HAYRAN KURGUDA 73 OLMUŞUZ AMK ÇOK MUTLUYUM. HALAY ÇEKMEK İSTİYORUM. HEPİNİZİ ŞAP ŞUP ÖPÜYORUM TŞK. İYİ OKUMALAR. :) <3
Kızlar sıkıldıklarını söyleyince şişe çevirmece oynamaya karar vermiştik. Oyunun kuralları basitti. Söylemek ya da yapmak istemediğin her şey için bir shot atacaktın. Önce çıkaralım dediler ama Zayn'in bakışları sağolsun -sonuçta burada kardeşi de var. Ve oh, sinirli bakışları fazlasıyla seksiydi.- bu karardan vaz geçmişlerdi. Tabi bazıları(!) Çok üzülmüştü. Suratından anlaması zor değildi.
İçkileri ve bardakları hazırlayıp halka şeklinde oturmuştuk. Zayn yanıma değil de karşıma oturmuştu. Bir yanımda Mike diğer yanımda Sindy vardı. Ve üzgünüm sırayla hepsini saymaya üşeniyordum. Kızlı erkekli oturuyorduk. Boş bir şişeyi ortaya koyunca herkes oyuna başlamadan bir shot attı. Şişeyi döndürünce şişe ben ve Waliyha arasında durmuştu. Güldüm ve doğrulup soruyu bekledim.
"Hiç görmediğimiz bir dövmen var mı?" Biraz düşündüm ve cevap verdim.
"Hayır yok. İnsanların görmeyeceği yerlere neden yaptırayım ki?" Hak verircesine güldüler. Şişe tekrar dönerken şişe Cole ve sarışın arasında durmuştu. Cole soruyordu ve bu korkmama neden oluyordu.
"Zayn'le hiç yattınız mı?" Bu soruyu ibnece sırıtarak sormuştu ve sanki bir şeyleri biliyor ama inadına soruyor gibiydi. Sarışın olan sinsi bir şekilde gülerek bardağı aldı ve kafasına dikti. Beni bu şekilde sinirlendiremeyeceklerini bilmeleri gerekiyordu çünkü ikimiz de geçmişimizde birçok kişiyle yatmıştık. Normal suratımla bakmaya devam ederken Zayn'le göz göze gelince bana endişeli baktığını gördüm. Öpücük atıp gülünce rahatladığını görmüştüm. Cole şaşkın sarışın sinirli bir şekilde bakarken Cole şişeyi çevirdi. Şişe Waliyha ve Fiona arasında durunca Waliyha'daki sinsiliği sezip ben de güldüm.
"Bu halkadan birisini öpecek olsaydın kim olurdu?" Fiona böyle şeylerden çekinmezdi ya da gizlemezdi. Bir şey istiyorsa belli ederdi.
"Nick." Nick yere bararken hafifçe gülümsediğini ve göz ucuyla Fiona'ya baktığını gördüm. Eğer bu iş olursa düğün masrafları benden. Şişe tekrar dönerken bu sefer şişe bende durmuştu. Soran kişiye baktığımda sarışın olduğunu gördüm. Gözlerimi devirmemek için kendimi zorlarken ifadesiz bir suratla ona bakmaya devam ettim.
"Cole'un kucağına otur ve öpüşün. Kahkaha atarken önümdeki bardağı kafama diktim ve sarışına döndüm.
"Bunu kabul edeceğimi cidden düşündün mü?" Zayn bana gülerek bakarken göz kırptım. Sahiden bunu kabul edeceğimi düşünmesi için aklının olmaması gerekiyordu.
------------------
Oyun fazla uzayınca attığım shotlar artık uykumu getirmişti. Sarhoş olunca saçma şeyler yapmaz aksine uyurdum. Neredeyse uykudan yerimde sallanıyordum ve gözlerimi zor açık tutuyordum. Zayn bana bakıp kaşlarını çattı ve ayağa kalktı.
"Bu kadar oyun yeter. Biz uyumaya gidiyoruz." Yanıma gelip beni de kaldırdı ve bacaklarımı iki yandan tutarak kucağına aldı. Kafamı omzuna koyarken arkada kalan sinirli sarışına orta parmağımı kaldırdım. Kıkırdadım ve kafamı tekrar Zayn'in omzuna koyup kollarımı boynuna doladım. Beni daha sıkı tutarken odanın kapısını açmıştı ve içeriye girip ayağıyla kapatmıştı. Ciddi anlamda mayışmıştım. Beni yatağa bırakıp tişörtünü çıkarmıştı ve yanıma uzanmıştı. Kolları beni sararken ben de ona sarılmıştım. Saçlarımla oynamaya başlayınca gözlerimi kapatıp göğsüne sindim.
"Bana kızmadın." Kaşlarımı çatsam da kafamı kaldırmadım.
"Niçin?" Kafamın üstünü öptü ve saçlarımla oynamaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DADDY || ZM
FanfictionDiğer kızlar gibi olmadığım kesindi. Lanet olsun, cehennemde yanacaktım. || +18 ve küfür içerebilir.