six

2.8K 338 144
                                    


Louis kantinde oturmuş Niall'ın yemeğini almasını beklerken, parmaklarını sıkıntıyla masaya vurup duruyordu. Öğle saatlerini pek sevmiyordu çünkü kantin çok fazla kalabalıklaşıyor, herkes bir masa kapıp buraya yerleşiyordu. Yanaklarını şişirip gözlerini etrafta gezdirirken, kantine giriş kapan bir grubu görmesiyle omzunu dikleştirmişti. Noah ve yakın arkadaşları her zamanki havalı tavırlarıyla, aynı masalarına oturdular. Herkes o masanın onların olduğunu bilirdi ve kimse oraya oturmazdı.

İncelemeye devam ederken aniden Noah'ın gözleri onu bulmuş, Louis'nin utançla başını çevirmesine izin vermeden göz kırpmıştı. Bugün ikinci defa oluyordu. Louis yutkunarak başını eğdi. Merajlaşırken her şey çok basitti ama öylece karşısında durduğunda elleri kolları tutuluyordu. Tüm beyni uyuşuyordu. Louis ona hayranlığını ifade edemiyordu. 

Niall elindeki tepsi ile masaya geldiğinde hızla oturmuş meyve suyunun kapağını açmıştı. "Sen neden yemiyorsun?" atıştırmaya başladı.

"Canım istemiyor."

"Yalan söylüyorsun. Kilolu felan değilsin Louis, böyle yaparak sağlıklı zayıflayacağına inanıyor musun? Sadece su içerek yaşayamazsın." Louis dudaklarının içini yerken sakin kalmaya çalıştı. Niall onu çok iyi biliyordu ama kendini açık edip onu haklı çıkaramazdı.

Zayıflamak için yemediği doğruydu ve şuan fena hâlde aç hissediyordu. Ama yememekte de kararlıydı. "Yiyesim yok dedim ya, Niall. Yok işte, aç değilim."

Niall'ın kaşları çatılsa, yüzü öfkeli bir hâle bürünsede susmuş yemeğini yemeye devam etmişti.

Louis cebinden telefonunu çıkarıp birkaç metre uzağında olan Noah'ya mesaj attı.

Louis: afiyet olsun!!!

Noah: Sanada

Louis: ben yemiyorum pek aç değilim de

Noah: Okulda yemek yediğini hiç görmüyorum zaten. Senin yaşında birinin gelişimine dikkat etmesi gerekir. Fazla incesin.

Noah: Bizim yaşımızda*

Louis bu yazım hatasına takıldı. Bazen neden ondan büyükmüş gibi davrandığını anlayamıyordu. Gözleri ilerideki masaya kaydığında Noah'ın arkadaşları ile sohbet edip güldüğünü gördü. Üstelik telefonuda masanın üzerinde öylece duruyordu.

Garip bir atmosfer Louis'nin etrafında dolaşmaya başlamıştı. Telefonu oradaysa nasıl mesaj atıyordu? Yeniden bildirim sesi duydu.

Noah: Okulda tamamen kemikten oluşan kızlara benzemek üzeresin Tomlinson. Yemen gerek :)

Noah: Sadece tavsiye

Louis mesaj gelirken bakışlarını Noah'dan ayırmıyordu. Telefonu ne elindeydi ne de mesaj atıyordu ama Louis'ye Noah'dan mesaj geliyordu. Gözleri irice açılırken elleri titredi. Heyecanla kanında akan damarın ısındığını bile hissetmişti.

"Niall!" Niall gömüldüğü sandviçini bırakıp Louis'nin ani tepkisine ürkerek baktı. "Bana verdiğin numarayı nereden buldun?!"

"Ne numarası?" Louis masada öne doğru eğilip fısıldadı.

"Noah'ın numarasını!"

Niall omuz silkti. "Okulda bir kızdan."

Louis elini alnına vururken telefonu diğer eli içinde sıktı. Avuçları terlemişti. Bu kadar süredir mesajlaştığı kişi kesinlikle Noah değildi. Kandırılmıştı. Ailesi hakkındakileri anlatmıştı. En özel sırrını söylemişti. Gözleri dolarken hızla yerinden kalkıp kantinden çıktı. Niall'ın seslenişini umursamadı.

Kim bilir Louis'den daha fazla bilgi alarak planladığı bir zamanda tüm her şeyi okula yayacaktı. Belki de Louis bir sabah okula geldiğinde adının ibne ile yer değiştirişine şahit olacaktı. Sinirle mesajlaşmaya girerek hızla öfkesini sıralamaya başladı.

Louis: Sen iğrenç birisin! Bunca zaman bana kendini olmadığın biri gibi tanıttın. Yanlış numaraya mesaj attığım hâlde beni uyarmadın. Aptal şakana alet etmeye çalıştın! Ama buraya kadar!

Yazdıklarını ardından silmeye başladı. Kim olduğunu bilmiyordu. Eğer anlamış olduğunu söylerse asla öğrenemezdi. Belkide bu oyunu birazda kendi sahasında devam ettirmeliydi.

Kim olduğunu bulacaktı ve bulduğunda hiç iyi şeyler olmayacaktı.

Louis'nin minnak beli *

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Louis'nin minnak beli *.*

oh my god, it's math teacher! → larrystylinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin