Taehyung terus memeluk Byul . Byul sangat terkejut . Jantung Byul seperti ingin meletup .
Taehyung : awak tidurlah biar saya nyanyi untuk awak .
Posisi Byul ialah menghadap badan Taehyung . Kepala Byul beralaskan tangan Taehyung .
Taehyung nyanyikan untuk Byul sambil memukul lembut belakang Byul sehingga Byul terlena . Setelah Byul terlena , Taehyung berhenti menyanyi .
Taehyung melihat wajah Byul . Sudah lama dia tidak melihat wajah Byul sebegitu dekat . Dia sangat merindukan hari-ii dia bersama Byul . Tiba-ii dia teringat Yoongi .
Taehyung : Mian Yoongi hyung , hari nie je . Pastu tu Tae tak muncul depan Byul dah . Tae nak luangkan masa hari nie dengan Byul . Tae rindu Byul sangat-ii .
Taehyung memeluk Byul dan tidak ingin melepaskannya . Tiba-ii pintu bilik Taehyung di ketuk . Taehyung menyelimutkan Byul agar tidak kelihatan .
Taehyung : masuk .
Apabila pintu dibuka , kelihatan Jimin dengan wajah agak risau . Jimin masuk ke dalam bilik lalu menutup pintu .
Jimin : Byul mana ? Dia dah balik ke ?
Taehyung : kenapa ?
Jimin : Tanya je .
Taehyung membuka selimut yang menutup wajah Byul . Jimin sedikit terkejut .
Jimin : kenapa dengan Byul ?
Taehyung : dia tidur . Kenapa ?
Jimin : ohh , Tae dah makan ubat ke ?
Taehyung : dah .
Jimin : Byul paksa eh ?
Taehyung : habis tu ? Mesti korang berpakat nie kan .
Jimin : taklah . Dah kau tu susah betul nak makan ubat . Bila Byul yang suruh kejap je . Dah tu men peluk-ii lagi anak dara orang .
Taehyung : biarlah , jeles cakap . Dah keluar , mengganggu betullah .
Jimin : ceh , bila ada Byul semua pun dah tak kisah .
Taehyung : biarlah .
Jimin segera keluar dari bilik Taehyung lalu menuju ke arah dapur .
Jin : Dia dah makan ubat ke ?
Jimin : dah , siap men peluk-ii lagi anak dara orang .
Hoseok : cayalah Namjoon . Otak kau memang berfungsi .
Namjoon : of course . Otak aku kot .
Jungkook : jom lah makan kookie lapar nie .
Jin : yelah-ii .
-----------------------------------
Fyi , sebenarnya cerita author dah author tukar lebih kurang .. ermmm .. 19 % .. lebih kurang gitu lh .. tapi ending still the same . 👯.
Author tukar sebab .. sebab ?? Entah ..
😁🙂✌ .[ 🌟 ] Vote
[ 💬 ] Comment
YOU ARE READING
( C ) The Lost ' Star ' | KTH
Fiksi Penggemar" Byul ! .. Nama awak Byul kan ? " " Yes , do you know me ? " - " bukan aku dah kata jangan dekat dengan Byul ?! " " tapi xxx hyung , Tae- .. " - " Aku tak boleh bagitau Byul sekarang . Aku tak nak hilang Byul ... " - " Can't you .. stay ? " ______...