Capitolul 25

163 10 16
                                    

Cu o dorinta nebuna, ghidat de instinctul animal, a trantit-o brutal pe pat, urcandu-se peste ea. Muscaturile violente plsate pe gatul ei lasau mici urme vinetii. Unghiile ei ii zgariau  spatele, lasand urme lungi si rosiatici.

Buzele lui le striveau pe ales sale cu brutaliate, muscandu-i din cand in cand buza inferioara pana ii simtea gustul sarat al sangelui sau. Gemea din cand in cand de durere si placere. Mainile ei erau in parul lui carliontat, incercand sa rupa sarutul. Se uita pierduta in ochii lui blanzi, simtindu-se cea mai frumoasa femeie.

              "Daca ne va prinde Harry sau Gemma?"

             "Nu imi pasa!"

A fost signurul lucru care l-a spus, apoi o dezbraca pe ritmul mlodiei. Hainele ei erau ravasite pe podea, langa ale lui. Trupul ei vibra la atingerilelui vulgare si tandre.

           "Corpul tau reactioneaza atat...atat de bine!"

S-a rostogolit, ajungand deasupra lui. Facea miscari scurte de dute-vino, in timp ce isi lasa capul pe spate. Si-a desfacut capsele sutienul, indepartandu-l in doi timpi si trei miscari. Si-a lipit corpul de al lui, strivindu-si sanii de abdomenul lui. 

Mainile lui ii mangaiau corpul ajungand la chiloti. I-a rupt, aruncandu-i prin camera. A rostogolit-o din nou, de data asta, ajungand sub el. Fara pic de rabdare, i-a ridicat coapsele, penetrandu-i feminitatea cu limba. Beata de placere, isi misca bazinul la unisol cu limba sa. Cu fiecare minut ce trecea, placerea i se intensifica, infiganu-se in limba lui. 

           "Aaah, te...vreau!"

           "Unde ma vrei, iubito? Sune-mi ce-ti doresti si vei avea!"

           "Te...te vreau, ahh, IN MINE!"

Reusise cu greu sa-i spuna printre gemetele interminabile. I-a desfacut picioarele, asezandu-se intre ele. O amagea, intrand putin, iesind brusc. Enervata, l-a tras spre ea, penetrandu-o brusc. Odata ce acest pas a fost facut mai urmeza doar cateva ore de placere, care au fost consumate repede.

In urma aceste "aventui", in inima Julietei incoltise regretul. Era constinenta de tampenia pe care o facuze; ar fi vrut sa dea timpul inapoi, insa, era imposibil. A mai stras un fum din tigare, risipindu-l mai apoi in aer cu un oftat adanc.

          "Ash, am facut o greseala! Sper ca esti constient de asta!"

          "Suntem oameni, vom gresi mereu!"

Si-a sprijint capul pe umarul sau, lasandu-l sa o imbraiseze. Ashton plasa mici pupicuri pe chipul ei, fara a-i atinge buzele. Ii zambea incurajator, facand-o sa se simta in siguranta.

Okeei, am venit cu capitolul 25. Iub, ti-am spus ca asta va fi mai lung, ti-am spus! Si este si pervers,asa, pentru sufletell tau! Fi mandra!:)))

Sper ca v-a placut si iertati-mi eventualele greseli de tastare dar nu am rabdare sa corectez capitolele. 

Abia astept sa scriu urmatorul capitol. Va iubesc muult!:*

The story of usUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum