Hallo!çılgın serkanlar uyanma vaktiniz geldi . içinizdeki deli çıkarın ve hep beraber eğlenelim. her zaman ağlayacak yada bizi bıçaklayarak kebap şişe çevirenleri düşünmeyeceği bundan sonra çoğu kişi buraları okumuyor hadi burayı okuduysan yediğin ilk kazığı yorumlara yaz.
Telefonun ekranına bir daha baktım. Ve sinirlenerek duvara fırlattım. Duvardan tekrar sekip ayağıma düşen telefonla Türkçe bir küfür sundum. Laura ve Migel in çığlıkları bir bir kulağıma düştü . Telefonu yerden alınca inadıma kırılmadığını hatta ve hatta a bilerek son aramalara girdiğini düşündüm.tabi aramalara girmesine ayak parmağım neden olmuştu ama.İş birlikçiler. Unutulun aldatıldım yastayım.- üff ama bu kadar acıtasyon yeter-
Tam tamına 37 defa aramıştım. Ve sonuç:sıfır sıfır sıfır .Migel in tatlı sesi doldu kulaklarıma.-Fransızca-"Çocuk en son yaptıklarından dolayı korkup kaçmış olmalı. Seni anlamıyorum Türk damarını çıkartıp duruyorsun. Sadece tanışıyorlardı. " dedi.
Korkup kaçmak mı ? Tabiki de hayır . Neden korksun ki ? Tamam bir kızla tanışırken yakalayıp kızın parmaklarını kırmıştım ama hakediyordu. Okula zorlasa gecelikle gelecekti kız.
Off kimi kandırıyorum . Korkup kaçmıştı işte benden. Lanet olsun!
Migel malzemelerini almak için misafir odasına çıkarken Laura ile göz göze geldim. Sabahtan beri korkuyla bana bakıyordu. Benden önce o konuşmaya başladı. " bence Migel haklı Pati. Sinirine hakim olmalısın . Ben bile korkmaya başladım. Neyse Matmazel konağına gitmeliyiz"aslında o kadının yerine hep " moruğun bazlama evi " diyesim geliyordu. Kızlar orada çalışıp normal almaları gerekenden iki üç kat fazla alıyorlardı. Kadın yanlış sayıyor haliyle fazla fazla veriyordu. daha ben konuşmadan anlımı öpüp" seninde dinlenmeye ve" yüzünü buruşturarak "banyo yapmaya ihtiyacın var " dedi .3 gündür dışarıya çıkmıyordum. Ve dışarı çıkmayınca banyo yapmıyordum.
Laura çıkınca Banyo yaparak saç kurutma makinesiyle oynamaya başladım . İlk olarak saçlarıma tutup film sahnelerini canlandırdım sonra boyum kadar olan gri renkteki hala isminin isimsiz olduğu ayıcığın ellerine koyarak kovboy oynamıştık. Baktımki hep isimsiz kazanıyor , istifa ettim kovboyculuktan.
Bende omuz silkerek amaçsızca öylece boş boş saçıma tuttum ve her zamanki gibi yarı ıslak şekilde açık bıraktım . bir süt ısıtarak tabletimden niloya izlemeye başladım. Pepe reise ihanet etmiş gibi hissediyorum. Ama internetteki bölümleri bitmişti ne yapabilirdim??!!
Fransız çizgi filmlerden zaman buldukça izliyordum. Fransız çizgi filmlerini toplasan niloya & pepe ikilisi olmazdı. Öyle çizgi filmmi olur ? Sanırsın 7 yaşında ergenliğe başlıyorsun . Gerçeklerini yapın baride herkes brezilya özentisi olduğunuzu anlasın
Bir sütten bir de çikolatandan yerken Aniden zil sesi geldi. Stefan geldi diye düşünürken hızlıca merdiven tırabzanlarından kayarak kapıya indim. İlk başta ayağımla açmayı düşündüm ama iki saat açamayacağım için elimle açacaktım .Aynadan kendime baktım. Makyajım felan her zamanki gibi yoktu. Dudağımın kenarındaki çikolatayı yaladım ve tamamen geçince kapıyı araladım.
"Sana yeni bir kulak veya telefon almalıyız Stef-"
Sözümün yarıda kesilmesinin nedeni gelenin Stefan olmamasıydı. Garip bir şekilde babam gelmişti. Şuradan kaptan amerika girse şaşırmazdım ama babam gelince gerçekten çok şaşırmıştım. Geçen sene kaptan amerika gelmişti çünkü.
" baba" dedim Türkçe.Babamı içeriye buyur ederken arkasından giren asistanı Aslıhan abla ve kızı olduğunu düşündüğüm benim yaşlaramdaki kızda girdi. Hadi ama ! İnsan bir izin ister . Karşısında asistanı olduğu kişinin kızı duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nadir Olmayan
Teen FictionHer nadir hikayenin bir çok nadir olmayan olayı vardır. Bazı hikayelerde bu nadir olmayanlar, diğer hikayenin başrolünün hayalleridir. Nadir olmayanlar hikayenin görünmez tarafındadır çoğunlukla. Kapı arkasından izler. Ama hikayenin merkezini...