Spoiler Bölümü

126 101 121
                                    

Fazla uzatmayalım bu bölüm bir sonraki bölümler için spoiler niteliğinde kesitler bulunduruyor.

Kesit #1
Kaan bey adımlarına verdiği kuvveti tekmeye çevirmek istiyordu. Ama beynindeki sinsi fikirler ve şartlar bunun için pek uygun değildi.

O bir kaleyi içten fethetmenin çöküşü güzel ,özel ve büyük yapacağını biliyordu.

Kaan bey zeki bir adamdı.

"Onları almana izin veremem" Kaan bey yüzüne güzellikten yoksun gülüşünü yerleştirdi."senin işini kolaylaştıracağım Poyraz. Senden izin istemeyeceğim." Dedi

    Poyraz bey arka odaya bir saniyelik bir bakış atıp camda onları izleyen küçük kızına baktı. Ona şimdiden bir çok şey öğretmişti. O küçük bir kızdan çok küçük bir savaşçıydı. Şuan bile kendini bir çok şeyden koruyabilirdi.

      Kaan beyin adamları odadan çıktı. Ellerinde 5 yaşından 3 aylığa kadar bir çok çocuk vardı. Poyraz bey "kaan!" Diye kükredi."onların ailelerine bir sözüm var . Onları sen koruyamazsın."

    Kaan beyin sinirlendiği nokta da tam burasıydı. Onun yetenek ve zekasını küçümsemeleri. Onun hiç bir şeye yaramayacağını düşünmeleri. O kadar ki babası ölmeden önce tüm işlerini ve parasını Poyraz beye bırakmış ,Kaan beye annesinin bir kaç kuruşu kalmıştı.

Kaan bey daldığı noktadan çabucak çıktı."ben onları öyle bir koruyacağım ki;sonunda beni korumaya başlayan onlar olacak."

      Bahçedeki küçük sevimli kızı kucağına alıp tekrar salona döndü. "Gelecekte görüşürüz Poyraz . Onlarla beraber geleceğim merak etme "

Kesit 2#

  Adamların çekişlerine karşı gelmeye çalışmanın yanında bana bakan gözlerdeki çaresizlik beni bitiriyordu. Evet şurada bir çok adamı yere sermiştim. Beni çekenler serdiğim yaklaşık 10 adam ile aynı özelliklere sahipti .Pek bir farklılıkları yoktu.

     Beni durdurdular. Feu 'ya benzettiğim çocuğa acı ile baktım. Onu görmeyeli çok uzun zaman olmuştu. Üstümdeki yük ağırlaştı .

    Gülümseyerek arkaya döndüm. Kaçacağımı düşünen adamların beni çekmelerine karşın gözünün içine baktım.

"Geri geleceğim.Beni bekle"


SİZCE BU SPOİLERLAR NE İÇERİYOR ? BİR TAHMİN\DÜŞÜNCE VAR MI ?

Nadir  OlmayanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin