Uzun bir bölüm sizin olsun efenim . Sağ ayak ile giriniz.
(Bu bölüm için size bir ithaf yapmayacağım çünkü bazen bazı şeyler oldukları gibi kendilerini bildikleri gibi iyi)Hortlatılan şarkı @kuzukuzu-tarkan
Bölüm şarkısı @trapcity-Ineedyou
Bölüm fotosu @yenirolPati!Başla Hadii..................
Ne olacaktı ?
Yine ne yapıp hayatımdaki düzeni bozacaktım?
Daha ne kadar saçmalayabilirdim?
Daha ne kadar düşebilirdim?Bu soruları kendime sordukça cevaplarını hayattan alıyordum. Hayatımdan. Hani şu abuk subuk olan hayattan.
Her şey bitmişti. Babamın gözlerine her an parlayan gözlerle bakan annem, şimdi ne yapabilirdi? Ya ben , ben ne yapabilirdim?
Bir destek arıyordum. Sağlamından ama . 2 günlük felan olmasa mesela . Sizin için öyle mi bilmiyorum ama ben 2 günde hiç bir olayı atlatamıyordum. Belki yanımda olanların azlığındandı. Neticeye bakacaksın .
Bokumun tavsiyeleri hiç bir işe yaramıyorlar.
Uzay'ın o sözleri , benim hala ayakta olabiliyor oluşum, annemin ne hissedeceği beni bilinmezliğe çekiyor, bıktım deyip kenarda bir yerlerde sonsuz uykuya yatma isteğimi tetikliyordu.
Bir kadın için başka bir kadını yem yapmak . Ne kadar doğruydu? Ha birde unutmayalım ; yem yapılan kadından çocuk yapmak. Çaresizlik kadar kötüsü yok . Bir şey geliyor aklına . Nasıl tanımlarsanız tanımlayın; derman ,çözüm, cevap ,taktik vb. Bir yerden sonra bir yabancı madde bu fikri senden kapıyor . Aslında buradaki yem Aslıhan da olabilidi.
Bok
Babam beni gördüğü an kaçmayı tercih etmişti. Kaçarken bir odununu yanlışlıkla(!) kaçırıp Ayların bir odasına hapsetmiştim . İsmini söylemek gibi olmasın isminin baş harfi Samet idi. -Hiç öyle ne diyor bu değişik demeyin size de güvenmiyorum.-
Saçlarımı Okay a ördürürken etrafı gözlerimle tarıyordum. Okay ile kaynaşmış kendime rahatlık hissini hediye etmiştim.
"Oldu lan valla oldu.çalışmalarım sonuç verdi." Okay ın kendi ile gurur duyduğunu belli eden mimiklerine bakıp gülümsedim. Küçük kız edasıyla banyoya koştururken aynadan saçıma baktım. Yarısını örmemek için salmıştı. En başta toplarken saçımın üst tarafındaki dalgalara neden olmuştu.itiraf etmeliyim ki bok gibi duruyordu.
Yeni adımlarımı salona doğru çevirdim. İçeriye girdiğimde Okay ın şaheserine attığı bakışla onu kırmamayı düşündüm.
YA DA DUR!
Madde-2 Pati asla duygu işlerinde iyi olmaz
Ben Pati Çakmak . Birini kırmaktan vazgeçer miydim? Umursar mıydım?şekerli bir gülümseme bahşettim.
"Sağyende kafamın üstünde deniz çıktığ Okay. Saçlarımın yarısınığğ da üşendiğn diyeğ almadın di mi ? " açıkta kalan saçlarımı uçlarından tutup salladım."buğnlar ne lan"Okay hırsla yüzünü çevirdi "beğenmediysen çöz beeeğ şuracığımın kenarı" bunu söylerken poposuna tek parmakla göstermesiyle ona diyecek bir şey bulamamıştım.Uzay Okay a sert bakışlarını yağdırıyordu.
İçeriye neşeli adımlar atan çocuğa baktım."Nazlı'nın bilinmeyen nedenlerden dolayı kolu kırılmış."hepsi birden bana dönünce ellerimi kaldırdım."bilerek yapmadım"aslında bunu bildiklerini sanıyordum.Ama daha olayı yarım buçuk bilmezken beni kurtarmışlardı.İlkay ayağa kalktı."hadi tanışma şeysini başlatayım.Canım sıkıldı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nadir Olmayan
Roman pour AdolescentsHer nadir hikayenin bir çok nadir olmayan olayı vardır. Bazı hikayelerde bu nadir olmayanlar, diğer hikayenin başrolünün hayalleridir. Nadir olmayanlar hikayenin görünmez tarafındadır çoğunlukla. Kapı arkasından izler. Ama hikayenin merkezini...