Part 8 - ' Finding Him '

67 6 0
                                    

-Selepas tamat waktu pembelajaran-

Byul dalam perjalanan ke arah rumah Taehyung sambil memegang sehelai kertas yang bertulis alamat rumah Taehyung .

Byul hanya pergi seorang diri kerana Hana ada hal lain yang terpaksa diuruskan namun Hana berpesan kepada Byul .

" Kalau Byul pergi sana , jangan bagitau Yoongi tau , kali nie ikut je kata Hana . "

Byul berasa pelik Byul berkata begitu namun Byul hanya mengikuti kata-kata kawan baiknya itu .

-Flashback-

Sebelum keluar dari kawasan sekolah , Byul mengeluarkan telefonnya lalu mendail nombor telefon Yoongi .

Yoongi : Byul kat mana nie ? Asal tak balik lagi ?

Byul : Err , sorry . B-Byul nak pergi rumah Hana lepas sekolah nie ada kerja nak buat . Oppa tak payah ambil Byul , nanti Byul balik sendiri .

Yoongi : Okay,  jangan balik lambat tau .

Byul : O-okay .

Byul memutuskan talian lalu mengeluh perlahan . Dia tidak pernah menipu Yoongi .

Byul : Sorry oppa , kali nie je .

-end flashback-

Byul : Sorry oppa sebab tipu oppa .

Byul meneruskan perjalanannya ke rumah Taehyung . Setelah beberapa minit kemudian , Byul berdiri dihadapan sebuah rumah atau lebih dikenali sebagai dorm .

Byul menuju ke arah pintu lalu mengetuknya . Pintu itu terbuka dan kelihatan susuk tubuh yang tinggi tetapi bukannya Taehyung .

??? : Yes- ... B-byul ?

-----------------------------------

#BTSisComing

[ 🌟 ] Vote
[ 💬 ] Comment

( C ) The Lost ' Star ' | KTHWhere stories live. Discover now