Part 23 - ' End ? '

56 4 0
                                    

Jimin : Hyung dah tahu ? Hyung tak marah ke ?

Yoongi : Tak juga , aku dah tahu dah sebab aku nampak Byul pergi arah dorm bukan rumah Hana .

Hoseok : So , Hyung bagilah diorang bersama ?

Yoongi : Sebenarnya aku tak kisah pun , bagi aku kalau Byul happy then why not ?

Namjoon : Habis tu yang drama bagai nak bawa Byul jauh tu kenapa ?

Yoongi : Aku saja nak tengok kalau dia betul-betul sayangkan Byul . Lagipun kau dah gila ke nak pindah bagai , banyak kerja nak buat . Baik aku tidur dari buat semua tu .

Kesemua mereka kecuali Jin : Hyung !

Yoongi : apa ?

Jin : ( mengeluh ) Dah lah , jom pergi tengok diorang .

Yoongi : Diorang siapa ?

Jimin : Byul dengan Tae la , siapa lagi .

Yoongi : Means , koraang suruh aku pergi sini sebab ingat aku nak halang diorang ke ? Buang masa jelah korang nie .

Hoseok : Dah lah tu hyung , jom .

Kesemua mereka menuju ke arah bumbung sekolah . Mereka membuka pintu tersebut lalu kelihatan dua susuk tubuh yang masih tidak sedar pintu telah dibuka .

Yoongi : ehem !

Mereka berdua terkejut lalu melihat ke arah Yoongi .

Taehyung : Hyung , aku ..

Byul : Sampai hati oppa tak bagi Tae bagitau Byul cerita yang sebenarnya .

Yoongi : Well , padanlah dengan dia , dah buat Byul accident .

Byul : Itu salah Byul lah .

Taehyung : Tak , salah Tae .

Yoongi : Kau ( tunjuk ke arah Taehyung ) jaga adik aku baik-baik kalau tak nanti aku betul-betul bawa Byul pergi dari sini . ( pergi dari sana )

Byul : Yeah , oppa bagi kita bersama .

Taehyung : ( smile then hug Byul )

-----------------------------------

No no no .. not today .. not done yet .

[ 🌟 ] Vote
[ 💬 ] Comment

( C ) The Lost ' Star ' | KTHWhere stories live. Discover now