Hi ! Remember me ? . Sorry sebab baru dapat publish . Dah lama kat draft tapi takut nak publish sebab macam pelik je jalan cerita nie . But , publish je lah . Enjoy~ ..
-----------------------------------
Jimin : Hana~
Panggil Jimin sambil memandang Hana disebelahnya .
Hana : Why ?
Hana menjawab tanpa memandang Jimin . Jimin dan Hana sedang menonton movie di bilik Hana di atas katil .
Jimin : Bosan~
Hana memandang muka Jimin disebelahnya .
Hana : kenapa ? Tak best ke movie nie ?
Jimin : Aku dah tengok sebenarnya .
Hana : Habis tu kenapa pilih movie nie ?
Jimin : ( tersengih ) Saja je .
Hana : So , nak buat apa ?
Jimin baring lalu membuat gaya berfikir sambil memandang siling bilik .
Jimin : Hmm , entahlah .
Hana : kalau cam tu Hana tahu .
-selepas beberapa minit-
Hana : Okay . ( meletakkan barang-barangnya di atas katil )
Jimin : Hana nak buat apa dengan semua tu ? Takkan la ..
Hana : Hehe ..
Jimin terus terduduk sambil memandang ke arah Hana . Jimin kelihatan seperti ingin melatikan diri .
Jimin : Hana~ .
Hana hanya tersenyum . Bagi Jimin , senyuman itu mempunyai maksud yang lain .
Hana : Sinilah~ ..
Jimin : Tak nak la .
Hana : Ala , sinilah~ ..
Jimin : Tak nak la Hana .
Hana : Tadi kata bosan .
Jimin : Dah tak bosan dah .
Hana : Alah , marilah . Jimin~
Jimin : Err , Aku nak balik la bye .
Jimin yang baru ingin keluar dari bilik Hana dihalang oleh Hana yang sudah berada di pintu . Jimin yang tidak tahu ingin ke mana hanya keras seperti batu di sana . Hana mula menghampiri Jimin membuatkan Jimin perlahan-lahan ke belakang .
Jimin : Hana .
Hana : Hehe .
Hana berlari ke arah Jimin membuatkan Jimin terjatuh di atas katil dengan Hana di atas nya .
Hana : Dah , duduk diam-diam . Biar Hana je gerak . Faham ?
Jimin : F-faham .
Hana : okay , Hana nak mula dah nie tapi first .. buka baju kau dulu .
...
YOU ARE READING
( C ) The Lost ' Star ' | KTH
Fanfiction" Byul ! .. Nama awak Byul kan ? " " Yes , do you know me ? " - " bukan aku dah kata jangan dekat dengan Byul ?! " " tapi xxx hyung , Tae- .. " - " Aku tak boleh bagitau Byul sekarang . Aku tak nak hilang Byul ... " - " Can't you .. stay ? " ______...