerlerinde dikelmişlerdi.

"Sen anlatmazsan abimi arayacağım meraktan yaa. Hadii." Kıkırdadım ve koltukta bağdaş kurdum.

"Tamam be patlamayın." Derin bir nefes alıp başladım.

"Önce restorana gidip yemek yedik. Sorular falan sordu. Sonra beni sahile götürdü."

"Kumsalda seviştiniz mi sevişmediniz mi bana onu söyle." Göz devirsem de Fiona'nın dediğine gülmüştüm.

"Hayır. Ama bana itirafta bulunması gerektiğini söyledi." Waliyha merakla öne eğildi.

"Ee ne dedi?" Gözlerimi yumup açtım.

"Hislerinden tam emin olmadığını emin olması için ona zaman vermemi istedi." Waliyha ayağa kalkarak çıglık atınca Fiona kaşlarını çattı.

"Herife bak yaa. Madem emin değilsin dile getirmesin. Neyse. Ay canım kankam evlencek miymiş!" Son cümlesindeki ani çıkışıyla üzerime çullanmıştı. Ardından Waliyha da üzerime atlarken bağırmıştı.

"Ay ben sana görümce mi olcam!" Gülerek iki salağı üzerimden ittim.

"O konuya gelirsek. Bana istersen babam senin de baban olsun dedi. Ben de dalga geçerek bu bi evlenme teklifi mi dedim." Attığım yerden aniden doğruldular.

"Eee?" Derin bir nefes aldım.

"O da belki bi gün ama bugün değil dedi." Çığlık atarak tekrardan üstüme atladılar.

"Eğer beni nedimen yapmazsan kafanı kopartırım." Fiona cırlayınca Waliyha konuştu.

"Bu arada düğünü kilisede yapamazsınız biz müslümanız." Şaşkınca ikisine bakarken güldüm.

"Kızlar sakin olun. Yarın evlenmiyorum." Omuz silktiler ve üzerime oturup sarılmaya devam ettiler. Ay benden çok bu salaklar sevinmişti. Ay ama ben bunları çok seviyorum yaa.

------------------

Kızlarla dışardan marketten bira ve abur cubur almış tıkınırken telefonumdan ses geldiğini duydum.

Babacık 💕:
Ne yapıyorsun güzelim?

Ellerimi peçeteye silmeye çalışırken telefonu elime aldım.

Siz:
Kızlarla takılıyoruz.
Sen?

karşıdan cevap beklerken kızlar tepeme üşüşmüşlerdi. Onlara gülerek göz devirirken gelen mesaja baktım.

Babacık 💕:
Annemle oturuyoruz -_-
Sanırım sıkıldım.

Kızlarla kahkaha atıp cevap yazdık. Yazdık diyorum, çünkü bir saniye bile tependen ayrılmıyorlardı.

Siz:
Aww :(
Bebeğim sıkılmış.

Babacık 💕:
Bu kadar mı?
Çağırmayacak mısın?

Kızlarla kahkaha attık ve telefona döndüm. Tabiki de çağırmayacaktım. Artık evim 'Sadece Kızlar Klüp Evi'ydi.

Siz:
Üzgünümm.

Babacık 💕:
Bu hayır demek mi?

Kızlarla tekrar kıkırdadık.

Siz:
:)

DADDY || ZM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin