No-8 Karıncaları Sevin

55 48 78
                                    

HOŞ GELDİN BEYNİMİN OKUYUCUSU

BU BÖLÜM AĞLAMANIZI İSTİYORUM YA DA SİNİRLİ SİNİRLİ OKUYUN.HANİ AĞLAYACAK BİR ŞEY BULAMASANIZ BİLE İÇİNİZİ BOŞALTIRSINIZ EN AZINDAN.BU ARADA REMİXER BÖLÜMLERİNİ BİTİRİYORUM ÖYLE İYİYDİ DİYORSAN YORUMA YAZ . YORUMLARDA İÇİNİ DÖKMENİZİ BEKLİYORUM . HADİ YAVAŞ YAVAŞ OKUMAYA BAŞLAYIN BURAYI OKUMAYAN BENİ ÜZER FKDSHFKH

MULTİ ŞARKISI - RAG'N'BONE MAN HUMAN

MULTİ TAŞI - İLKAY (AYLAR TAKIMINI PAYLAŞMAYA DEVAM EDEYİM Mİ ?BU ARADA İLKAY GRUBUMUZUN EN BÜYÜĞÜ ABİMİZ OLUR FJSDIFD)

......................................................................................................................

   Kendinizi bir nesneye benzettiğiniz oldu mu ? Ben sürekli olarak bir nesneye benzetiyordum.-kendimi- ve bu aralar küçük bir karınca gibi hissediyordum. Onların nasıl hissettiğini bilmiyorum ama düşüncelerime göre şuan benim gibi hissediyorlar.

    Karıncalar kendi halindedir . yemek yiyeyim gerisi fasa fisodur her zaman ki düşünceleri. Bir sinek gibi piçlik yapmaya çalışmazlar . Ya da bir  kelebek gibi amaçsızca ışıklara kapılmazlar. Karıncalar adamdır.Ama herkesin oyuncağı olurlar . Zararsızsındır.  tek amacı oyun uyku ve gıcıklık olan çocuklar ezmeye ve oynamaya çalışır. Ebeveynleri de (sadece genelleme yapıyorum.) pek kızmaz.bok yesinler.

    Bu aralar etrafım tuzla çevriliydi. Ne tarafa gitsem ölüm , acı ,çaresizlik vardı . Oysa ben bir şey yapmamıştım. Kendi halimde bir aptaldım.

Feu karşımdayken sinirli aylar ve anlar bir hırlama ile ona bakıyordu.

"Feu" sesimi yumuşak tutmaya çalıştım. Gözleri bir noktaya odaklanmış gittikçe siniri yüzüne vuruyordu. İleri atıldı.

(Fransızca)"senin burada ne işin var " bir kaç küfürü ardı ardına koydu. Şaşırdım. Bana böyle davranmazdı. Küfür yani küfür etmezdi. Uzay ın sesi uzaktan yükseldi.

     "Ben sana soruyor muyum pezevenk" Feu anlamazken Uzay fransızca güzel akan aksanıyla devam etti. " burası benim cehennemim Feu senin burada işin ne ?" Ne olduğunu anlamamıştım. Feu nun yanına gittim.

   Elimi gözü önünde sallarken hala bana dönmemesi üzerine" Feu gel biz gidelim sana buraları gezdireyim." Sakinleşeceğini düşünmüyordum. Elimi tutup kulağıma yaklaştı." Pezeveğng ne demek?"

   Hafifçe kıkırdadım. Uzay ı tutan aylar ve anları görmezden gelerek ona açıkladım. Gülümseyen haliyle ona cevap söylememi istedi. Kendi bulduğum bir cevabı.Kıkırdamamı yükselttim ve onlara döndüm.Odunlara.

    Hepsi manasızca bana bakıyordu. Uzay karanlık bakışlarını bana kilitlemişken konuştum."eğer pezevenk olsaydı senden çok iyi para kazanacağını söylüyor.Ayrıca mekanın gözdesi olurmuşsun" Uzay dik ve yenilmez görünüşünün önüne ikinci bir zırh ördü. İleri atılan adımlarında feu için ölüm yatıyordu. Feu için kanda ayak izi bırakıyordu. Onu durdurdum.

"Daha fazla yaklaşma " Sözlerim zırhına küçük bir rüzgar gibi değip başka yerlere esmeye gitti. Kaldırdığı elini alıp büktüm . Arkasına geçip diz kapağı ve beline bir kaç hamlede bulundum. Hafif sendeledi ama onu düşürmeye yetmedi. Feu Uzay a yumruğu çaktığı an . Asıl kavganın başladığını anladım. Bu kadar entrika Feu için fazla olabilirdi.

   Uzay ı bıraktım. Aylardan gelen İlkay ve Koray a baktım."olduğunuz yerde durun.İşi büyütmeyin." Beni dinlemeyeceklerini biliyordum. onlar gelirken kenardaki ayakkabı çekeceğini aldım. Demirden ve uzundu. İlkay ın belinin ortasına vurup yere düşürdüm. Okay elimdekini almak için uğraş verirken dizine tekme atıp arkasına geçtim. Boğazını ayakkabı çekeceği ile sıkıştırırken bağırdım.

Nadir  OlmayanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin