Part 20 - ' Is It Work ? '

49 5 0
                                    

Byul sedang duduk di dalam kelasnya, membuat nota kelas . seorang pelajar menuju ke tenpat Byul lalu memberitahu Byul , Yoongi ingin berjumpa dia di bumbung sekolah . Byul segera berjalan menuju ke arah bumbung sekolah .

Apabila Byul sampai disana , tiada seorang pun berada disana . Kedengaran pintu ditutup lalu Byul melihat ke arah pintu yang sudah tertutup rapat . Byul cuba untuk membuka pintu itu namun gagal .

??? : Byul .

Byul terdengar seseorang menyebut namanya , seseorang yang telah membuatkan hatinya sakit . Byul yang sudah tahu siapa pemilik suara itu tidak memandang ke arah orang tersebut .

Taehyung : Byul .

Byul : Kau rancang semua nie kan .

Taehyung : Byul , please . Tolong dengar-

Byul : Aku tak nak dengar apa-apa dari kau .

Taehyung : Byul , please . Look at me .

Byul dapat mendengar Taehyung sedang berjalan ke arahnya membuatkan Byul gemuruh .

Byul : Jangan datang dekat aku .

Taehyung : Byul . ( terus berjalan )

Byul : Aku kata jangan dekat dengan aku !

Taehyung : Tae takkan berhenti selagi Byul tak nak dengar penjelasan Tae .

Byul menutup telinganya menggunakan tangannya dan menutup matanya erat . Air mata Byul mula menitis di pipi Byul , sepasang tangan memeluk Byul dari belakang .

Sejujurnya Byul merindui Taehyung namun hatinya berasa sakit apabila mengingati apa yang telah dilakukannya .

Byul : Lepaskan ...

Taehyung : Please Byul , dengar penjelasan Tae .

-----------------------------------

If korang nak baca the full story about what happen to Byul . Please wait the special story okie 👌 .

[ 🌟 ] Vote
[ 💬 ] Comment

( C ) The Lost ' Star ' | KTHWhere stories live. Discover now