Egy Shinobi áldozata

249 12 5
                                    

(Kakashi)


Hogy mit éreztem akkor, amikor szemben álltam a világ legerősebb lényével? Félelmet. Féltem, de elhatároztam magam: Megvédem a világot és felelősséget fogok vállalni minden Jinchuuriki-ért és Bijuu-ért, kerül, amibe kerül. És különben is... Ez a minimum, miután annyi ember segített nekem. Azzal köszönöm meg nekik, hogy megmentem az életüket, és kicsinálom Madara-t.

A körülöttem áramló sötét chakra, csak erősítette bennem ezt az érzést. Tudtam, hogy Salvator-nak chakra-ilag semmi esélye sincs Juubi-val szemben, de... Mi tudunk valamit, amit Madara és Juubi nem! Ahogy egyre több és több árny chakra jelent meg körülöttem úgy éreztem, hogy képes leszek győzni. A szemem teljesen kitágul, és amikor ez megtörtént felszabadult a bennem élő valamennyi chakra. A sharingan szemem vörösen világított, amikor meghallottam Obito fájdalmas felszisszenését, sejtettem, hogy a pupillám a sharingan-on belül, sárkányszerű lett. Igen, eddig a sharingan-nak és a sárkányszemnek nem volt köze egymásnak, de, mint kiderült, Salvator alakjában is tudom használni a szemet.

Éreztem, hogy elkezdtem átalakulni, de most nem úgy, ahogy szoktam, a sötét chakra-m segítségével történik minden. Éreztem, hogy a fogaim megnagyobbodnak és kezdek sárkánnyá alakulni. A kezemből hamarosan karom lett, amiben már egy sűrű Bijuu Bombát tartogatok a 10 farkúnak. Amint át alakultam ezt a bombát meg is kapta tőlem.

-        Bijuu Bomba! – telibe találta volna Madara-t, ha nem teszi oda Juubi mind a 10 farkát, de megoldottam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Bijuu Bomba! – telibe találta volna Madara-t, ha nem teszi oda Juubi mind a 10 farkát, de megoldottam. Farkammal kirúgtam a 10 farkú lábait, amitől szépen elesett és a Bijuu Bomba végül is eltalálta.

A robbanás nagy volt, és ha Rin nincs ott a sensei-jékkel, tuti elvitte volna őket a szél. Kieresztettem a szárnyaim és neki repültem a démonnak, de, ahogy tőle vártam védekezni kezdett a 10 farka segítségével. Megint rám tekeredett és dobálni próbált. Akárcsak Orochimaru-nál... Most is előjöttek az állati ösztöneim: harapni és karmolni kezdtem. Ám sokáig nem örülhettem, hiszen Juubi is bevetette a chakra-jat. Elrepültem tőle és egyenesen Minato sensei-jék előtt landoltam. Felálltam és szintén szembe álltam Juubi-val. Obito szólt hozzám legelőszőr:

- Mi a francot csináltál, hogy fáj a szemem?

- Sajnálom, de szükségem van a szemed, még Salvator alakjában is...

- Mire készülsz? – kérdezte félve Rin.

- Figyeld... Mangekyou Sharingan! Árny stílus: Kamui Aranyláncok! – kivillant a Mangekyou Sharingan és a földből, egyenesen Juubi-ra rácsavarodtak a láncok. A kamui segítségével elkezdtem lenyomni, illetve eltűntetni Madara-t.

Nagyon sokáig úgy tűnt, hogy működik a dolog, viszont Madara ellenállt. Még több chakra-t emelt fel a felszínre, én meg hiába küzdtem ellene, nekem, mint egyszemes, zöldfülű sharingan használónak hamar elfárad és bevérzik a szeme. Így az aranyláncok eltűntek. Juubi kiszabadult. Hangosan üvöltött, majd hozzánk szólt:

A sárkány Jinchuuriki [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now