Két barát edzése (Special rész)

258 15 2
                                    

(Kihagyható fejezet, de nem érdemes. :) Egy szereplő szemszögéből sem értelmezendő; külső szemmel olvasandó.)

Egy-két nappal később Obito és csapata újra edzettek együtt. A sok D küldetés mellett fejleszteni kell a gyerekek képességeit. A mai nap más volt, hisz Rin-en kívül, még Minato és Kushina is csatlakozott Obito-hoz. A fiatal ninja-k úgy tudják, hogy a Hokage ma megnézi, hogy Obito mennyire jó sensei, de... hohó, ha sejtenék a valódi okot... hát... nem tudom, mi lenne. A mai edzésen főleg Ninjutsu-kat tanultak, Sakura egy kis Taijutsu-t, Sasuke meg elkezdte megtanulni a Sharingan kuriszáit és Genjutsu-it. Az edzés végén ebédeltek Rin piknikes kosarából. Ahogy a nagy fa alatt eszegettek, egyszer csak egy ezüsthajú férfi ugrott le a fáról. A gyerekek olyan szinten megijedtek, hogy hátraestek, az idősebbek csak nevettek. Az ezüsthajú Jonin így köszönt barátainak.

- Hali!

- MAGA IJESZTŐ!!! – ordította a három gyerek egyszerre.

- Mióta vagy itt Kakashi? – kérdezte Obito, kicsit megdöbbenve. Nem számított csapattársára, legalábbis... nem gondolta volna, hogy a fa tetejéről érkezik.

- Az elejétől... Hát... láttak már ezek a kölykök igazi harcot? – kérdezte kicsit kihívóan a férfi.

- Még csak D-s küldetéseken vesznek részt, és te is tudod, hogy az összecsapás, max egy B osztályú küldetésen várható.

- Igen, igen. – nevetett egyet Kakashi. – Mikor harcoltunk mi utoljára Obito? – közeledett Kakashi.

- Már jó régen... - vakarta nevetve a fejét Obito, és ő is közeledett Kakashi-hoz.

- Nem akarjuk bepótolni az elmaradott éveket egy „mindent bele" kis csatával?

- Nekem tetszik... - mosolygót Obito Kakashi-ra.

- Haaaj! Akkor ezért várta Obito a mai edzést... - sóhajtott fel Rin.

- Gondolod előre lebeszélték? – kérdezte Minato Rin-t.

- Tuti. Elég rájuk nézni. – nézte a fiúkat Rin.

- Ha már ilyen magabiztos vagy, Kakashi... - folytatta Obito a mondani valóját. – Legyen egy kis tétje a dolgoknak...

- Fogadni akarsz? – emelte fel a szemöldökét Kakashi. – Tetszik az ötlet... Hallgatom!

- A vesztes végig megy Konoha főutcáján... női ruhában!

- Hahaha! – nevetett Kakashi. – Rin – nézet Rin-re Kakashi pajkosan. – Készítsd elő a csinosabb ruhádat, mert Obito abba fog végig menni a főutcán!

- Csak szeretnéd! – akadt ki Obito. – Sensei... lehetne, hogy egy kicsit harcoljunk? Nem öljük meg egymást, ígérjük! – sétált oda Minato-hoz Obito, gyerekvigyorral az arcán. Sasuke, Sakura és Naruto kicsit megdöbbentek Obito mondatán.

- Haaa... Ha már így megbeszéltétek, hogy ma edzettek. – fogta a fejét Minato. – Szóval csak ezért kellett kijönnünk, igaz?

- Igen... - vakarta a fejét Obito.

- Nem bánom, de azért maradjon minden egyben.

- Úgy lesz sensei!- nevetett Obito. – Gyerekek, ma Kakashi-val szemléltetünk nektek egy igazi kemény edzést. Itt már fegyvereket és különböző jutsu-kat fogunk használni. Egy nap ti is képesek lesztek ezekre!

A sárkány Jinchuuriki [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now