20|| You Are So Sexy When You Are Angry.

15.3K 255 48
                                    

        "Zayn, spor mu yapıyorsun? Fiziğin bayağı iyi görünüyor." Dişlerimi sıkarken ona ters ters baktım. Sanane onun fiziğinden? Zayn kafa sallayarak uslu bir çocuk gibi oturmaya devam etti. Ona olan sinirim artarken ayağa kalkarak herkesin bana bakmasına neden oldum.

        "Nereye sevgilim?" Gülümsedim.

        "Bir üstümü değiştireyim." Kafasını salladı ve o da ayaklandı.

        "İsterseniz siz de değiştirin?" Babamlara dönerek sorunca kimseye göstermeden göz devirdim. Ne zaman iyi damadı oynamayı bırakacaktı? Onlar da kafalarını sallayıp bir güzel kalkarlarken boşta olan iki odayı onlara gösterdim. Ben zaten Zayn ile yatacaktım. Ah bir de regl olmasaydım. (Y/N: Yazar burda demek istiyorki ben bu kızı neden regl yazdım :'( djenxjej)

        "Siz aynı odada mı kalacaksınız?" Tek kaşımı kaldırarak ona baktım.

        "Evet?" Kaşlarını çattı ve bakışlarını ikimiz arasında gezdirdi.

        "Olmaz öyle şey." Artık kendimi tutamazken sakin kalmaya çalışarak konuştum.

        "Bu zamana kadar umursamadığın diğer tüm şeyler gibi bunu da önemseme." Gözlerinde anlık pişmanlığı görürken umursamadan Zayn'in elini tutup odama girdim. Üzgünüm ama pişman olmak için geç kalmıştı. Şimdi de bana gelip baba rolü yapamazdı.

        "Sevgilim. Sorun ne?" Üzerimdekileri sinirle çıkartıp nereye gittiğine bile bakmadan fırlatırken Zayn arkamdan gelerek kollarını belime sarmıştı.

        "Madison. Sinirliyken o kadar seksisin ki. Beni fazlasıyla zorluyosun güzelim." Gülmemeye çalışırken boynumdan öpünce gülümsedim.

        "Ya rahat ver de bi rahat rahat sinirleneyim ya!" Onu iterek bağırınca kıkırdayarak bana yaklaştı ve gülerek tek kaşını kaldırdı.

        "Bak sen, demek öyle?" Üzerime doğru gelirken geri geri kaçtım. Eğer gelirse ikimiz de zararlı çıkardık ve o da şiş şiş kalırdı öyle. (Y/N: Mesela ben neden güldüm? Jebjwjsnwj) amacına ulaşıp beni duvar ile arasına alırken gülümseyerek dudaklarıma kapanmıştı. Ellerimi duvarda tutarken kafasını yana çevirerek öpüşümüzü derinleştirmişti. Dili ağzımın içine kayıp da dilime değince çıkardığı boğuk inleme sesi benim de inleyip ellerimi çekiştirmeme neden olmuştu. Gerilen dudaklarından güldüğünü anlarken ellerimi daha sıkı mühüremişti. Dudağını sert bir şekilde ısırırken canının acıması gerektiği yerde inledi ve daha sert davranmaya başladı. Sonunda nefesimiz de biterken dudaklarımdan ayrılarak önce çeneme ardından boynumu öptü.

        "Zayn, kollarımı bırak." Asabi bir şekilde söylenerek kollarımı çekiştirirken iki kolumu kafamın üstünde birleştirip diğer elinin işaret parmağını dudaklarımın üstüne koydu. Kafasını iki yana sallarken konuştu.

        "Şhh, babacığın için uslu bir kız olmalısın. Değil mi?" Siktir, siktir, siktir. Bunu neden ben reglken yapıyorsun be adam! Kafamı aşağı yukarı sallarken işaret ve orta parmağını yan yana getirip dudaklarımın arasına itti. Ağzım ona itaat eder gibi açılırken diğer eli hala kollarımı sıkıyordu.

        "Siktir, Madison. Bu yaptığını ufaklığıma da yapmazsan benim için iyi şeyler olmayacak." Kollarımı belli etmek istercesine çekiştirip tek kaşımı kaldırınca ne yapması gerektiğini anlayıp kollarımı bıraktı ve dudaklarımı öptü. Onu iterek yatağa oturturken pantolonunu bacaklarından sıyırarak önüne eğildim. Gözleri heyecanla yüzümde gezinirken sırıtarak çamaşırını da sıyırdım. Önce elime alırken elimi yukarı aşağıya oynatmıştım ve derince inlemesine ve kafasını geriye atıp kasılmasına neden olmuştum. Tekrardan bana bakan gözlerinin içine bakarak ona yaklaşırken sabırsızca yatakta kayarak bana yaklaştı. Yavaşça dudaklarımı değdirdikten sonra onu ağzıma aldım. Elleri saçlarımı kavrayarak hepsini almam için zorlarken bir süre daha uğraşmıştım ve geleceğini anladığımda geri çekilerek yumduğu gözlerine ve kastığı bedenine baktım. Kendine geldiğinde gözlerini açarak bana baktı. Tam yaklaşıp beni öpecekken geri çekildim ve parmağımı iki yana sallayıp lavaboya gittim. Dişimi fırçalayıp ağzımı iyice çalkaladıktan sonra odaya geri döndüm ve üstünü değiştirmiş yatakta oturan Zayn'e baktım. Yanına ilerleyip dudaklarına uzandım ve uzunca öptüm.

DADDY || ZM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin