Mızmızlanmaya devam ederken Zayn de Waliyha'yla bir olmuş beni ikna etmeye çalışmaya devam ediyorlardı.
"Güzelim babam seni elbet sever. Sen Madison'sun bu bile yeter." Söyledikleri gülümsetirken yine de endişeliydim. Tamam abartıyor olabilirdim ama babasının fotoğrafını görmüştüm ve çok sert birisi gibi duruyordu. Ayrıca ya oğlumla aranızda ne var diye sorarsa? Ne diyeceğim? Tamam Trisha anladı biliyorum ama o çok tepki vermedi. Ben Zayn'in babasından korktum. O kadar!
"Ya Mady, abartma babam gerçekten çok iyi birisidir. Tanıyınca sen de çok seveceksin eminim." Waliyha'nın sözleri beni bir nebze rahatlatırken kafamı salladım ama gerginliğim hala üzerimdeydi. Arabayı kenara çekip bana bakınca ben de gergin suratımla ona baktım. Ellerimi tutup suratıma baktı.
"Bak güzelim. Ben babamı ilk defa bir kızla tanıştıracağım ve inan senin kadar ben de heyecanlıyım. Hem ben de seninkiyle tanışırım, ödeşiriz?" Gülerek söyleyince göz devirdim ve ben de gülümsedim.
"Tabii, bulabilirsen tanış." Kaşlarını çatsa da sormadı. Evin önünde arabayı durdurunca derin bir nefes aldım ve arabadan indim. Bugün biraz daha usturuplu giyinmeye özen göstermiştim. Tamam, yine etek giyinmiştim.
Zayn elimden tutunca önce elimize sonra ona baktım. Bana güven verircesine gülümsedikten sonra elimi sıkıca kavradı ve yürümeye başladık. Onun bu hareketleri rahatlamamı sağlıyordu ve biraz daha iyi hissediyordum. Kapıya vardığımızda üzerimi düzelttim ve Zayn'in zili çalmasını bekledim. Trisha kapının arkasında belirirken gülümsedim. Sanki ev Zayn'in değilde onlarınmış gibiydi. Trisha'yı öpüp sarıldıktan sonra içeriye girdik.
"Madison, sakinleş." Kafamı salladım ve gülümsedim. Salona adımlayınca salonda oturan Yaser Beyi gördüm. Gülümseyerek ayağa kalkınca ben de gülümsedim.
"Merhaba efendim." Gülümsedi ve uzattığım elimi sıktı.
"Sen Madison olmalısın. Zayn'in bahsettiği kız." Utangaç bir şekilde gülümseyip Zayn'e baktım. Arsızlığım nereye gitmişti benim? Zayn babasına sarılınca yüzündeki ifadeden mutlu olduğunu görebiliyordum. Babasından ayrılırkenki bakışlarından babasını çok sevdiğini anlamıştım.
"Nasılsın baba?" Yaser Bey gülümseyip oğlunun omzunu sıktı.
"İyiyim oğlum iyiyim. Hadi geçin oturun." Waliyha da koşup babasına sarılırken babasının yanına geçip oturmuştu.
"Eee, neler yapıyorsunuz bakalım. Ne zamandır birliktesiniz?" Soruyla aklımda hesap yaparken ne kadar kısa bir süre geçtiğini fark etmiştim.
"1 aydır baba." Yaser Bey kafasını salladı.
"Şirkete uğruyor musun?" Zayn kafasını salladı.
"İki üç gündür uğrayamadım ama düzen yerindeydi zaten." Yaser Bey kafasını salladı.
"Neden olduğunu anlamak zor değil." Kızdı mı espri mi yaptı tam anlamazken yine de gülmüştüm.
"Ben Trisha'ya yardım edeyim." Yanlarından kalkıp mutfağa kaçarken Waliyha da peşimden gelmişti. Yetişip koluma girerken kapıdan adımlamıştık.
"Korktuğun gibi olmadı dimi?" Kafamı salladım.
"Son lafı kızgın mı söyledi anlamadım ama geri kalanı iyiydi." Kafasını sallayıp gülümsedi.
"Hadi kızlar yardım edin." Kafa sallayıp çorbayı yapmaya başladım.
------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DADDY || ZM
FanficDiğer kızlar gibi olmadığım kesindi. Lanet olsun, cehennemde yanacaktım. || +18 ve küfür içerebilir.