Byul membuka pintu itu lalu melihat susuk tubuh seseorang yang pastinya bukan kawan baiknya , Hana . Seorang lelaki .
Lelaki itu segera melihat ke arah Byul apabila terdengar pintu dibuka oleh Byul . Lelaki itu kelihatan terkejut akan kehadiran Byul di sana . Byul pula turut terkejut , dia berfikir dia telah menggangu lelaki itu .
Byul : ( bow ) maafkan saya kerana menggangu .
??? : It's okay , awak buat apa kat sini ? Bukan sepatutnya awak balik rumah ke sekarang nie ?
Byul : Sepatutnya macam tu tapi kawan saya kata nak jumpa kat sini lepas kelas tapi dia macam takde pula kat sini .
??? : Oh ? .. Saya rasa kawan awak takde kat sini . Dari tadi saya seorang je kat sini .
Byul : Oo , mungkin dia dah balik , kalau begitu saya pergi dulu . Maaf sebab mengganggu .
Byul ingin melangkah pergi dari sana tetapi terhenti apabila lelaki memanggilnya namanya .
??? : Byul ! ... Nama awak Byul kan ?
Byul : ( menoleh ke arah lelaki itu ) Yes , do you know me ?
??? : Something like that , let's just say we are friend before .
Byul : Oh really ? Sorry sebab tak ingat awak . , Saya dah tak berapa ingat semua orang .
??? : Takpe , Saya faham , sebab accident hari tu kan . It's okay .
Byul : By the way , nama awak apa ?
??? : ( smile ) Ingat nie , Kim Tae Hyung . Tapi awak boleh panggil saya Tae .
Byul : Okay , well nice to meet you Tae . ( smile )
Taehyung p.o.v
Selepas Byul meminta diri untuk pergi , Taehyung melihat ke arah langit semula lalu memejamkan matanya . Tanpa disedari , air mata jatuh membasahi pipinya .
Taehyung : It's like we meet for the first time again Byul . You still the same Byul that i know before . It's nice to talk with you again .
Selepas beberapa minit , Taehyung mengelap air matanya tadi lalu melihat ke arah langit yang mulai kelihatan mendung .
Taehyung : Aku patut balik sekarang . Hari dah nak hujan .
-----------------------------------
[ 🌟 ] Vote
[ 💬 ] Comment
YOU ARE READING
( C ) The Lost ' Star ' | KTH
Fanfiction" Byul ! .. Nama awak Byul kan ? " " Yes , do you know me ? " - " bukan aku dah kata jangan dekat dengan Byul ?! " " tapi xxx hyung , Tae- .. " - " Aku tak boleh bagitau Byul sekarang . Aku tak nak hilang Byul ... " - " Can't you .. stay ? " ______...