un

4.6K 397 312
                                    





Louis, Niall'dan öğrenmesini istediği numarayı sonunda gözlerinin önünde görmekten memnundu. Bir yıldır Louis, okulda Noah denilen çocuğa delice aşıktı. Onunla ilk defa kantinde karşılaşmışlardı ve ne kadar umut verici bir karşılaşma olmasada Louis dilinin tutulduğuna yemin edebilirdi. Üzerine elindeki kolasını dökmüş, böylece okulun fazlaca popüler çocuğunu herkesin içinde rezil etmişti. Herkes gülerken Louis onun kendisine vuracağını felan sanmıştı ama aksine, hiçbir şey yapmadan çekip gitmişti.

O haftadan sonra Louis onunla sık sık göz göze gelmişti ve aralarında anlamlandıramadığı bir çekim olduğunu biliyordu. Aylar süren bakışmalar Louis'yi sonunda cesaretlendirmişti. Ona mesaj atacaktı ve en azından ilk adımı atmış olacaktı.

Kimse Louis'nin kendi cinsine yönelimi olduğunu bilmiyordu. En yakın arkadaşı Niall dışında tabii. Ve mezun olana kadarda kimseye anlatabileceğini sanmıyordu. İnsanlar fazla kabaydı. Başkalarının sorunlarına ellerini atmaktan kendilerini düzeltmeye vakit bulamıyorlardı ve kimi kırıp kırmadıkları umurlarında değildi. Ama Louis umursuyordu. Özellikle de etrafında dönen her şeyi. İnsanların düşüncelerini, bakışlarını, konuşmalarını umursuyordu. Ve tek bir insanın, bir insanın kurtarıcısı ya da katili olabileceğine inanıyordu tek bir kelimesi ile.

Heyecanla numaraya mesaj yazmaya başladı. Nasıl başlasa bilmiyordu. Belki sadece bir merhaba ile başlamalıydı ya da direkt artık neler hissettiğini açık açık yazmalıydı. Noah'ın onunla dalga geçebileceği düşüncesi ise son fikri silip attı beyninden. İlki daha cazipti.

Louis: hey! selam :)

Yatağının içinde dönerken yanıtı beklemeye başladı. Gece olduğundan herkes uyuyordu. Uyanık olmasını umdu Louis.

Bilinmeyen numara: kimsin?

Louis: aslında şuanlık söylemeli miyim emin değilim

Louis: ama aynı okuldayız eheh

Bilinmeyen numara: Pekala, ne istiyorsun öyleyse?

Bilinmeyen numara: Lütfen not istediğini söyleme çünkü hayır demekten yoruldum.

Louis: şeyyyy not istemeyecektim

Louis: ve çalışkan biri olduğunu bilmiyordum :)

Bilinmeyen numara: Ne? 'Çalışkan' mı? Ciddi misin?

Louis: ? evet

Louis: yanlış bir şey mi söyledim :/

Bilinmeyen numara: Hayır. Çalışkanımdır doğru.

Louis: vay canına! fazla ciddisin :)

Louis: arkadaşlarının yanında hiç öyle durmuyorsun

Bilinmeyen numara: Ah evet! Yazarken biraz ciddileşiyorum.

Bilinmeyen numara: Hâlâ kim olduğunu söylemeyecek misin?

Louis: tamam söylüyorum

Louis: kantinde üzerine kola döken çocuğu hatırlıyor musun

Bilinmeyen numara: Evet, tabii.

Louis: işte o'yum :/

Louis: senden özür dileyememiştim 

Bilinmeyen numara: Seni hatırlıyorum ama ismini bilmiyorum doğrusu?

Louis: adım louis :)

Bilinmeyen numara: Tomlinson?

Louis: yani adımı duydun! sevindjm

Louis: sevindim*

Bilinmeyen numara: Tabii... Duymaz olur muyum hiç :)

   Louis heyecandan neredeyse yatakta oradan oraya yuvarlanıyordu ve yanakları alev alevdi.

Bilinmeyen numara: Şimdi uyumam gerek Louis. Yarın okul var ve seninde uyuman gerek. Senin yaşında birinin onda yatakta olması gerekirdi.

Louis: pek uykum yoktu

Louis: benim yaşımda biri derken?

Bilinmeyen numara: Espiri yapıyordum

Bilinmeyen numara: İyi geceler Louis Tomlinson :)

Louis: iyi geceler noah :')



öylesine yazıyorum canım sıkıldı. birazda eğlenceee

oh my god, it's math teacher! → larrystylinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin