NO-4 Uçakta Parti

82 80 61
                                    

PEPE BEST SİNGLELARI

IMAGİNE DRAGONS -WHAT IT TAKES (ÖNERİ ŞEYSİ)

MULTİMEDYA-GÜZEL BİR WALPAPER

Bu bölümü okuyan güzel okuyucu bu bölümde benim pepem oldun. Gerçekten pepe ve oscar a (konumuzla alkası yok oscar ın dkdkd)çok ayrı bir yerleri var . Arda babamla yeniden izliyoruz o kadar heyecanlı izliyorum ki dkdkd . SEN PEPE hadi git ve oku !

    "Yolarım seni sarı çiyan ! "

     Feu beni tutarak bir şeyler anlatmaya başladı . O kimde yanlışın bende olduğunu söyler.

     Görevli geldiğinde ona bağırmaya başladım ." Günler önceden aldığım bir bilette yanlışlık olması ne demek ? Size dava açacağım ." Kadın boğazını temizledi ." Efendim bu yanlışlığı telafi edebiliriz gelin danışmada sizin için neler yapabileceğimize bir  bakalım . "

  Hırsla dibi gelmiş sarı saçlarından spagetti yaptığım kıza döndüm " niye o gitmiyor da ben gidiyorum?" " efendim o bayan 1 ay önceden bu bileti almıştı ve  zaten malzemeleri çoktan bagaja koyuldu." Bagaja konulduğunu nereden biliyordu ya !?

    Ben giderken peşimden gelen Feu ya döndüm . "Feu sen burada kal  havalimanında olmadı başka bir yerde buluşuruz ." Biraz düşündükten sonra sakin bir şekilde kafasını salladı. Calvin zaten en doğrusunu düşünüp yerleşmişti. Görevlinin peşinden aşağı inip otobüse binerek içeriye doğru yol aldık.

" size özel bir uçaktan yer ayırttım ve bunun için ücret  ödemeyeceksiniz. Gerçekten konforlu bir uçak olmakla beraber hızlıca diğer uçağınızın saatinde oraya varabilir" bu adam beni kandırıyordu hız konusunda ama başka seçeneğim olmadığından kabul ettim . Uçaktan inmeden önce koltuklarına çikolata sürecektim.

Bavulum direk görevlilerce götürüleceğinden  uğraşmadan özel uçakların kalktığı bölüme ilerledim.saçlarımdaki tokanın yeniden bollaştığını hissederek sinirle soludum . Bugün içinde olanlar böyle boktan devam ederse yüzüm babun poposu gibi olacaktı.

Uçağın içine geçiş  yaptığımda herkesin yerleştiğini ve tek bir kadın olmadığını gördüm. Hepsi siyah takım elbiseli ve kahverengi saçlıydı. ayrıca.... galiba hepsi uçakta güneş gözlüğü takıyordu.Yerime oturduğum an kahkaha atmaya başladım . Garip ve şüpheli bakışları altında kahkahamı ezerek susturdum . Babam yine yapacağını bulmuştu demek. Ya da başka bir adamın odunları olabilirler miydi ?  uçaktan ineceğim an anonsun yapılmasıyla sessizce kalktığım yere geri oturdum . yanıma yine aynı model bir erkek gelip oturmuştu . kalkıştan bir kaç dakika sonra usta oyunculuğumla sıkılmış gibi yaparak yanımda oturan oduna baktım.

(fransızca)

"hey !bakar mısın ?"rahat bir tavırla bana döndü. Şirin mi şirin bir bakış attım

" siz grup olarak Türkiye de ne yapacaksınız. eğer özel bir şey ise karış-"

"biz bir futbol müsabakası için gidiyor bir futbol takımıyız dedi. " arada eminsizlik dolu olan duraksamalarına rağmen akıcı bir şekilde Fransızcayı götürüyordu. Belki de kuruntu yapıyordum. Buna karar vermek için biraz daha beklemek ve onları çaktırmadan izlemek lazımdı.

(türkçe) " he demek o yüzden çok kaslı ve yakışıklı duruyorsun" dedim . Gülümsediğine dair çıkan sesi memnuniyetle dinledim .eğlence şimdi başlayacaktı . Yemekler yavaşça dağıtılmaya başlanırken hafifçe esnedim. sırayla herkes esnemeye başlayınca   hepsi tarafından izlendiğim kesinleşti. hislerim canım bebeklerim ya.

    uçakta en fazla 10-11 kişi vardı bir takımın yanında en az 18 kişi götürmesi gerekmez miydi ? durum çok vahimdi . Bu odunlar hiç bir şey öğrenememiş miydi ? ben daha çok şey biliyordum yahu . gelen yemekte işime yarayacak şeylere göz attım kadehi alamazdım . yemek yerken de düşünebilirdim . Bir pati yemek yemeden düşünemez. Kenarda tabletimden açtığım çizgi film ile ilgilenir gibi yaparak onları incelemeye aldım hesi yemeye dalmıştı. Tam karşımda olan bana dikkatlice bakıyor yemeğine bakmıyordu bile . tableti masadan alarak elimde tutmuş vaziyette izlerken yemek yemeye devam ettim. Aldığım kadehi bilerek tam önüme yerleştirdim . fazla beklemeden tableti masaya koyarmış gibi yaparken kadehi düşürdüm . TÜH ! NASIL OLDU YA ?

Bir de öyle bir sertlikte yapmışım ki uçağın sert kenarına gelerek parçalanmıştı . yavaşça ilerleyen hostesden önce davranarak toplamaya başladım karşımdaki ve yanımdaki hariç diğerleri hala yemekleri ile meşguldü . onların göremeyeceği bir şekilde bacağımı koydum ve  elimi bacak hizamda tutarken bir camı alarak elimi sıktım . Beni uyaranlara karşı gülümseyerek ayağa kalktım."Sorun yok çoğunu topladım ama galiba elimi kestim ." hostes gülümseyerek lavaboda ilk yardım çantası olduğunu ve lavabonun yerini gösterdi . mutlulukla ilerlerken lavaboların orada duran bir odunla karşılaşmam pek sorun olmadı .

    gülümseyerek kız lavabosuna girmişken çıkarak " burada ilk yardım çantası yok " dedim ve erkekler tuvaletine girdim. Rahat kendimden emin bir şekilde ilk yardım çantasına isimsiz e sarılır gibi sarıldım . Lavaboya girmeden önce kızlar tuvaletindeki ilk yardım çantasını da peşime alarak kabine girdim. sargı bezini elime bir kere  sarıp  güzelce sabitledim. geriye kalan ilk yardım malzemelerinin yarısını  klozete doldurarak  sifonu çektim . Diğerleri sifonlar gidecek gibi değil şurup halindeydi . klozetin üstüne çıkarak dışarıyı temkinli bir biçimde izlemeye koyuldum.

hala oradaydı ve şurupları yok etmenin tek yöntemi kırıp akıtmak sonrasında kırıklar ile beraber sifonu çekmekti . sesimi kontrol etmek amacıyla genzimi temizledim . bağıra bağıra şarkı söylerken bir yandan da başımdaki bandanayı çözdüm . şurubu bandanaya sarıp klozetin kenarına vurup kırdım . buraya çokta yakın değildi . bu sesi duymuş olamazdı. iki şurubun daha işini bitirince şarkı söylemenin artık işe yaramayacağını bandananın da haşatının çıktığını biliyordum.

"ayyy tüh yine aptallık yaptım ya şimdi ne diyeceğim görevlilere kırıldı ikisi de"dedim . bu çığırıştan başka bir şey değildi . şurubun kırılma sesini duyduysa dikkatini bu yöne vermiş ve dediklerimi anlamıştı . sifonu çekip çorabıma sıkıştırdığım çatalı meydana çıkardım. Çatalı kilit silahım olarak kullanacaktım. Eğer şurubu kullanacaksam herhangi bir sinirde gözlerim dönerken cinayetler işleyebilirdim . Cinayetler.

Saçlarını açıp tokamı ve topuz yaptığım saçlarımın altına sakladığım içi boşluk kenarları sivri olan çubuğu aldım . Kenarda duran hapları ezip toz haline getirdim. Islatmak için tuvalet suyunu kullanıp bu boruya doldurdum. Bu çubuğu herhangi bir o anda kullanmak için toka niyetine kullanıyordum . demek açılışı yapıyoruz . ne hoş !

bu toz ve birleştirdiğim bir kaç şeyin panzehri niyetindeki şurubu klozetin içine attım ve sifonu çekmeden kapağı kapattım.Kapağın üstüne çıkıp etrafa baktığımda hala arkasının dönük olduğunu gördüm .Kulaklığını bir eliyle bastırıp duyamadığını belirten bir kaç şey zırvaladı. Klozetten aşağı indim ve ayakkabılarım yerine çıkardığım tabanı yünlü patikleri giydim.

sakince ve sessizce ilerleyerek adamın arkasına geldiğimde çatalı bir kez öptüm. Şanslı çataldı. Herkes alamazdı bu öpücüğü.Başlangıç hareketi yaparak kaynatmaya çalıştım . kim olduklarını öğrenmek için sakin olmam lazımdı değil mi ?

hızlı bir biçimde çatalı boğazına batırıp kulaklığını kestim. Bir anda vücudu o bitkin duruşundan vazgeçerek ayaklandığında geriye dönemeye çalıştı. Çatalı sürterek bir kesik açtım.Bu sinyali almış kendini salı vermişti . Önüne ayağımı attım ve bu uyarıyı da anlayarak ilerlemeye başladık .

İçeri alana geçmek için perdeyi sürdürerek açtım . Herkes bizi ayakta selamlamak istiyordu galiba. Bir çoğu bunun olacağını biliyoruz dermiş gibi bir sıkıntıyla ayaklanmıştı.

Gözlerimi kısarak güzel ve cesur bir gülümseme armağan ettim -bu ağzım gözlerime varırken güldüm demek oluyor . Cesaretli yanı bu şekilde gülmek çok çirkin gösteriyordu-

"selam beyler partimiz yaklaşık 5 dakikaya başlıyor. KEMERLERİNİZİ BAĞLAYIN !!"

....................BÖLÜM FİNİTOSU

çok yaaş geçen bir bölümdü . Herhalde çok ayrıntıya ilerleyerek olayı yetiştiremedim -kdkdkdk- isterseniz sorulara geçelim

Sizce Pati doğru olanı mı yaptı ?

Pati nin yaptığı plan karmaşık mı ?

Tam planı henüz görmediniz - :( - ama siz olsanız bu plan yerine ne yapardınız ?

Odunların birkaçı bizim için önemli rol alacak -spoiler veriyorum değerimi bilin- sence onların isimleri neler olabilirdi ?

Feu ve Calvin hariç hiç kimse neden gelmedi ?

Nadir  OlmayanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin