Okeei, micile mele iubiri. Incep acest capitol, multumindu-va pentru ca ati ridicat cartea aceasta pe locul 7 la General Fiction si pe locul 21 la Povesti de dragostea. Inseamna foarte mult pentru mine si orice parere a voastra ma face sa simt ca nu scriu degeaba aceasta carte.
Va iubesc mult, stiati?:o3
Okei, hai sa incepem capitolul.
Privea melancolita fumul inecacios de tigara ce se raspandea in camera ei mare. A mai tras un fum, incercand sa isi distraga atentia de la tot ce i-a spus Ashton si de la fluturasii din stomac ce i-a avut in momentul in care el a sarutat-o. Si-a lasat capul pe spate, tipand disperata, incercand din rasputeri sa scape de toata frustrarea ce ii acaparase sufletul firav. Isi dorea ca acei fluturasi sa fi semnificat frica, pentru ca nu mai vroia sa iubeasca din nou. Nu mai vroia sa piarda inca o persoana la care tine...ar fi mult prea dureros.
"Eu...eu tin la el?"
Isi promisese ca nu va mai iubi pe nimeni in afara de el...stia ca dragostea e dureroasa iar ea ura durerea. Acum, amintindu-si de el, ii era dor de imbratisarile lui calde, vroia sa il simta aproape. A oftat, repezindu-se la dulapul mare din camera. L-a deschis apoi a scos cutia roz, cu o fundita frumos stransa. A sters cu frica cutia prafuita, apoi a deschis-o. A luat in maini bucata foaie, putin ingalbenita si roasa de vreme.
"Draga Juliet,
Poate ma crezi nebun ca iti scriu o scrisoare, in loc sa iti spun in fata tot ce simt. Am ales aceasta cale pentru ca, mereu cand suntem fata in fata, ma pierd in ochii tai mari si caprui, iar vocea ta ma acapareaza total.
Nu stiu...nu stiu cu ce sa incep. Sunt atatea cuvinte de scris, prea putin timp si prea putin curaj. Stii, o sa incep spunandu-ti ca acesti ani, petrecuti cu tine, au fost si sunt in continuare singurul lucru bun din viata mea. Imi place sa te consider ingerul meu, pentru ca ai aparut atunci cand am avut cea mai mare nevoie de tine, si nu m-ai mai lasat singur. Stii ce m-a atras mereu la tine?
Nu?! Pai...iti spun un secret. Nici eu nu stiu sigur ceea ce m-a facut sa te iubesc. Poate sunt ochii aceia frumosi, poate buzele tale, poate felul felul tau de a fi... Nu voi afla niciodata ce iubesc cel mai mult la tine. Pentru mine esti PERFECTIUNEA.
Pe cand celelalte fete sunt preocupate doar de machiajul lor si sa nu-si murdareasca rochia Gucci, tu preferi sa citesti si sa joci footbal, in timul liber. Iubesc faptul ca imi indeplinesti dorinta de a nu te machia, chiar daca tu te crezi urata. Esti frumoasa si meriti sa iti spuna cineva asta, in fiecare secunda a vietii tale. Renunta la a mai gandi ca esti urata, te rog!
Sincer sa fiu, nu stiu de ce am scris toate aceste lucruri...simt ceva, aici, in inima. Un presentiment. Simt ca ceva rau se va intampla. Da, sunt un ciudat, mereu am fost, dar m-ai acceptat asa cum sunt si iti multumesc.
PS: Vreau sa te rog ceva. Daca eu voi pleca intr-o zi, te rog, nu plange. Nu voi mai fi langa tine, sa-ti sterg lacrimile. Dar...sper ca cineva sa faca asta pentru ca ar fi pacat de frumusetea ochilor tai.
Cu multa dragoste, Josh"
Si-a sters lacrimile ce ii pusese stapanire pe obrajii imbujorati in timp ce citea scrisoarea. El...el a simtit ca va muri. A simtit asta si nu a vrut sa plece fara sa ii lase o ultima dovada de iubire. Daca acel accident de masina nu avea loc, el era aici, acum, cu ea. Nu s-ar mai fi schimbat, ar fi ramas acelasi suflet inocent ce iubea pe toata lumea si care vedea un lucru bun si la cel mai rau om din lume. Daca el nu ar fi murit, ar fi fost altfel... A oftat usor, privind ultima poza pe care i-o facuse. Au trecut atatia ani de la moartea lui si nu a putut trece peste. Inima ei se vindeca mult mai incet decat si-ar fi inchipuit.
Si-a amintit de Ash si de ceea ce ii spusese. Nu vroia sa isi bata joc de sentimentele lui dar vroia sa scape de aceasta umbra care ii ingreuna sufletul.
"Cred ca ar fi mai bine sa astept. Daca noi doi suntem sortiti sa avem o relatie, atunci, vom avea una!"
A pus capacul cutiei si a pus-o la locul ei, vrand parca sa uite de trecutul ce o bantuie. Stia ca el, de acolo de sus, o priveste si e trist pentru lacrimile varsate pentru el.
CITEȘTI
The story of us
RomanceEste doar o alta poveste de dragoste cu un inceput si un sfarsit oarecare. Dragostea lor a parut indistructibila, pana ea a ales sa plece si sa lase in urma tot ce iubea. Cu timpul, ranile se vindeca, amandoi incearca sa iubeasca din nou dar...cand...