Apabila Byul dan Yoongi sampai ke rumah . Byul menuju ke arah biliknya untuk membersihkan badan . Byul menyediakan pakaian di atas katil lalu mengambil tuala dan menuju ke dalam bilik mandi .
Selepas beberapa minit , Byul keluar dari bilik mandi . Dia mengeringkan badan lalu memakai pakaian yang disediakan olehnya tadi . Dia memakai pakaian yang agak tebal kerana di luar kelihatan masih hujan .
Byul keluar dari biliknya dan menuju ke arah dapur . Dalam perjalanannya itu , dia terhidu bau masakan yang menyelerakan membuatkan Byul segera ke meja makanan . Dia hampir terliur apabila melihat makanan yang berada di atas meja .
Yoongi : Duduklah dulu .
Byul : ( duduk di kerusi ) Oppa buat apa ?
Yoongi : ( memberi Byul gelas ) Hot chocolate for you . ( duduk )
Byul : Woah , thanks oppa . ( menghirup sedikit air itu . )
Semasa Byul sedang menikmati makanannya , dia berhenti makan lalu melihat ke arah Yoongi yang sedang menikmati makanannya .
Byul : Oppa .
Yoongi : ( melihat ke arah Byul )
Byul : Kenapa oppa lambat ambil Byul tadi ?
Yoongi : Oppa tertidur tadi lepas makan ubat . ( sambung makan )
Byul : Tau tak Byul takut tadi .
Yoongi : Tau , I'm sorry .
Byul : Byul ingatkan oppa tak da-
Yoongi : ( sumbat makanan dalam mulut Byul ) Oppa dah minta maaf .
Byul : ( kunyah makanan dan telan ) Hish , yelah .. oh ya , oppa kenal tak dengan lelaki tadi tu ?
Yoongi : Satu sekolah oppa juga , why ?
Byul : Dia kata dia tu kawan Byul.
Yoongi : Jangan nak cepat sangat percaya orang yang tak kenal .
Byul : Tapi-
Yoongi : ( sumbat sekali lagi ) Dah , makan cepat . Nanti sejuk pula makanan tu .
Byul : Hish ..
Selepas siap makan , Byul mengemaskan meja makan dan mencuci segala pinggan mangkuk yang digunakan . Beberapa minit kemudian , Byul kembali ke dalam biliknya .
Byul duduk di hujung katilnya sambil melihat ke arah luar . Hujan tidak lagi kuat seperti tadi .
Byul teringatkan kejadian tadi . Jantungnya tiba-tiba berdegub kencang . Byul menyentuh dadanya dan merasa pelik dengan dirinya . Dia berasa risau dengan lelaki tadi , dia juga seperti ingin bertemu semula dengan lelaki itu .
Byul : kenapa dengan aku nie ?
Byul menarik nafas sedalam-dalamnya dan menghembus . Byul tidak pernah merasa sebegini . Byul seperti rindu dengan lelaki itu .
-----------------------------------
[ 🌟 ] Vote
[ 💬 ] Comment
YOU ARE READING
( C ) The Lost ' Star ' | KTH
Fanfiction" Byul ! .. Nama awak Byul kan ? " " Yes , do you know me ? " - " bukan aku dah kata jangan dekat dengan Byul ?! " " tapi xxx hyung , Tae- .. " - " Aku tak boleh bagitau Byul sekarang . Aku tak nak hilang Byul ... " - " Can't you .. stay ? " ______...