14|| God, I'm Not Ready

18K 310 148
                                    

        Ulan önceki bölümde 13 yazmadan 14 demişim hiç biriniz de şeetmiyonuz küstüm. Neyse direk smutla şey edicem haberiniz olsun djwjxjs. Hani bi an kalmayın diye şey ettim sjwjxjwx. İyi okumalar <3

        Eteğimi çıkarıp bir yerlere fırlatırken zaten açık olan boynuma sıralı ıslak öpücüklerini bırakıyordu. Saçlarımı tutup boynumu bir tarafa doğru çekerken kendine daha geniş bir alan yaratmıştı. Beni yatağa doğru itecekken onu engelledim ve onu yatağa düşürüp üzerine çıktım. Tişörtünü çıkartıp yere attım ve gözlerinin içine bakarak kucağında biraz daha aşağıya kaydım. Tam şişkinliğinin üzerine oturunca inleyerek kafasını geriye attı ve kalçamı tutarak kendine biraz daha bastırdı. Dudaklarımı boynuna bastırırken kendimi ona sürttüm. Dudaklarım boynundan aşağıya doğru inerken köprücük kemiklerine geldim. Dişlerimi sürtüp eti dişlerimin arasına alırken boğukça inledi. Dudaklarım aşağılara doğru yol alırken eşofmanının belinde biraz oyalandım. Lastiği biraz aşağıya indirip v çizgisindeki kalp dövmesinde dudaklarımı gezdirdim.

        "Siktir." Sırıtarak eşofmanını aşağıya çektim ve bacaklarından sıyırıp attım. Dolabına ilerleyip bulduğum kravatlarla sırıttım. Bana anlamayan bir bakış atarken yanına ilerleyip tekrardan kucağına oturdum.

        "Kollarını anneciğine uzat küçüğüm." Ağzı aralanırken gözlerinden geçen arzu başka bir boyuta geçmişti. Kollarını bana uzatırken kravatı bileklerine dolayıp diğer kravatla da demir yatak başlığına bağladım. Ne yapacağımı bekler gibi gözlerimin içine bakarken seksi olduğunu bildiğim bir şekilde ona gülümsedim. Göğüslerimi kafasının hizasına getirince kafasını çekerek göğsüme bastırdım. Dudakları açıkta kalan yerleri öperken saçlarını kavrayıp kafasını geri çektim. Ellerimi sütyenimin kopçasını açıp yataktan aşağıya attım. Adem elmasının sertçe inip kalktığını görünce eğilip adem elmasının tam üzerini öptüm.

        "Sikeyim Madison, ellerimi çö-" Dudaklarımı dudaklarına kapatınca sözü yarıda kalmıştı. İnleyerek kafasını kaldırıp dudaklarıma biraz daha yaklaşmıştı. Yatak başlığından çıkan seslerle ellerini çekiştirdiğini anlamıştım. Göğsümün altında hızlıca inip kalkan göğsünü hissedince gülümsedim ve geri çekildim. Üzerinde aşağıya kayarak çamaşırını çekip çıkarttım ve geri çekilip ayağa kalktım. Kendi çamaşırımı da çıkartıp tekrardan yatakta üzerine geçtim.

        "Ellerini çözmeli miyim? Anneciğini mutlu edecek misin?" Gözleri parlarken kafasını salladı.

        "Bana cevap vermelisin." Dudaklarını ısırdı ve cevap verdi.

        "Evet anneciğim. Seni mutlu edeceğim." Yamuk bir şekilde güldüm.

        "Tamam öyleyse." Ellerinin son düğümünü de çözerken kendimi saniyesinde onun altında bulmuştum.

        "Küçüğün seni çok fena becerecek. Annecik." Anneciği bastırarak söylemesi daha seksi bir hale getirince dudağımı ısırdım ve bekledim. Kendini bana sürttükten sonra aniden içime girince çığlık atarak kafamı geriye attım. Kollarımı boynuna dolarken içimde hızlıca git gel yapmaya devam etmişti. Dudakları boynumdan aşağıya göğsüme inerken boynumdaki sızıyla orda bir iz bıraktığını anlamıştım.Artık ikimiz de sona yaklaşıtık ve inleyerek aynı anda geldik. Ona bunun yetmediğini beni yüz üstü çevirip kalçamı havaya kaldırmasından anlamıştım. Elleri saçlarımı bulurken kendini içime itince derince inledim. İçimde git gellerine devam ederken enseme öpücüklerini bırkıyordu. Boynumu esir alırken git gelleri hızlanmıştı. İkimizin inleme ve nefes sesleri odada yankılanırken yüksek sesle inledi ve geldi. Onun ardından ben de çığlık atarak gelince yüz üstü dönüp nefes nefese konuştum.

DADDY || ZM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin