Capitolul 18

176 11 11
                                    

A lasat-o tandu pe spate, acoperindu-i trupul aproape dezgolit cu zeci de saruturi fierbinti. Trupul ei vibra de placere, iar gemetele ce ii paraseau din cand in cand gura il inebuneau. Pielea ei fine il fascina, la fel si formele perfecte. 

Tot ce avea legatura cu ea, era divin. Mersul, pieptanatul, mancatul...era total diferit de jucariile pe care le-a avut in pat doar pentru distractie. Ea era diferita. Ii facea inima sa ii tresalte doar cu o simpla atingere.

Si-a afundat capul in scobitura gatului ei, muscand usor pielea sensibila, lasand urme vizibile. Ii auzea maraitul inovensiv si se amuza copios. A continuat indepartandu-i sutienul si lenjeria, despartindu-i usor picioarele. S-a oprit cateva minute, ascultand melodia ce se auzea in surdina. A inspirat adanc si a expirat, apoi a imbratisat-o, intorcand-o cu spatele la el. Ii saruta umerii micuti, trasand lini imaginare de-a lungul coloanei vertebrale.

Ea geme de placere, uitand ca cel care o atinge nu era iubitul ei. Uita faptul ca Ashton e departe, iar ea se consoleaza in bratele primului barbat care i-a aparut in cale. Isi imagina ca toata aceasta placere ii era oferita doar de mainule lui Ashton. Isi imagina ca buzele lui ii preseaza usor umarul, ca el o intinde tandru, picurand stopi de smpanie pe spatele ei fierbinte, apoi saruta locurile in care cazuse lichidul. Agoniza, intregul ei paradis era imbratisat de o iluzie. La sfarsitul placeri, isi va da seama de greseala facuta. Isi va da seama ca Ashton nu era langa ea, ca i-a dat sperante unui barbat ce s-a indragostit mult prea tare de ea, isi va da seama ca a pierdut lupta importiva vointei ei. 

S-a simtit penetrata si a gemut prelung, lasandu-si capul pe spate. Era dezamagita, cu toate ca se astepta ca Harry sa puna pe primul loc placerea lui. S-a uitat cu coada ochiului la el. Ii vedea stratul subtire de sudoare ce ii acoperea fruntea, carliontii ravasiti si ochii inchisi. Gemea scurt si des. El simtea placere insa, ea ce simtea? Un gol in inima. Nimic mai mult. 

Si-a dat seama ca Harry era pe punctul de a termina, asa ca a stimulat placerea ce ar fi trebuit sa o simta, facandu-l sa creada ca ei chiar i-a placut. S-a lasat imbratisata inca o data de niste brate straine, pe care corpul ei nu le recunostea.

Avusese dreptate, Ashton era doar o iluzie. A oftat scurt, apoi s-a ridicat, infasurandu-si corpul cu un cearceaf alb, mergand in bucatarie. Avea nevoie de o cafea tare. 

In timp ce regretele ei apareau treptat, Ashton isi inecat amarul in sticla de alcool ce o tinea in mana. Lacrimile ii invadau chipul obosit. Renuntase la toata viata pe care o dusese inainte. La ore nu mai mersese de ceva vreme, nu iesise din casa de cand a plecat ea. Daca Gemma nu se igrijea de el, ar fi fost pierdut de mult. 

Il iubea si o durea sa vada faptul ca isi face rau singur. Stia de iubirea lui fata de Juliet. In serile in care ramanea langa el, pentru a se asigura ca totul este bine, il auzea soptind slab un nume. Juliet, un nume foart frumos. In timp ce il ingrijea in diminetile in care era mahmur sau seara, cand avea ocazia de a-i mangaia chipul si parul frumos, isi imagina infatisarea fetei care l-a ranit atat de tare. Ar fi vrut sa o caute, sa ii spuna ca el are nevoie de ea. Oare...ea unde este?

Ashton s-a ridicat, mergand clatinandu-se spre baie. Si-a clatit fata cu apa rece, priindu-si chipul obosit. A observat micuta sticla de parfum cu care Juliet obijnuia sa se dea. A dat un puf in aer, inhaland mirosul ce ii crea atat de multa placere. Ii simtea imbratisarea, prin acei mici vapori de parfum. A izbucnit in plans, lasandu-si corpul sa cada pe grsia alba a bai. Se intreba continuu ce a facut sa merite acest lucru, raspunsurile incetau sa apara. Intr-un final, obosise. A inchis ochii si a visat. O visa pe ea, ca de fiecare data.

Buna dragi mei, am venit si cu capitolul 18, sper sa va placa. Umm, la inceput am vrut sa fie un capitol pervers, dar a iesit cu totul si cu totul altceva. Imi pare rau pentru asta. Promit ca urmatorul capitol va fi foarte pervers. Va iubesc.:*

The story of usUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum